سلام خسته نباشید
من امروز ۳۹هفته و ۳روز هستم.از ظهر بلند شدم لباس زیرم خیس شد.کم بود البته...پد گذاشتم اونم خیس یکم ابکی بود مثل ترشحی که همیشه دارم نبود.رفتم دکتر معاینه کرد گفت ۲سانت بازشده و دهانه رحم نرم و نازک شده و سر بچه پایینه هیچدردی هم ندارم ...آیا نیاز هست برم بیمارستان؟
چقد طول میکشه کامل باز بشه دهانه
پرسش (1399/12/09):
آبریزش کیسه آب
805
67
1399/12/09
سوال کننده
0
1399/12/09
samira khanoom خانم
برو
0
1399/12/09
samira khanoom خانم
طبیعی هستی یا سز
0
1399/12/09
samira khanoom خانم
کدوم بیمارستان
0
1399/12/09
سمی مریدی
دکتر ابریزش کیسه اب رو تایید کرد؟
0
1399/12/09
سمی مریدی
بدون درد بری بیمارستان مدام معاینه میکنن اذیت میشی دکترت چه توصیه ای کردن؟
0
1399/12/09
سمی مریدی
تحرکت بیشتر کن رو توپ بشین قر بده با شعاع زیاد اسکات بزن حرکت سجده رو انجام بده دستات بذار رو توپ تا دردات شروع بشه
0
1399/12/09
سوال کننده
طبیعی هست زایمانم
0
1399/12/09
سوال کننده
بیمارستان میلاد
0
1399/12/09
سوال کننده
دکتر چیزی نگفت
گفت اگه خودت احساس کردی کیسه ابه برو بیمارستان
گفت اگه خودت احساس کردی کیسه ابه برو بیمارستان
0
1399/12/09
سوال کننده
دکتر چیزی نگفت
0
1399/12/09
سوال کننده
اگهالان برمبیمارستان امپول فشار میزنن؟
0
1399/12/09
سوال کننده
اخه ۱۲ساعت میگذره از ابریزش
0
1399/12/09
سوال کننده
الان فقط یکم کمردرد دارم
0
1399/12/09
باران بهاری
عزیزم اصلا الان نرو بیمارستان
0
1399/12/09
باران بهاری
بذار درداتو توخوته بکشی بهتره
0
1399/12/09
باران بهاری
وقتی دردات منظم و مثلا هر ۵ دقیقه یگبار شد برو
0
1399/12/09
باران بهاری
اره پس چی
0
1399/12/09
باران بهاری
کیسه آبت که پاره نشده؟ اگر فقط در حد یکمقدار ابریزش هست طوری نیست، بادکترت صحبت کردی چیکارکنی؟
0
1399/12/09
سوال کننده
اخه اصلا درد و انقباض ندارم
0
1399/12/09
سوال کننده
ظهر لباس زیرم خیس شد
بعد پد گذاشتم با سرفه وحرکت ابریزش داشتم
بعد پد گذاشتم با سرفه وحرکت ابریزش داشتم
0
1399/12/09
سوال کننده
دکترم چیزی نمیگه ولی قبلا رفته بودم بیمارستان گفتن آبریزش داشتی یا لکه بینی داشتی بیا بیمارستان
0
1399/12/09
سوال کننده
خودمم میترسم زود برم بیمارستان الکی هی معاینه م کنن😢
0
1399/12/09
سوال کننده
چیکار کنم دردام شروع بشه
0
1399/12/09
باران بهاری
فکرنمیکنم مشگلی باشه... خلاصه بری زایشگاه امپول فشار میزنن، بنظرم اگر امشب با شوهرت رابطه جنسی داشته باشی و ارضا بشی و منی همسرت داخل بریزه بعدش دردات شروع بشن
0
1399/12/09
باران بهاری
ببین من کیسه آبم کلا پاره شده بود، بااینحال رفتم بیمارستان زودی، که فرقی نداشت تازه من دردام شروع شده بود، سریع امپول فشار زدن و نوارقلب میگرفتن و ... خلاصه نگم برات بعد از ۱۲ ساعت که از پارگی کیسه آب گذشت من زایمان کردم، تو اون ۱۲ ساعت هم کارخاصی نکردن اگر میموندم خونه چندساعت دیرتر میرفتم بازم به جایی برنمیخورد....
مال تو که پارگی کیسه اب نیست احتمالا یکمقدار سوراخ شده
مال تو که پارگی کیسه اب نیست احتمالا یکمقدار سوراخ شده
0
1399/12/09
سوال کننده
اخه شنیدم اگه ابریزش داشته باشم و رابطه داشته باشم باعث عفونت منو بچه بشه😅
0
1399/12/09
باران بهاری
عه عجب🤔🤔🤔 نمیدونم واقعا ... حالا هرطور خودت صلاح میدونی نهایتا نذار منی بریزه همینکه خودت ارضا بشی و عضلاتت منقبض بشه رو دردات تاثیرگذاره...
یک دمنوش هایی هم هست برای زایمان... بنظرم سرچ کن راهکارهای خونگب بازشدن دهانه رحم برای زایمان
یک دمنوش هایی هم هست برای زایمان... بنظرم سرچ کن راهکارهای خونگب بازشدن دهانه رحم برای زایمان
0
1399/12/09
سوال کننده
اره بیشتر شبیه سوراخ شدنه
چون اب زیادی ازم نرفته
یعنی اگه تا فردا شب صبر کنمو تو خونه ورزش کنم مشکلی برای بچه پیش نمیاد
چون اب زیادی ازم نرفته
یعنی اگه تا فردا شب صبر کنمو تو خونه ورزش کنم مشکلی برای بچه پیش نمیاد
0
1399/12/09
باران بهاری
بازم حتما تحقیق کن فقط به حرفای من استناد نکن... ماما همراه نداری؟ اگر داشتی میتونستی بهش زنگ بزنی میگفت چیکارا کنی
0
1399/12/09
سوال کننده
ن ماما همراه ندارم
ممنون از راهنماییت عزیزم😘
ممنون از راهنماییت عزیزم😘
0
1399/12/09
باران بهاری
ببین اینجوری میگی میترسم یهو طوریت بشه خدایی نکرده .... به حرف من نباش حتما با دکترت مشورت کن اگر اجازه داد بمونی خونه بهتره تا حداقل دردات شروع بشن... من ۴۱ هفته رفتم بیمارستان
0
1399/12/09
سوال کننده
اخه دکترا هم جواب درست و حسابی نمیدن
خودمم الکی نمیخوام برم بیمارستان
خودمم الکی نمیخوام برم بیمارستان
0
1399/12/09
باران بهاری
فردا یه سر برو دکتر معاینت کنه تحریک بشی برازایمان
0
1399/12/09
باران بهاری
همونجا همه سوالاتتم میپرسی
1
1399/12/09
سوال کننده
امشب معاینه شدم گفته دوسانتی دهانه رحمت هم نرم و نازک شده
0
1399/12/09
سوال کننده
دکترم فردا نیست
2
1399/12/09
باران بهاری
خب احتمال داره توخواب دردت بگیره، ان شالله تا فردا زایمان کنی اونم زایمان راحت... حالا برو یه دوش آب گرم بگیز بعدش ساک و وسایلتو دم دست بذار.... ان شالله خیره
1
1399/12/09
باران بهاری
ورزش هم میتونی بکنی فقط میترسم آبریزشت بیشتر بشه... پله هارو چندبار بالاپایین کن، اگر توپ داری روش بالا پایین بپر...
0
1399/12/09
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/12/09
باران بهاری
خواهش میکنم
0
1399/12/09
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پله برو صبح زاییدی
0
1399/12/10
معصومه جلالی
عزیزم چطوری
خوبی
بهتر شدی
چه خبر از حال خودت ونی نی
خوبی
بهتر شدی
چه خبر از حال خودت ونی نی
0
1399/12/10
معصومه جلالی
اگه رفتی زایمان واسه الهه جلالی دعاکن
بچه اش سالم و سلامت دنیا بیاد
بچه اش سالم و سلامت دنیا بیاد
0
1399/12/10
سمی مریدی
دکترت ببخشید یکم بیخیاله انگار پد بذار ببین تو یه ساعت چقدر خیس میشه بری بیمارستان چون هفته ت بالاست پد رو میبینن ولی دیگه چک نمیکنن تست امینوشور بگیرن معاینه میکنن امپول فشار هم اگه بزنن الان با دوز کم شروع میکنن تا صبح که دکترت بیاد اگه 12 ساعت گذشته میخوای برو ولی تا صبح فکر نکنم جز معاینه و ان اس تی کاری کنن برات ولی بازم زیر نظر باشی بهتره
0
1399/12/10
سمی مریدی
البته نگرانی استرس به خودت راه نده حتی برا پارگی هم 24 ساعت وقت میدن سوراخ شدن خیلی مشکلی نیست
0
1399/12/10
سوال کننده
عزیزم خوبم
درد ندارم فقط آبریزش دارم
نی نی هم خوبه تکون میخوره
الان میخوایم بریم بیمارستان
درد ندارم فقط آبریزش دارم
نی نی هم خوبه تکون میخوره
الان میخوایم بریم بیمارستان
0
1399/12/10
سوال کننده
چشم حتما
برام دعا کنید زایمان راحتی داشته باشم
برام دعا کنید زایمان راحتی داشته باشم
0
1399/12/10
سوال کننده
پد گذاشتم خیس میشه
ولی خییلی کمه ولی معلومه ازکیسه ابه
ولی خییلی کمه ولی معلومه ازکیسه ابه
1
1399/12/10
سمی مریدی
ان شاءالله که زایمانت راحت باشه
0
1399/12/11
سمی مریدی
خانمی زایمان کردی؟
0
1399/12/11
سوال کننده
اره عزیزم
0
1399/12/11
سوال کننده
تا پنج سانت درد طبیعی کشیدم
بعدش ضربان قلبش افت کرد بردنم سزارین😅
بعدش ضربان قلبش افت کرد بردنم سزارین😅
0
1399/12/11
سوال کننده
اینم از اقا ماهان🥰
0
1399/12/11
سمی مریدی
اخی عزیزم خداروشکر که به سلامتی زایمان کردین
1
1399/12/11
سمی مریدی
ای جونم خدا حافظ و نگهدارش باشه نامدار باشه اقا ماهان گل
2
1399/12/11
باران بهاری
آخی عزیزممممم😍😍😍😍
دعاکن خدا دامن منم سبزکنه این ماه نمیدونم باردار هستم یان، دعاکن باشم 🙏
نامدار باشه فرزندت و زیر سایه پدر و مادر به خوبی بزرگ بشه ان شالله🙏🤗
دعاکن خدا دامن منم سبزکنه این ماه نمیدونم باردار هستم یان، دعاکن باشم 🙏
نامدار باشه فرزندت و زیر سایه پدر و مادر به خوبی بزرگ بشه ان شالله🙏🤗
2
1399/12/11
سمی مریدی
ان شاءالله که هستین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




