سلام خانم دکتر پسرم یکسال و سه ماهشه غذا بهش میدم نمیخوره باید دنبالش برم یه وقتایی اگه بخواد میخوره بیشتر وقتهام غذا رو از دهانش بیرون میریزه منم نمیخوام به زور غذاش بدم الان دو روز اصلا غذا نخورده میخواستم ببینم میتونم شربت زینک براش بگیرم بهش بدم و شربت رو به چه اسمی بگیرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



493
1399/12/09




