سلام شاید رفلاکس داره.علائم دیگه ای نداره؟
خلط نیست بخور سرد براش بذار که هوا یکم مرطوب بشه .بچه ها چون تو شکم مادر تو آب بودن به هوای مرطوب عادت دارن و وقتی به دنیا میان هوا براشون خشکه برای همین میگن بخور سرد بذارین . با مرتب بینیشو تمیز کن
نمیدونم رفلاکس تا حالا ک نداشته شیرم بالا نمیاره خداروشکر
بینیش حالا بخاطر سربالا بودن دماغش یا سوراخای بزرگش نمیدونم هرطور ک هس همیشه راه نفسش بازه و منم دائم چکش میکنم
کولیک داره ولی رفلاکس نداشته تاحالا
احتمالا رفلاکس پنهان داره شیر تا گلوش میاد برمیگرده. ببین حباب رو لباش درست میشه. آب دهانش زیاد میاد بیرون. بعضی اوقات با جیغ از خواب پا میشه. موقع شیر خوردن اذیت میکنه اینا علائم رفلاکس هست
عزیزم بینیشو با فینگیر تمیز کن اول یکم از شیرت چند قطره بریز نرم بشه بعد با فینگیر اروم تمیز کن زیاد فشاررنده ها
راه تنفسش که باز شه راحت نفس میکشه
تا ۴ الی ۶ ماه نوزاد طول میکشه تا نظم خوابش و پیدا کنه
تا ۳ ماهگی فقط میتونه از بینیش نفس بکشه سعی کن تمیز نگهش داری مخصوصا قبل خواب و شیردهی باید بینیش تمیز باشه
بینیشو همیشه تمیز و چک میکنم
ب دکترش گفتم گفت احتمالا رفلاکسه فردا ببرم پیشش ببینم چی میگه
سلام دمای اطاق نوزاد در تنفس خوب انها موثر است بهتره شبها دمای اطاق به 27 درجه برسه و داخل اطاق نوزاد فقط در شبها از دستگاه بخور گرم استفاده کنید، با فین گیر بینی را کامل تخلیه کنید ، از قطره سدیم کلرید استفاده کنید