سلام میخواستم بدونم که جنین های شما هم اینجورین که یکیش زیاد تکون میخوره ولی اون یکی خیلی کم ؟ و اینکه دلیلش چی میتونه باشه خانم دکتر؟ هر دو هم دختر هستن لطفا اگه کسی تجربه ای داره بگه چون از بس نگرانم میخوام برم سونو
0
1399/12/07
🍫 مامانِ قَندُ نَبات 🍩
برا من اگرم تکون میخورن من نمیفهمم🤣
0
1399/12/07
سوال کننده
هنوز نمیفهمی؟
0
1399/12/07
سوال کننده
خانومای دوقلو دار هیشکی نیست؟
0
1399/12/07
سوال کننده
حتی اونایی هم دوقلو زایمان کردن لطفا جواب بدن نگرانم
1
1399/12/07
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
منم یکی بیشتر
0
1399/12/07
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
دختر وپسرن
0
1399/12/07
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
و فعلا زوده ک نگران بشم
0
1399/12/07
سوال کننده
خب چیکار کنم نگرانم آخه یکیش خیلی تکون میخوره یکیش خیلی کم در حدی که باید کلی دقت کنم تا متوجه بشم
0
1399/12/07
سوال کننده
میترسم خدایی نکرده اون یکیش مشکلیدچیزی داشته باشه و من بی توجهی کنم
0
1399/12/07
bita a
خانمی کلا بچه حرکاتش از هفته ۲۸ ب بعد باید زیر نظر بگیری .الان زوده
0
1399/12/07
سوال کننده
همش احساس میکنم که کم توجهی میکنم حالا شاید برم سونو
0
1399/12/07
سوال کننده
بچه ها میگم یه خانومی بود که دوقلو دختر داشت اسم بچه هاشم پریماه و پریسان بودن
خبر ندارید اوما هست یا نه؟
خبر ندارید اوما هست یا نه؟
0
1399/12/07
🌱 nstrn 🌱
از کجا میفهمید ک فقط یکی تکون میخوره😐شاید یبار یکی تکون میخوره دفعه بعد اون یکی؟
0
1399/12/07
راضیه۷۶ 💎
یه سوال چطور میفهمید کدوم تکون میخوره؟ 😍
1
1399/12/07
❤امیدم بخدا😍 😻
تو دو تا ساک هستن معمولا سمت راست و چپ ...
0
1399/12/07
❤امیدم بخدا😍 😻
فقط مادر میفهمه
0
1399/12/07
سوال کننده
خب یکیش سمت چپمه یکیش سمت راست بعد من حتی با حرکت هاشونم میفهمم سرشونم کجاست دست و پاهاشون
0
1399/12/07
سوال کننده
خب جاشونم که کمه راحتر میفهمم تکون خوردنشون رو و اینکه حرکت های مخصوص به خودشون رو دارن
0
1399/12/07
سوال کننده
اونی که سمت راسته همیشه همون قسمت ها تکون میخوره
0
1399/12/07
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
حبیبه بود
0
1399/12/07
سوال کننده
آره یادم اومد الان توی اوما هست؟
میخواسم ازش چن تا سوال بپرسم
میخواسم ازش چن تا سوال بپرسم
0
1399/12/07
خدایا شکرت . . .
برای منم یکیش زیاد تکون میخوره طوری که نگران میشم
یکش خیلی کم و ملایم یکیش زیاد و محکم😂
یکش خیلی کم و ملایم یکیش زیاد و محکم😂
0
1399/12/07
خدایا شکرت . . .
میگن طبیعیه زیاد تکون خوردن مشکلی نداره اگه تکون نخورن بده
0
1399/12/07
خانم گل .
حرکت جنین از ۲۸ هفته مهمه
قبل از این زمان همین ک حرکتشونو حس کنی کافیه نگران نباش
قبل از این زمان همین ک حرکتشونو حس کنی کافیه نگران نباش
0
1399/12/07
خدایا شکرت . . .
آخه زیادی حس میکنم😁
زود نیست؟
زود نیست؟
0
1399/12/07
خانم گل .
ن عزیزم زود چرا معمولا از ۱۸ هفته حرکت جنین حس میشه
0
1399/12/07
fatii 💙💙
سلام عزیزم چطوری دوقلو باردار شدین ارث داشتین یا داروی خاصی؟؟
0
1399/12/08
رها ر
از منم همینطوره یکی تکونش زیاده یکی گاهی پیش میاد توی طول روز اصلا حس نمیکنم توی اینستا پیج مامانای دوقلو پرسیدم اکثرا گفتن همینطوره یکی بیشتر حس میشه
0
1399/12/08
🍫 مامانِ قَندُ نَبات 🍩
نه😐
0
1399/12/08
کوثر حدادی
وای خدا چه باحاله ❤❤❤
0
1399/12/08
🍃⚘Marjan⚘🍃
سلام
واسه من اینطوری بود
تکوناشون ۱۰ به ۱ بود انقد نگرانمیشدممرتب میرفتم صدای قلب چک میکردم
دنیام که اومدن اون یکی بچم آروممیخابید ولی یکی دیگه ورجه وورجه میکرد
هنوزم شیطونتره
نگراننباش یکی از بچه هات آرومه یکیش شیطون
واسه من اینطوری بود
تکوناشون ۱۰ به ۱ بود انقد نگرانمیشدممرتب میرفتم صدای قلب چک میکردم
دنیام که اومدن اون یکی بچم آروممیخابید ولی یکی دیگه ورجه وورجه میکرد
هنوزم شیطونتره
نگراننباش یکی از بچه هات آرومه یکیش شیطون
0
1399/12/08
🍃⚘Marjan⚘🍃
حتی تو هفته های اول که تکوتاشون حس نمیشه
تو سونو میدیدم یکی از بچه هام آروم خولبیده تکونهای خیلی آروم داره
ولی اون یکی بچم مث فنر میپره
ولی خب چون کوچولو بود من حسش نمیکردم
تو سونو میدیدم یکی از بچه هام آروم خولبیده تکونهای خیلی آروم داره
ولی اون یکی بچم مث فنر میپره
ولی خب چون کوچولو بود من حسش نمیکردم
0
1399/12/08
🍃⚘Marjan⚘🍃
بچه های من هر دو پسرن
0
1399/12/08
سوال کننده
منم قل سمت راست رو کامل حس میکنم مخصوصا وقتی که به پهلوی راست دراز میکشم همش وول میخوره و لگد میزنه ولی سمت چپ خیلی کمممم
0
1399/12/08
سوال کننده
ممنون ازت گلم خیالم راحت کردی
0
1399/12/08
سوال کننده
آره بچه های منم توی سونو همینجور بودن
0
1399/12/08
سوال کننده
فکر کنم به جنسیتشون ربطی نداره چون دوتا هستن با هم تفاوت داره کاراشون
0
1399/12/08
سوال کننده
من ارثی بود چون مامانمم دوقلو آورد ولی بادکش هم کردم
0
1399/12/08
سوال کننده
اسم پیجش همینه؟
0
1399/12/08
🍃⚘Marjan⚘🍃
آره دیگه خاستم بگم با وجود نتفاوت بودن جنسیت کارهاشون مث همه
0
1399/12/08
🍃⚘Marjan⚘🍃
😍🤩😘
0
1399/12/08
سوال کننده
آره ممنون عزیزم🌹
0
1399/12/08
🍃⚘Marjan⚘🍃
خواهش عزیزم⚘⚘⚘
1
1399/12/08
رها ر

0
1399/12/08
سوال کننده
ممنونم گلم
0
1399/12/08
Mahdiyeh M
منم همینطوری ام یکیش بالاست و زیاد تکون میخوره یکیش پایینه اصلا تکوناشو حس نمیکنم
0
1399/12/08
Mahdiyeh M
بله برا من
0
1399/12/08
رها ر
😘
0
1399/12/08
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
من که هنوز تکون هاشونو حس نمیکنم
0
1399/12/08
سوال کننده
عزیزم تو که هنوز اول راهی باید حداقل ۲۰هفتت بشه بعد
0
1399/12/09
پزشک اوما
سلام یکی آروم تره و یکی شیطون تر، کلا شدت حرکات مهم نیست و مهم اینکه حرکات جنین را احساس کنید
0
1400/02/04
رها a
منم هفته ی بیستم ،یکیش ارومه یکیش از هفته ی دوازده حس کردم حرکتاشو،تو سونو هم دست تکون میداد
0
1400/02/04
سوال کننده
عزیزم نگران نباش من خودم تجربه این کارای دوقلو ها رو دارم
0
1400/02/05
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
ای جونم
جنسیتشون چیه؟
جنسیتشون چیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اقدام ب بارداری برای دوقلو
- آیا دخترم بیش فعاله یا نه؟
- دوقلوزایی با دارو چجوریه؟
- حالت تهوع بارداری ندارم😥
- خانمهایی ک دوقلو باردارن بیان 🌹
- زایمان دو قلو ها
- کمی زود بودولی خداروشکر زایمان کردم دوقلوهام به دنیا اومدن
- سلام میشه سونوگرافی دختر عمومو ببینین دوقلو بارداره
- چگونه باردار دوقلو باردارشم؟؟؟؟
- چجوری بفهمیم دوقلو ها از یک تخمک اند یا نه



2605

