سلام خانوما، من بخاطر سرماخوردگی حس بویاییم رو از دست دادم، حس چشایی دارم، طعم میفهمم ولی دماغم همش گرفتهس.
(دوبار تست کرونا دادم و منفی بوده)
چیکار کنم که زودتر بویاییم برگرده؟؟
پرسش (1399/12/12):
از بین رفتن حس بویایی
708
30
1399/12/12
سوال کننده
0
1399/12/12
nazgol solo
قبلا کرونا گرفتی؟
0
1399/12/12
سوال کننده
نه نگرفتم اصلا
0
1399/12/12
nazgol solo
خواهر شوهر من شش ماه طول کشید تا حس بویاییش برگرده .فک نکنم کاری بشه کرد خودش به مرور برمیگرده .بعضیا دیرتر بعضیا زودتر
0
1399/12/12
سوال کننده
اخه مگه میشه همینجوری حس بویایی ۶ ماه از بین بره؟
0
1399/12/12
سوال کننده
نه دوبار pcr دادم
0
1399/12/12
دختر بهار
من اوایل بارداری دو هفته بویایی نداشتم کم کم خوب شد
0
1399/12/12
سوال کننده
چیکار کردین خوب شدین؟
0
1399/12/12
دختر بهار
هیچی خودش خوب شد
0
1399/12/12
دختر بهار
سرما هم نخورده بودم
0
1399/12/12
راضیه۷۶ 💎
من بعد یه ماه برگشت سر دوماه عادی شدم شوهرم چهار ماهه هنوز میگه طعمو مث اولا خوب حس نیکنم
0
1399/12/12
سوال کننده
وااا
اخه از چی میتونه باشه؟؟
اخه از چی میتونه باشه؟؟
1
1399/12/12
سنجد و کنجد 😍
بهترین راه برای برگشتن حس بویایی اسانس یا جوهر نعناست
خیییلی عالیه
باید بخور بدین
خیییلی عالیه
باید بخور بدین
0
1399/12/12
سنجد و کنجد 😍
خیلی خوبه حس بویایی سریع بر میگرده
0
1399/12/12
سنجد و کنجد 😍
شوهر من میفروشه
انقد میخرن ازش برا همین کرونا
همه هم نتیجه گرفتن
انقد میخرن ازش برا همین کرونا
همه هم نتیجه گرفتن
0
1399/12/12
سوال کننده
بخور انجام میدم، اما عصاره نعنا رو نمیدونستم.
امشبم میخواستم بخور سرکه سیب کنم
امشبم میخواستم بخور سرکه سیب کنم
0
1399/12/12
سوال کننده
از کجا میشه تهیه کرد؟
0
1399/12/12
سنجد و کنجد 😍
ن سرکه سیب فک نمیکنم بخورش زیاد جالب باشه
بخور آویشن و بابونه هم خوبه
ولی برا حس بویایی همون جوهر نعناع از همه چی بهتره
بخور آویشن و بابونه هم خوبه
ولی برا حس بویایی همون جوهر نعناع از همه چی بهتره
0
1399/12/12
سنجد و کنجد 😍
عطاریا دارن
0
1399/12/12
farehe f
چ جالب😃
0
1399/12/12
Tabasom Jam
عزیزم.به تست اتکا نکن.
حتما کرونا خیلی خفیف گرفتی خودتو قرنطینه کن تا به کسی منتقل نکنی.
حس بویایی هم به مرور بر میگرده خودش
حتما کرونا خیلی خفیف گرفتی خودتو قرنطینه کن تا به کسی منتقل نکنی.
حس بویایی هم به مرور بر میگرده خودش
0
1399/12/12
FAEZEH 👨👩👧
کرونا
0
1399/12/12
FAEZEH 👨👩👧
احتمالا بویاییت بعد 14 روز از دست رفته عین من اخرای کرونام بویاییم رفت
0
1399/12/12
Noshin ♥
کروناس🤦♀️
0
1399/12/12
MaMaNe Deniz❤Delana
اگه بویایی نداری حتما کروناست
من هیچ علاعمی نداشتم فقط یهو بویاییم رفت یکمبدنمکوفته شد
یکی دوماه طول کشید تا بو فهمیدم بعد از ۵ ماه هنوزم گاهی تو بویایی اختلال دارم
کدوم تستو دادی حلق و بینی رو باید بدی
من هیچ علاعمی نداشتم فقط یهو بویاییم رفت یکمبدنمکوفته شد
یکی دوماه طول کشید تا بو فهمیدم بعد از ۵ ماه هنوزم گاهی تو بویایی اختلال دارم
کدوم تستو دادی حلق و بینی رو باید بدی
0
1399/12/12
MaMaNe Deniz❤Delana
من تست ندادم ولی قشنگ معلوم بود کروناست بو صابون و شامپو حتی ذره ای نمیفهمیدم انقد غذاهام سوخت و بو نفهمیدم 😂
0
1399/12/12
خانم گل .
از دست دادن حس بویایی و. چشایی از بارزترین علائم کروناس حتما خودتو قرنطینه کن
0
1399/12/13
سوال کننده
حلق و بینی دادم و جواباش منفی بود
0
1399/12/13
پزشک اوما
سلام مرتب با آب نمک قرقره کنید ، بو کردن لیمو ترش تازه کمک کننده است آدامس نعنایی بجوید ، قطره کلرید سدیم داخل بینی بریزید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




