لکه بینی قهوه ای و درد خفیف در شکم داشتم مراجعه سریع برای سونو قلب کردم ک متوجه شدم متاسفانه جنینم از بین رفته و فقط بقایا در رحم هست تجربه ی تلخه سختی بود
از اوما میخام تا شرایط رو برام رفرش کنه
ایشالله جاش سبز بشه برات. همه ماها تجربه سقط داشتیم خیلی سخته ولی میگذره. توکل کن بخدا
منظورت چیه ک شرایط رفرش کنه 🤔🤔🤔🤔
ممنون از همدردیتون
منظورم این هست برای شرایط فعلی توصیه هایی ک لازم هست پیشنهاد بشه
سلام نگران نباشید یکی دو بار سقط جنین میتونه تصادفی باشه و اصلا علت خاصی نداشته باشد ، قرص آهن را تا یک ماه بخورید و سه ماه بعد اقدام به بارداری داشته باشید