حالاچیکاکنم یعنی چی نگرفته کیابعدش خونریزی داشتن دارم دیوونه میشم
پرسش (1399/12/06):
سلام من یک ساعت پیش lulانجام دادم الان اومدم خونه خونریزی دارم
1231
230
1399/12/06
سوال کننده
0
1399/12/06
سوال کننده
میگ دیواره نازک بوده ریخته
0
1399/12/06
سوال کننده
مث پریودی خون میادشیاف پروژسترون گذاشتم دعاکنیدقطع بشه
0
1399/12/06
🤱 Hani Joonii💜
لک بعد اسپکتوم داشتم
1
1399/12/06
🤱 Hani Joonii💜
شیاف گ
بذار
بذار
0
1399/12/06
سوال کننده
تاچندروز
0
1399/12/06
سوال کننده
دارم دق میکنم این همه هزینه کردم
0
1399/12/06
سوال کننده
استرادیول گفت بخور
0
1399/12/06
🤱 Hani Joonii💜
همون شب بعدم فک کنم تا ظهر فردا
1
1399/12/06
🤱 Hani Joonii💜
ارامشتو حفظ کن بلند نشو قرص و شیاف داری استفاده کن عزیزجان
2
1399/12/06
🤱 Hani Joonii💜
توکل بخدا نذر امام علی کن انشالله بحق این شب عزیز خدا حاجتت بده عزیز
0
1399/12/06
سوال کننده
خداکنه واسه منم قطع بشه تافردا
0
1399/12/06
سوال کننده
چشم اب نشاسته هم بخورم یانه
1
1399/12/06
سوال کننده
نذرعلی اصغرکردم خداخودش کمک کنه 😔😔😔
0
1399/12/06
ترلان زارع
عزیزم نگران نباش قطع میشه
0
1399/12/06
سوال کننده
خداکنه قطع بشه میترسم
0
1399/12/06
🤱 Hani Joonii💜
بخور عزیزم
0
1399/12/06
🤱 Hani Joonii💜
ولی همون شیاف اثرش زودتره
0
1399/12/06
سوال کننده
اره گذاشتم
0
1399/12/06
سوال کننده
ولی خیلی خونریزیم زیاده😔
0
1399/12/06
سوال کننده
اخه چرا خدایا😭😭😭
2
1399/12/06
افسانه م
غصه نخور اگه سنت کمه و اینبار نشدی بزار بگذره چند وقت بعدش با خیال راحت و بدون استرس اقدام کن ایشاالله طبیعی میشی فقط به نیت باردار شدن رابطه نداشته باش و در هر صورت لذت ببر جواب میگیری. فقط خودتو بزن به بیخیالی ببین چی میشه
0
1399/12/06
افسانه م
برای من که جواب داد
0
1399/12/06
سوال کننده
سنم ۲۲سال 😔
0
1399/12/06
سوال کننده
شمابعدش لک یاخونریزی نداشتین
0
1399/12/06
افسانه م
من طبیعی باردار شدم
0
1399/12/06
افسانه م
من ۳۷ سالمه عزیزم
0
1399/12/06
افسانه م
عجله نکن
0
1399/12/06
سوال کننده
جدی خداروشکر
0
1399/12/06
سوال کننده
مشکلی نداشتین گلم
0
1399/12/06
افسانه م
پارسال رفتم دکتر کلی دارو داد و گفت بعد از عید بیا منم نخوردم و روال طبیعی زندگیمو پیش گرفتم همون عید باردار شدم
0
1399/12/06
افسانه م
من فقط کیست داشتم برای شوهرم آزمایش اسپرم داد انجام ندادیم
1
1399/12/06
افسانه م
فقط اینو فهمیدم که استرس و تنش بدترین مانع برای بارداریه
0
1399/12/06
سوال کننده
خداروشکرمشکلی نداشتین من یک لولم بسته😔
1
1399/12/06
افسانه م
خیلیا مشکلاتی بدتر داشتن و شدن پس نگران نباش
0
1399/12/06
سوال کننده
دلم داره میترکه خیلی امیدداشتم 😭
0
1399/12/06
سوال کننده
انشالله دعاکن برام 😔
0
1399/12/06
افسانه م
من بعد از زایمان فهمیدم چسبندگی داشتم😁. دکترم درست کرد
0
1399/12/06
سوال کننده
عمل کردین
0
1399/12/06
افسانه م
انشاالله که همین بار بشی ولی نترس میشی
0
1399/12/06
افسانه م
موقع زایمان دکتر درست کرد برامم
0
1399/12/06
افسانه م
میگم یعنی حتی نمیدونستم چسبندگی دارم بعد از زایمان فهمیدم
0
1399/12/06
سوال کننده
خیلی خونریزی دارم مطمین نمیگیره پریودشدم😭😭
0
1399/12/06
افسانه م
ن تو مجردی کیست شکلاتی داشتمو جراحی کردم احتمالا چسبندگی یرای همون بوده
0
1399/12/06
سوال کننده
همچی دست خداس خدابایدبخواد
0
1399/12/06
سوال کننده
اره احتمالا
0
1399/12/06
افسانه م
بله سلامت خودتو بررسی کن و کارتو انجام بده بقیشم بسپر به خدا. سنی نداری
0
1399/12/06
سوال کننده
خیلی ناامیدم دلم شکسته😭
0
1399/12/06
افسانه م
نترس میاد و از شب تا صبح بیچارت میکنه😂
0
1399/12/06
افسانه م
بیخیال...
دلتو بزرگ کن
دلتو بزرگ کن
0
1399/12/06
سوال کننده
اشکال نداره فقط بیاد
0
1399/12/06
سوال کننده
😔
0
1399/12/06
افسانه م
یه چیزی بگم بهت از تک تک لحظات با شوهرت الان لذت ببر. من دیر ازدواج کردمو به خاطر سنم ۷ ماه بعد حامله شدم ولی همون ۷ ماهو خیلی دوست دارم و خیلی خوش گذشت
1
1399/12/06
افسانه م
به آخرش فکر نکن ، لحظه هاتو شاد باش
0
1399/12/06
افسانه م
خدا بزرگه
0
1399/12/06
سوال کننده
زندگیم عالیه خیلی شوهرم خوبه فقط یه بچه توزندگیم کمه ۳ساله منتظرم نمیدونم حکمت چی هست نمیشه
0
1399/12/07
farehe f
سلام عزیزدلم اول ازهمه ب خدا توکل کن بگو هرچی صلاحه
خونسردیتو حفظ کن هنوز ک خیلی دیر نشده سنت هم ک خیلی زیاد نیس چون استرس بدتره کارو خراب میکنه
بعد ای یو ای میگن باید استراحت کنی
خودتو با اب گرم نشور حمام داغ نگیر
اگ وسط سیکلت هستی ک اون پرید حساب نمیشه عریزم
او احتماللا شاید حساسیت داستی ب دستگاه
یا استرس باعث شده لکه بینیت زیاد شه
نذر نخودکی کن
نذر ختم صلوات برای سلامتی امام زمان کن انشالله ب زودی مامان بشی عزیزم
خونسردیتو حفظ کن هنوز ک خیلی دیر نشده سنت هم ک خیلی زیاد نیس چون استرس بدتره کارو خراب میکنه
بعد ای یو ای میگن باید استراحت کنی
خودتو با اب گرم نشور حمام داغ نگیر
اگ وسط سیکلت هستی ک اون پرید حساب نمیشه عریزم
او احتماللا شاید حساسیت داستی ب دستگاه
یا استرس باعث شده لکه بینیت زیاد شه
نذر نخودکی کن
نذر ختم صلوات برای سلامتی امام زمان کن انشالله ب زودی مامان بشی عزیزم
0
1399/12/07
farehe f

0
1399/12/07
سوال کننده
سلام چشم گلم ن ۱۲سیکلمه
0
1399/12/07
سوال کننده
چشم میخونم
1
1399/12/07
پزشک اوما
سلام لکه بینی ممکنه بعلت قرص و آمپول هورمونی باشه احتمال بارداری هست فعلا منتظر بمانید
0
1399/12/07
🤱 Hani Joonii💜
نرگس جون چیشد هنوز ادامه داره؟
0
1399/12/07
سوال کننده
من دیشب خونریزی داشتم تاظهرامابعدظهرخیلی کم شده امیدی هست
1
1399/12/07
سوال کننده
تاامروزظهرادامه داشت ولی ازظهربه بعدخیلی خیلی کمه نمیدونم امیدداشته باشم یانه
0
1399/12/07
🤱 Hani Joonii💜
اره عزیزم استراحت داشته باش توکل بخدا
0
1399/12/07
سوال کننده
انشالله گلم ترشحام صورتی شده تخمدان سمت راست خیلی دردمیکنه
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
طبیعیه عزیزم
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
من دو روز بعدش داشتم نگران نباش بخاطر اون لوله پلاستیکه ست که وارد رحم میکنن
0
1399/12/08
سوال کننده
عزیزم شماهم بعدای یو ای لک داشتین یاخونریزی
من شب اول تاظهرخونریزی داشتم بعدشدلک الانم ترشحام قهوه ای خیلی کمرنگه
من شب اول تاظهرخونریزی داشتم بعدشدلک الانم ترشحام قهوه ای خیلی کمرنگه
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
من دو روز بعدش لکه بینی زیاد داشتم زنگ زدم بیمارستانم گفتن طبیعیه نگران نباش
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
تازه یه هفته بعدشم ۲۴ ساعت کلا خونریزی داشتم لک لانه گزینی بود ولی مال من خونریزی لانه گزینی بود
0
1399/12/08
سوال کننده
من چون خونریزی داشتم نگرانم
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
نگران نباش طبیعیه
1
1399/12/08
سوال کننده
قربونت برم بهم امیدواری دادی
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
بخاطر اون لوله ست من خودمم ترسیدم فکر کردم یا نگرفته یا دارم پریود میشم که زنگ زدم گفتن خانم طبیعیه نگران نباش
0
1399/12/08
سوال کننده
واسه من هم رسیدم خونه خونریزی کردم مث پریودی تاظهرش باشیاف ایناقطع شد
0
1399/12/08
سوال کننده
جدی خداروشکربارداری گلم واسه منم دعاکن بگیره
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
ااا پس اصلا نترس چون مال ای یو ایه زودم قطع میشه نهایت ۲۴ ساعته
0
1399/12/08
سوال کننده
اره ظهرش قطع شددکترم ترسوندمنوگفت نه ناموفق بوده فایده نداره منم خیلی گریه کردم
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
اون لوله رو وقتی وارد میکنن میخوذه به اینطرف ا.نطرف دیواره رحم ، انقدرم داخل میزارن تا برسه به وسطایه رحم، اون کناراشو یکم زخم میکنه
0
1399/12/08
سوال کننده
من مینشستم دستشویی همینحورخون میریخت
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
بهت نگفت تا ۶ ساعت دستشویی نری بعد ای یو ای؟
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
نگفت یه روز استراحت نسبی داشته باش؟
0
1399/12/08
سوال کننده
ن من رسیدم خونه یهواومدم لباساموعوض کنم دیدم یه عالمه خون ریخت ترسیدم زنگ زدم مطب گفت دیواره رحمت ریخته فایده نداره من نشستم ب گریه کردن بعدشب ساعتای ۱۰اینابودرفتم دستشویی دیدم یه عالمه خون اومد
0
1399/12/08
سوال کننده
الان سه روزه استراحت میکنم شوهرم طفلک کارامومیکنه
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
ببین اگه دیواره رحمت خیلی نازک باشه که اصلا ای یو ای نمیکنن
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
دکترت چه احمقه 🤔
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
قرص استرادیول میخوذی؟
0
1399/12/08
سوال کننده
روز۱۰سیگلم ۴بودبهم استرادیول داد
0
1399/12/08
سوال کننده
اره تازه امروزتموم شد
0
1399/12/08
سوال کننده
خیلی😐
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
ببین اون قرصو نباید قطع کنی من هر ۸ ساعت دارم میخورم
0
1399/12/08
سوال کننده
من شبی دوتا۵شب خوردم
0
1399/12/08
سوال کننده
یعنی برم بخرم بخورم
0
1399/12/08
سوال کننده
الان ترشحام اینجوریه نزدیکی داشته باشم یانه
0
1399/12/08
سوال کننده

شرمنده بخداالان ترشحام اینجوریه
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
کاش بری یه دکتر دیگه اره حتما بخور
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
من از قبل ای یو ای خوردم تا الان روزی ۳ تا
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
اصلا تا لکه بینی داری اصلا نزدیکی نکن
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
نرگس گرفتیمون؟؟ مال من خیلی پررنگتر از این بود این خیلی کمرنگه
0
1399/12/08
nasim ❤️ e
استراحت کن شیاف بزار استرادیول ۲ میلی بخر بخور نگرانم نباش
0
1399/12/08
سوال کننده
فرداحتمامیرم شانس من ب جمعه خورد
0
1399/12/08
سوال کننده
باش حتما
0
1399/12/08
سوال کننده
واسه من خونریزی شدیدبودبعدشدلک قهوه ای الان امشب شده این 😐
0
1399/12/08
سوال کننده
چشم گلم دعاکن خیلی زیردلم دردمیکنه داخل واژنم دردمیکنه
0
1399/12/14
هالە 🤍
عزیزم جواب شما چی شد؟
0
1399/12/14
سوال کننده
امروز۹روزشده از ای یوایم میگذره میترسم تست بزنم میگم صب کنم حداقل ۱۲روزبشه گلم
0
1399/12/14
سوال کننده
ولی خداروشکرهیچ لک وخونریزی ندارم
0
1399/12/14
سوال کننده
الان گهگاهی مث کمردردپریودی دارم سینه هام دردمیکنه رگه هاش زده بیرون
0
1399/12/14
nasim ❤️ e
اینام طبیعیه نرگس ایشالا که باردار باشی
0
1399/12/14
nasim ❤️ e
وایسا تاریخی که دکترت گفته بی بی بزن
0
1399/12/14
سوال کننده
انشالله گلم دعاکن مثبت بشه خیلی روحیم داغونه😔
0
1399/12/14
سوال کننده
روز۱۴ای یو ای گغته
0
1399/12/14
nasim ❤️ e
استرس نده به خودت
0
1399/12/14
nasim ❤️ e
سه شنبه پس بزن زودتر نزن خدایی نکردن نخوره تو ذوقت
0
1399/12/14
سوال کننده
امروزصبح بیدارشدم کمرم مث پریودی دردگرفت بعددیگ اروم شدرفتم حموم دیدم تموم سینه هام رگه هاش زده بیرون
0
1399/12/14
سوال کننده
باش چشم
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
کجای سینه هات درد میکنه؟
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
سلام😁
0
1399/12/14
هالە 🤍
ایشالله مثبت میشه عزیزم منم شنبه میرم برا iui واسە همین پرسیدم
0
1399/12/14
هالە 🤍
سلام
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
سلام شما هم ای یو ای بودی؟؟
0
1399/12/14
هالە 🤍
من شنبه نوبت دارم
0
1399/12/14
سوال کننده
اره وحشتناک زیربغلم دردگ فته
0
1399/12/14
سوال کننده
سلام گل من
0
1399/12/14
سوال کننده
انشالله موفق میشی مثبت خوشحال اصن استرس نداشته باش
0
1399/12/14
هالە 🤍
مرسی عزیزم
0
1399/12/14
هالە 🤍
شما هم همون شبی کە امپول ازاد سازێ زدین نزدیکی داشتین چون دکتر امشب امپول دادە گفت امشب نزدیکی شنبه ای یو ای
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
نوک سینه هات چی گلم
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
بسلامتی عزیزم
0
1399/12/14
سوال کننده
ن گلم هیچی نگفت امپول زدم فرداش رفتم ای یو ای این دکترمنم یکم گیجم هس اعتمادندارم بهش
0
1399/12/14
سوال کننده
فشارمیدم دردمیکنه خیلی سنگین شده درازمیکشم دردمیگیره
0
1399/12/14
هالە 🤍
چهارشنبه سونو شدم امشب امپول و نزدیکی شنبە ای یو ای نمیدونم میگم شایدمن متوجە نشدم
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
نشون خوبیه خیره انشالله
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
عزیزم امشب داشته باش
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
نزدیکی
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
جمعه و روز شنبه هم هست خوبه دیگ برای اسپرم تازه تولید میسه
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
میشه*
0
1399/12/14
سوال کننده
جدی واسه من ک روزقبلش امپول زدم فرداش رفتم ای یو ای واسه شماچقدطولانی
0
1399/12/14
سوال کننده
انشالله گلم یه امیدی ته دلم میگ گرفته اگه نگرفته باشم هرچی صلاحمه🥴
0
1399/12/14
هالە 🤍
اره منم تعجب میکنم
0
1399/12/14
سوال کننده
وا دکتراهم قاطی کردن
0
1399/12/14
هالە 🤍
ایشالله مال شما گرفتە
0
1399/12/14
سوال کننده
انشالله باهم مثبتیم
0
1399/12/14
هالە 🤍
شیاف پروستروژن هم داد گفت بعد ای یو ای استفادە کن
0
1399/12/14
هالە 🤍
ان شالله
0
1399/12/14
سوال کننده
اره واسه من فرداشب تموم میشه
0
1399/12/14
هالە 🤍
به امید خدا
0
1399/12/14
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1399/12/14
هالە 🤍
بار اولتون هست؟
0
1399/12/14
سوال کننده
اره
0
1399/12/14
سوال کننده
واسه شمابراچندشب شیاف داده
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
اره بابا دیر نمیشه بسپار بخدا
0
1399/12/14
هالە 🤍
منم بار اوله. چهارده شب
0
1399/12/14
هالە 🤍
عزیزم چند هفتە هستین شما؟
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
هیچی رو زوری نخایم از خدا امروز ک دختر یکی از بچه ها مرد دیگ واقعا اعتقاد پیدا کردم ک هیچی بزور گ فتنش ب صلاح نیس
0
1399/12/14
سوال کننده
اره فقط میخوام این دفعه سالم باش
هانیه تخمدانام خیلی دردمیکنه مخصوصاسمت راست ک فولی داشتم
هانیه تخمدانام خیلی دردمیکنه مخصوصاسمت راست ک فولی داشتم
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
من باردار نیستم عزیز
1
1399/12/14
سوال کننده
انشالله مثبتت
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
اینا همش اثر داروهاس عزیز
0
1399/12/14
هالە 🤍
اخە یه جا گفتین با ای یو ای مثبت شده
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
بله عزیزم متاسفانه تو ده هفته از دست دادمش
0
1399/12/14
سوال کننده
اره منم بارداری اولم خیلی زارمیزدم ک خدادادبعدشم ازم گرفتش
0
1399/12/14
سوال کننده
اره همچی موریخته بهم
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
خدا برای هیچکی نخاد بخدا
1
1399/12/14
هالە 🤍
ایشالله این نوبت قسمت همونن بشه
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
الان روز چندی
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
توکل بخدا
0
1399/12/14
سوال کننده
اره گرفتنش سخته
0
1399/12/14
هالە 🤍
منم 34هفتە پنج روز برام موند
0
1399/12/14
سوال کننده
۹روز
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
اوف خیلی
تو چند وقتت بود اولی؟
تو چند وقتت بود اولی؟
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
زود بی بی نزنی باز😂
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
چی؟ بچه؟
0
1399/12/14
سوال کننده
همش میگم یکشنبه بزنم میشه ۱۲ خخخ
0
1399/12/14
هالە 🤍
ارە دوسال ونیم قبل
0
1399/12/14
سوال کننده
۶هفته رشدنکرد
0
1399/12/14
سوال کننده
وای چرا
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
ن زوده باورت میشه من روز 14 زدم بعد 10 دقه ی حط ضعیف دیدم ک مثل تبخیر بود گفتم منفیه دیگ
روز 18 زدم پررنگ شد
روز 18 زدم پررنگ شد
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
موند یا نموند؟
0
1399/12/14
سوال کننده
دوتابخرم یکی ۱۲یکی ۱۴😂😂
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
خا بخر 🤦♀️😂😂
0
1399/12/14
سوال کننده
الان همش میگم تست بزنم شوهرم میگ نه نمیخرم برات
0
1399/12/14
هالە 🤍
نموند دیگه مثل دوستمون ستاره خدا بهش صبر بده من این روزا بد تموم کردم
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
من یکی قطره چکونی گرفتم یکی خودکاری اول قطره ای زدم بعد خودکاری
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
ای وای چرا آخه
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
الان ک زوده خداییش
0
1399/12/14
هالە 🤍
گفتن نشی داشتم متوجه نشدم
1
1399/12/14
هالە 🤍
ولی این بار میکم حتما خدا بهم دوقلو میده..😀😀😀😀
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
آها مال شما 34 هفته نموند این بنده خدا ک 28 هفته دیگ هیچی
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
ای جونم چرا ک نه
اونو طبیعی باردار شدی؟
اونو طبیعی باردار شدی؟
0
1399/12/14
هالە 🤍
بله هفت ماە بعد عروسیم
0
1399/12/14
🤱 Hani Joonii💜
چبشده الان رفتی ای یو ای
0
1399/12/14
سوال کننده
الهی خیلی سخته واقعا😔
1
1399/12/14
سوال کننده
باش منم دوتااینجوری میگیرم
0
1399/12/14
سوال کننده
😟😟😟
0
1399/12/14
سوال کننده
انشالله
0
1399/12/21
هالە 🤍
سلام عزیزم چی شد تست دادین؟
0
1399/12/21
سوال کننده
سلام اره گلم منفی شد
0
1399/12/21
هالە 🤍
ناراحت شدم عزیزم بعد عید ایشالله بە امید خدا مثبت میشه،
منم امروز6 روز iuiکردم
منم امروز6 روز iuiکردم
0
1399/12/21
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله ک مثبت میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




