سلام دخترم ۸ روزشه و زردیش ۱۴ دکتر گفت دستگاه نمیخاد و خطرناک نیس و فقط مداوم بش شیر بدم و اگه خواستم تو خونه بزارمش زیر مهتابی،کسی بوده اینکارو کرده باشه؟با چه فاصله ای بزارمش؟چشم بند میخاد یا نه؟چن ساعت تو روز و شب بزارمش زیر نور؟میترسم چشماش اذیت شه،اگه تجربه داره ممنون میشم راهنماییم کنید
پرسش (1399/12/08):
مامانا کی از مهتابی استفاده کرده واسه زردی بچه اش؟؟؟؟
1688
73
1399/12/08
سوال کننده
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
سلام گلم
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
چشماش و با روسری مثل چشم بند ببند
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
و اینکه زیاد لباس تنش نکن چون گرم میشه
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
فاصله من قبلا ب گهواره چوبی ک داشتم قدیمی بود ..روی دستش میبیتم حدود پنچاه تا شصت سانت میشد
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
میتونی از داروخانه مهتابی بگیری مخصوص زردی
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
و اینکه بچه رو با دوغ ولرم حمام بده بعد اخر سر روش آب تمیز بریز
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
عرق کاسنی بده
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
شیر زیاد
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
مثلا دوروز کامل بزارش ..شیرش بده بزار سرجاش
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
خاستی پوش عوض کنی ..بشوریش ..درش بیار ..وقتی خوابید دوباره بزار
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
و اگ بتونی گوشاش و واسه گوشواره سوراخ کن ...مفیده
0
1399/12/08
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
اگ پسربود ختنه میشه ...من دکتربرای پسرم ختنه تجویز کرد ک
گفت برای زردیش خوبه
گفت برای زردیش خوبه
0
1399/12/08
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی از راهنماییات
0
1399/12/08
سوال کننده
فقط مگه نباید لختش کنم بخوابونم زیر مهتابی؟
0
1399/12/08
سوال کننده
مهتابی فلئورسنت خریدم براش
0
1399/12/08
سوال کننده
ولی امشب دلم نیومد بزارمش چون نمیدونستم چشاشو ببندم یا نه
0
1399/12/08
سوال کننده
اخه الان خیلی کوچولوعه واس گوش سوراخ کردن
0
1399/12/08
fahimeh بارداری دوم
منم استفاده کردم
0
1399/12/08
fahimeh بارداری دوم
دو روز آوردیم خونه دکتر گفت روز اول ۸ ساعت تو دستگاه
روز دوم هم ۸ ساعت بعد فرداش بردیم ببینه
گفت کلا زردی از بین رفته
پسر من روز ۴ بردیمش چکاب دکتر گفت زردی تا زانوش اومده حدود ۱۵ بود
دوروز جمعا ۱۶ ساعت زیر نور دستگاه کلا برطرف شد زردیش
روز دوم هم ۸ ساعت بعد فرداش بردیم ببینه
گفت کلا زردی از بین رفته
پسر من روز ۴ بردیمش چکاب دکتر گفت زردی تا زانوش اومده حدود ۱۵ بود
دوروز جمعا ۱۶ ساعت زیر نور دستگاه کلا برطرف شد زردیش
0
1399/12/08
سوال کننده
خب به من گفت دستکاه نیاز نیس فقط مهتابی عادی بزار و شیر زیاد
0
1399/12/08
سوال کننده
میدونم واسه دستکاه باید چشم بند زد
0
1399/12/08
سوال کننده
اما نیخام بدونم واسه مهتابی معمولی هم باید چشم بند بزنیم؟؟؟؟
0
1399/12/08
fatima ghasemi
اره چشم بند بزار چون ممکنه چشاش ضعیف شه.. لخت بزار لباس نمیخاد
0
1399/12/08
fatima ghasemi
ولی زیر مهتابی هم نزاری مشکلی نداره... میتونی بهش خاکشیر بدی خودتم بخوری تا زردیش بده بیرون... با شیرگاو و عرق کاسنی و شاطره و عرق های خنک ب عطاری بگی خودش بهت میده بشورش از قسمت گردن ب پایینو
0
1399/12/08
fatima ghasemi
شیر خشکم بهش بدی خوبه
0
1399/12/08
سوال کننده
الان یه جوری گذاشتمش که نور از بالا سرش میتابه مستقیم به چشماش نیس
0
1399/12/08
سوال کننده
لختشم دلم نیومد بکنم اخه تو شب گفتم سردش میشه
0
1399/12/08
سوال کننده
حالا فردا تو روز که گرمتره لختش میکنم و با چشم بند مستقیم میزارمش زیر نور
0
1399/12/08
سوال کننده
فقط فاصله اش چقد باشه از مهتابی خوبه؟
0
1399/12/08
🍃⚘Marjan⚘🍃
من برا همین اندازه زردی
نور کرایه کردم و چشم بند گرفتم تو خونه بچه هامو گذاشتم زیر نور
هر روزممیبردمچکاب برا زردی
نور کرایه کردم و چشم بند گرفتم تو خونه بچه هامو گذاشتم زیر نور
هر روزممیبردمچکاب برا زردی
0
1399/12/08
🍃⚘Marjan⚘🍃
دلبته در کنارش با عرقق و اینا می شستمشون
خودمم عرق میخوررم
خودمم عرق میخوررم
0
1399/12/08
🍃⚘Marjan⚘🍃
زیر نور لخت باشه اما پوشکشو تنش کن
دکتر به من گفت نور نباید به اونجاشون بخوره
البته من بچه هام پسرن نمیدونم واسه دختر هم تاثیر بد داره یا نه
چشماش هم حتنا باید با چشم بند ببندی
خدای نکرده چرک نیاره
دکتر به من گفت نور نباید به اونجاشون بخوره
البته من بچه هام پسرن نمیدونم واسه دختر هم تاثیر بد داره یا نه
چشماش هم حتنا باید با چشم بند ببندی
خدای نکرده چرک نیاره
0
1399/12/08
🍃⚘Marjan⚘🍃
دمای اتاق هم تا حدی گرم باشه که لختش میکنی سردش نشه
0
1399/12/08
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/12/08
سوال کننده
با پوشک میزارمش حتما
0
1399/12/08
فاطیما احمدی
سلام عزیزم کدو بخر بذارش داخل کدو
0
1399/12/08
فاطیما احمدی
باعرق کاسنی با اب عدس بشورش
0
1399/12/08
فاطیما احمدی
شستنم با پنبه بمال بهش خودت عرق کاسنی بخور
0
1399/12/08
فاطیما احمدی
بعد هم لباس زرد نپوش بهش چون زردی میاره
0
1399/12/08
فاطیما احمدی
عسل نخور خیلی گرمی نخور
0
1399/12/08
فاطیما احمدی
ایشالله زود خوب بشه
0
1399/12/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلام شادی خوبی عزیزم
0
1399/12/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
نی نی خوبه؟
0
1399/12/08
سوال کننده
سلام بچه ها ممنون از همه تون
0
1399/12/08
سوال کننده
سلام مژگان جون خوبی عزیزم
0
1399/12/08
سوال کننده
منم خوبم خداراشکر
0
1399/12/08
سوال کننده
نی نی م خوبه خداراشکر فقط یه ذره زرد شده یه دو روزه که گفتن دستگاه نیاز نیس باید مرتب شیر بخوره
0
1399/12/08
سوال کننده
دیشب تا حالا دارم مرتب شیر میدم امروزم یه دو ساعت گذاشتمش زیر مهتابی ولی زیاد نمیمونه چون باید چشمشو ببندم نمیزاره
0
1399/12/08
سوال کننده
بچه ها گرمی نمیخورم کلا لباس زردم تا حالا نپوشوندم
0
1399/12/08
سوال کننده
حالا دکتر گفت مهتابیم نیاز نیس ۴۸ ساعت بعد ازمایشو تکرار کنم اگه خدایی نکرده رفته بود بالا اونوقت مهتابی بزارم واسش
0
1399/12/08
سوال کننده
ولی بازم من امروز ۲ ساعت گداشتمش
0
1399/12/08
fahimeh بارداری دوم
والا ما دو روز لخت تو همین نور آبی داره دستگاه برای خونه
۸ساعت روز اول
۸ ساعت روز دوم
دوبار هم بهش ترنجبین و شیر خشت دادیم دو روزه کلا برطرف شد
۸ساعت روز اول
۸ ساعت روز دوم
دوبار هم بهش ترنجبین و شیر خشت دادیم دو روزه کلا برطرف شد
0
1399/12/08
fahimeh بارداری دوم
زردی بچه ی من تا زانو رسیده بود
0
1399/12/08
fahimeh بارداری دوم
الان به کوچولو سفیدی چشمش و صورت خیلی کم زرده که دکتر گفت اکثر نوزاد ها تا می مونه تا ۴۰ برطرف میشه
0
1399/12/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
خوب میشه زود❤️
0
1399/12/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
زایمانت چطور بود شادی؟
0
1399/12/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
از دکترت و بیمارستان راضی بودی؟راسی هزینش چن شد؟
0
1399/12/08
سوال کننده
خداراشکر خوب بود خود زایمان ولی تازه الان یه دو روزه یکم بهتر شدم خب بعد زایمان دردا و اینا هست که با شیاف سریع برطرف میشد
0
1399/12/08
سوال کننده
اما دکترم که خداراشکر خوب بود و عملمم راحت بود
0
1399/12/08
سوال کننده
بیمارستان ولی خیلی راضی نبودم از پرستارا و محیطش اما خب اونم بد نبود
0
1399/12/08
سوال کننده
به نظرم دکتر مهمتر از بیمارستانه
0
1399/12/08
سوال کننده
با اتاق خصوصی. پمپ درد و اینا ۷۵۰۰
0
1399/12/08
سوال کننده
انگار
0
1399/12/08
سوال کننده
حالا باز دقیقشو از شوهرم میپرسم بهت میگم
0
1399/12/08
fahimeh بارداری دوم
عمل من با اتاق خصوصی شد ۶ میلیون
ولی با اشناییتی که همسرم داشت اونجا حدود ۲ تومن تخفیف گرفت
شد ۶ تومن
ولی با اشناییتی که همسرم داشت اونجا حدود ۲ تومن تخفیف گرفت
شد ۶ تومن
0
1399/12/08
سوال کننده
چن روزگیش زردی داشت؟
0
1399/12/08
fahimeh بارداری دوم
۴ روز بردیمش گفت زردی داره تا نزدیک زانو رسیده
0
1399/12/08
fahimeh بارداری دوم
ولی گفت جای نگرانی نیست به ۱۷ نرسیده
0
1399/12/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
خداروشکر عزیزم
0
1399/12/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
راسی نامه داد برا بیمه؟
0
1399/12/08
سوال کننده
باید از بیمارستان فاکتور بگیریم گفته ده روز بعد بریم بگیریم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




