سلام من ۲۱ روزه پیش سزارین شدم
خونریزیم اولا کم بود مثل وسطای پریودی که دیگه کم شده
بعد خیلی کمتر شد و جوری بود که روی نوارم در حد لک بود فقط دستشویی که میرفتم میخواستم بشورم حالت لخته ی خیلی شل خون رو دستم میومد که میشستم تقریبا قهوه ای بود یا قهوه ای رو به سیاه
الان دو سه روزه خونریزیم یکم بیشتر شده و رنگش هم قهوه ایه و یه بارم امروز رو نوارم دیدم سبز بود
این عکس وضعیت امروزم هست شرمنده میذارم میخواستم بدونم طبیعی هست یا باید به پزشک مراجعه کنم ؟ چون یکم هم امروز احساس میکنم از توی دلم بخیه هام یکم سوزش داره میگم نکنه باز شده یا خوب جوش نخورده
اینم بگم از دیروز روی شکمم رو با شلواری که یکم محکم بگیردش به جای کمربند بستم که جمع بشه ، نمیدونم بخاطر اون هست یا نه
پرسش (1399/12/11):
خیلی ببخشید عکس خونریزی اذیت میشید نبینید شرمنده
1001
20
1399/12/11
سوال کننده
0
1399/12/11
سوال کننده

0
1399/12/11
سوال کننده
یکم سبزه
0
1399/12/11
فاطیما احمدی
طبیعیه گلم
0
1399/12/11
سوال کننده
یکم همراهش درد و سوزش تو همون قسمت بخیه هام دارم از توی دلمه ، اونم طبیعیه ؟
0
1399/12/11
سوال کننده
چون بعد زایمانم پسرم ان ای سیو بستری شد و خیلی سرپا وایسادم برای دیدنش و اینور اونور رفتم یا نشستم شیر دوشیدم انقد بقیه گفتن استراحت نکردی عوارض داره همه ش فکر میکنم یه طوریم شده
0
1399/12/11
فاطیما احمدی
شاید عفونت کردی گلم
0
1399/12/11
فاطیما احمدی
بتادین نزنیا بدتر بخیهات تازه میمونه
0
1399/12/11
فاطیما احمدی
باسشوار خودتو خشک میکنی؟
0
1399/12/11
سوال کننده
نه بتادین نزدم
بعد اینکه پسزم مرخص شد تازه به خودم رسیدم زخمم رو میشستم سشوار میکشیدم و پماد هم دکترم داده بود میزدم
الان جوش خورده قشنگ روی پوستم
بعد اینکه پسزم مرخص شد تازه به خودم رسیدم زخمم رو میشستم سشوار میکشیدم و پماد هم دکترم داده بود میزدم
الان جوش خورده قشنگ روی پوستم
0
1399/12/11
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
اینا همش بعد زایمان فضولات وبقایای بارداریته گلم اشکال نداره طبیعیه
0
1399/12/11
کتی م
عزیزم چند کیلو وزن کم کردی؟
0
1399/12/11
سوال کننده
یادم رفت بگم موقع دستشویی هم یکم سوزش دارم 😕
0
1399/12/11
سوال کننده
تا الان حدود ۳ کیلو وزنم کم شده فقط !
0
1399/12/11
رادین پسر
عزیزم برودکتر عفونت ادرار داری
0
1399/12/12
سوال کننده
شما هم سزارین شدین ؟ این ترشح و سوزش و اینا رو نداشتین ؟
الان سرپا شدین کامل ؟ من هنوز یکم که زیاد راه میرم دل و کمر و پام درد میگیره
الان سرپا شدین کامل ؟ من هنوز یکم که زیاد راه میرم دل و کمر و پام درد میگیره
1
1399/12/12
مانیا* maria
منم سوزش داشتم عفونت بود دکتر دارو داد خوب شدم
1
1399/12/12
پزشک اوما
سلام چون سوزش ادرار دارید عفونت ادراری هست و بهتره آنتی بیوتیک تجویز بشه اما ترشحات طبیعی است مشکلی ندارد
0
1399/12/12
سوال کننده
سلام خیلی ممنون
سوزش از بعدازظهر کم شده ، نیاز هست به پزشک مراجعه کنم برای تجویز انتی بیوتیک ؟ یا اگه برطرف بشه لازم نیست ؟ خودم نمیتونم قرص تهیه کنم ؟ ضمن اینکه در دوران شیردهی هستم
سوزش از بعدازظهر کم شده ، نیاز هست به پزشک مراجعه کنم برای تجویز انتی بیوتیک ؟ یا اگه برطرف بشه لازم نیست ؟ خودم نمیتونم قرص تهیه کنم ؟ ضمن اینکه در دوران شیردهی هستم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔




