من ازروز۳پریودتا۷دوتالترزول خوردم ۹سیکلم امپول سینال اف زدم دیروز۱۰سیکلم سونودادم سمت راستم یک فولی ۱۹داشتم دکترگفت امروزhcgدادزدم برافردابعدظهرگفت بیا ای یو ای کنم لوله سمت چپم بسته بنظرتون خوبه بایک فولی ۱۹ ای یو ای کنم شوهرم ضعیف بودالان دکترگفت خوب شده ضعیف نیس حالاموندم بایک فولی خوبه یانه دکترمم گفت خوبه انجام بده بعدش من فردامیرم ای یو ای نگفت نزدیکی داشته باشین
0
1399/12/05
پری 👶
ای خداااااا😢
0
1399/12/05
سوال کننده
باش گلم
منم یه سقط داشتم جنین بودولی رشدنکرد
منم یه سقط داشتم جنین بودولی رشدنکرد
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
دعا کنید سقط بشه روزای اول لک داشتم بزور لکمو قطع کردم الان که میخوام بیافتم روخونریزی هیچی نمیاد😞
0
1399/12/05
سوال کننده
ازاین قرصای زیرزبونی بزارخیلب زودخونریزی میفتی
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
ندادن گفتن حتما باید بستری بشی تو خونه ممکنه بدتر بشه
0
1399/12/05
سوال کننده
وای مث من ندادگفت بیابیمارستان فقط دیگ رفتم بستری شدم ب خونریزی افتادم ولی جنین نیفتادرفتم کورتاژ ولی واسه شماساک خالیه صدرصدباهمین قرصه میفته
0
1399/12/05
سوال کننده
چای دارچین وزعفرون زیره اینابخورگرمیه قاعده اوره
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
اره دیگه حتما میخوان ببینن اگه نیافتاد بدبختم کنن😞
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
زعفرون میگن جای بچرو بیشتر سفت میکنه
0
1399/12/05
سوال کننده
نترس واسه شما ساک خالیه حتمامیفته
0
1399/12/05
سوال کننده
جدی
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
بخدا
0
1399/12/05
سوال کننده
دکتردیگ برو میدن ازاین قرصامن اون موقع اشتباهم همین بودپیش یک دکتررفتم
0
1399/12/05
سوال کننده
پ نخور
0
1399/12/05
سوال کننده
اگ میرفتم جادکتردیگ قرصشومیگرفتم
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
نه دیگه نمیخورم
0
1399/12/05
سوال کننده
کاچی بخور
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
به من گفت همون روز بستری شو گفتم صبر کنم با دارو گیاهی ببینم چی میشه
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
ولی دریغ از یه لک
0
1399/12/05
سوال کننده
منم توخونه هیچی لک نداشتم رفتم بیمارستان یه قرص گذاشتم افتادم ب خونریزی
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
واژینال گذاشتی؟
0
1399/12/05
سوال کننده
ن زیرزبون
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
تلخه قرصه؟
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
این دارویی که من میخورم انگار زهره😞😞
0
1399/12/05
نسترن ..
اونقدا درد نذاره نترسین
0
1399/12/05
نسترن ..
اسپکلوم ک میزاره یکم میسوزه ب بعدش دردی نداره
0
1399/12/05
نسترن ..
منم یبار دیگه میرم ای یو ای
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
انشالله اندفعه میگیره
0
1399/12/05
سوال کننده
ن مزه خاک میده انگار
0
1399/12/05
سوال کننده
داروگیاهی اکثرا تلخه
0
1399/12/05
سوال کننده
اخیش خیالم راحت شد
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
😣😣😣😖😖
0
1399/12/05
سوال کننده
انشالله این دفعه میگیره
0
1399/12/05
سوال کننده
ولی بنظرمن جایک دکتردیگ برو شایدقرص بده بیایی خونه
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
میترسم
0
1399/12/05
سوال کننده
ن ترس نداره اصن نترس هفت کمه مث درد پریودیه مخصوصاکه ساک خالیه جنین نیس ک درد داشته باشی واسه من ۶هفته بودمث دردپریودی بود
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
من 9 هفته هست ساکم
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
ولی تو 6 هفته 6 روز مونده
0
1399/12/05
سوال کننده
من ب حساب پریودی ۹هفته بودم رفتم واسه صدای قلب گفت جنین هس همچی خوبه فقط رشدنکرده ۶هفته مونده
0
1399/12/05
سوال کننده
دوهفته صب کردم رشدنکرد
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
من رو حساب پریودی باید 12 هفتم میبود
0
1399/12/05
سوال کننده
خب الان ۶هفته مونده دیگ ساکت اندازه ۶هفتش
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
نه ساکم داره بزرگ میشه
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
دوهفته پیش 16 بود الان شده 20 هرروز رشدشو داره
0
1399/12/05
سوال کننده
زوداقدام کن واسه سقطط ک بزرگترنشه
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
فقط خالیه
0
1399/12/05
سوال کننده
ای باباچقدبد
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
اره دارمهمینکارو میکنم
0
1399/12/05
سوال کننده
مشکل داشتین
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
نه همچی خوب بود ولی خب نمیدونم چرا اینجور شد
0
1399/12/05
سوال کننده
برو طب سنتی ببین دارو نمیده بگواین دارومصرف کردم نیفتاده
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
دکترم گفت ضعیف بوده
0
1399/12/05
سوال کننده
قسمت بوده غصه نخورانشالله بعدی صحیح وسالم میادبغلت
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
پناه برخدا و همچنین
0
1399/12/05
سوال کننده
منم شوهرم ضعیف بود جنین رشدنکرد
0
1399/12/05
وندا ❤️
فاطی قهوه درست کن بخور کمک می کنه به سقط
0
1399/12/05
هالە 🤍
سلام ایشالله این ماه جواب میگیرید ، منم دارم امپول و قرص مصرف میکنم گفتن دوازده پری برم برا سونو یه سوال همون روز انجام میدن یا روز بعدش چون همسرم نمیتونه بیاد اون روز موندم چکار کنم
0
1399/12/05
پزشک اوما
سلام بله خیلی از مامان ها با یک فولیکول باردار میشوند نگران نباشید
0
1399/12/05
سوال کننده
من دیروزسونودادم فولیم ازادنشده بودگفت ۴شنبه بیا بستگی داره ازادشده باش یانه
1
1399/12/05
سوال کننده
انشالله خداکنه
0
1399/12/05
هالە 🤍
مرسی عزیزم پس اون روز فقط سونو میشم چون امپول ازاد سازی نداده بهم
0
1399/12/05
سوال کننده
اره سونومیکنه بعدامپول میده بزن روزبعدش ای یو ای
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
نرگس افتادم روخونریزی دعا کن راحت بشم تا منم ای یو ای رو شروع کنم
0
1399/12/05
سوال کننده
عه جدی چایی نباتم بخورانشالله راحت سقط کنی عزیزم اصن غصه نخور انشالله دفعه بعدی صحیح وسالم میادبغلت
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
پناه برخدا انشالله
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
انشالله همه بسلامتی زایمان کنن
0
1399/12/05
فاطیما احمدی
نرگس جان انشالله که زود زود جواب بگیری و یه بارداری راحتی داشته باشی
0
1399/12/05
سوال کننده
قربونت برم مواظب خودت باش
0
1399/12/05
سوال کننده
ب خونریزی افتادی حتماسقط میشه
0
1399/12/05
سوال کننده
مرسی عزیزدلم انشالله باهم
0
1399/12/18
فاطیما احمدی
سلام عزیزم کی موعودته
0
1399/12/18
سوال کننده
سلام گلم امروز۱۳ ای یو ایمه نمیدونم کی تست بزنم
0
1399/12/18
سوال کننده
کمردردمث پریودی دارم سینه هام سنگین بالارحمم تیرمیکشه
0
1399/12/18
روژمان ❤
فردا برو از بده
0
1399/12/18
روژمان ❤
شیاف استفاده میکنی ؟
0
1399/12/18
سوال کننده
تاچهارشنبه صب کنم
0
1399/12/18
سوال کننده
شیافام جمعه تموم شده
0
1399/12/18
روژمان ❤
ااا قطع نمیکردی فعلا
0
1399/12/18
روژمان ❤
چقد کم داده
0
1399/12/18
سوال کننده
امروزصب تست مارک وندوفو زدم یه هاله خیلی کمرنگ زیرنوردیده میشه
0
1399/12/18
سوال کننده
مگ بایدچندتامیداد
0
1399/12/18
روژمان ❤
جدی خوبه پس حتما فردا برو ازمایش
0
1399/12/18
سوال کننده
هالش خیلی کمرنگ میشه اثرامپول باش
0
1399/12/18
روژمان ❤
به من ۱۵ تا داد امرکز باید ازمایش میدادم روز ۱۴ هست
0
1399/12/18
روژمان ❤
کی امپول زدی ؟
0
1399/12/18
سوال کننده
یه روزقبل ای یو ای
0
1399/12/18
روژمان ❤
فردا حتما برو آزمایش
0
1399/12/18
سوال کننده
فردا۱۴روزه
0
1399/12/18
روژمان ❤
چندم iui شدی ؟
0
1399/12/18
سوال کننده
۶
0
1399/12/18
روژمان ❤
من ۲ اسفند امپول زدم ۴ اسفند iui گفت ۱۸ تیتر بتا بده
0
1399/12/18
سوال کننده
من ۵امپول زدم ۶ ای یو ای
0
1399/12/18
سوال کننده
شماعلایمون چیه
0
1399/12/18
روژمان ❤
تو ۲ روز بعد از من بودی پسفردا باید بری ازمایش
0
1399/12/18
سوال کننده
اره شماازمایش دادی
0
1399/12/18
روژمان ❤
من تا پریشب علائم داشتم زیر دلم درد میکرد ولی بعدش دیگه هیچ علائمی ندارم
0
1399/12/18
روژمان ❤
فردا
0
1399/12/18
روژمان ❤
ولی به علائمنیست خودتو درگیرش نکن
0
1399/12/18
سوال کننده
منم دیروزخیلی کمردردبودم امروزشیرعسل خوردم حالم بدشددلپیچه دارم خخخ
0
1399/12/18
روژمان ❤
من ۱۱ اسفند چند قطره خون دیدم گفتم شاید لانه گزینی باشه
0
1399/12/18
سوال کننده
انشالله مثبتی حتماخبربده
0
1399/12/18
سوال کننده
اهوم
0
1399/12/18
روژمان ❤
انشاالله هرچی خدا بخواد
0
1399/12/18
سوال کننده
انشالله خیره
0
1399/12/18
روژمان ❤
منم یه فولیکول داشتم
0
1399/12/18
سوال کننده
منم یک دونه ۱۹داشتم
0
1399/12/18
روژمان ❤
انشاالله گرفته عزیزم خدا بزرگه
0
1399/12/18
سوال کننده
انشالله باهم مثبتیم
0
1399/12/18
روژمان ❤
انشالله
0
1399/12/18
روژمان ❤
stk: |~|11|~|153_col
0
1399/12/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1399/12/18
فاطیما احمدی
فردا حتما بزن انشالله که بارداری 😍
0
1399/12/18
سوال کننده
باش چشم گلم
0
1399/12/18
🤱 Hani Joonii💜
نرگس جون چ خبر
0
1399/12/18
سوال کننده
هیچ هانیه جان امروزتست زدم زیرنور ب زوریه هاله دیده میشه صب میکنم یه چندروزدیگ یکی دیگ بزنم یاازمایش میدم
0
1399/12/18
روژمان ❤
من رفتم ازمایش منفی شد
0
1399/12/18
🤱 Hani Joonii💜
عه چ خوب مثل روز 14 من بوده پس، چهارشنبه بزن اگ + بود 5 شنبه برو آز
0
1399/12/18
🤱 Hani Joonii💜
آخی عزیزم چ حس بدیه لعنت بهش
0
1399/12/18
🤱 Hani Joonii💜
تو عکس چی؟
0
1399/12/18
سوال کننده
وای جدی😔
0
1399/12/18
سوال کننده
واسه توهم هالش خیلی کمرنگه
0
1399/12/18
سوال کننده
دیده نمیشه فقط زیرنور
0
1399/12/18
روژمان ❤
اره عزیزم
0
1399/12/18
سوال کننده
مارک وندوفو زدم احساس میکنم دیرنشون میده فردامدیکورمیگیرم
1
1399/12/18
سوال کننده
اشکال نداره انشالله دفعه بعدی ابجی
0
1399/12/18
روژمان ❤
تو همه ازمایشا میزنن بعد ۳ تا ۵ روز تکرار کنید ؟
0
1399/12/18
روژمان ❤

0
1399/12/18
🤱 Hani Joonii💜
عزیزم اون خط دوم نوشته اگ رنجش 10 تا 100 بود مشکوکه و باید تکرار بشه
0
1399/12/18
🤱 Hani Joonii💜
خیییییییییییلی تازه خشک شد هم بزور دیده میشد گفتم تبخیره منتظر پریود بود هی ترشح ببخشید مثل جیش داشتم فک میکردم خونه ولی میدیدم دستمال فقط خیس شده
1
1399/12/18
روژمان ❤
اها مرسی
0
1399/12/18
سوال کننده
ازمایشت مشکوکه
0
1399/12/18
سوال کننده
دقیقامث من صبح زدم همون اول هالشومیدیدم ولی منم خیلی ترشح دارم همش خیس میشم ولی زرده
0
1399/12/18
روژمان ❤
گفت منفیه
0
1399/12/18
سوال کننده
بازم صب کن پری نشدی بروحتماازامایش
0
1399/12/19
روژمان ❤
دیگه از امشب شیاف نمیزارم کم کم پریود میشم چند روز دیگه
0
1399/12/19
روژمان ❤
موعد اصلیم ۲۱ اسفنده من زودتر از تخمکگزاریم iui شدم که امروز روز ۱۴ iui بود منفی شد
0
1399/12/19
سوال کننده
بعدچندشب قطع کردن شیاف بایدپریودشد من ازجمعه قطع کردم پری نشدم
0
1399/12/19
سوال کننده
انشالله ماه دیگ طبیعی خودت باردارمیشی
0
1399/12/19
روژمان ❤
۲ تا ۱۰ روز طول میکشه
0
1399/12/19
روژمان ❤
طبیعی واسه من محاله عزیزم
0
1399/12/19
سوال کننده
من امروز۴روزه خیلی کمردردم
0
1399/12/19
سوال کننده
مشکلت چیه عزیز
0
1399/12/19
روژمان ❤
شوهرم مشکل اسپرم داره خودممشکلی ندارم
0
1399/12/19
سوال کننده
اوه پ مشکلی نیس خوب میشه من شوهرم ضعیفه خودم یک لوله دارم پ من اصن باردارنمیشم امیدت ب خداباشه
0
1399/12/19
روژمان ❤
چرا یه لوله؟
0
1399/12/19
سوال کننده
عکس رنگی گرفتم لوله چپم بستس😔
0
1399/12/19
روژمان ❤
حتما با عمل باز میشه نگران نباش
0
1399/12/19
سوال کننده
اره دکترم گفت صب کن اگ باردارنشدی بیالاپراسکوپی
0
1399/12/19
روژمان ❤
چندسالته ؟
0
1399/12/19
سوال کننده
۲۱
0
1399/12/19
روژمان ❤
اووووه حالا خیلی وقت داری سنی نداری عزیزم خودتو فعلا درگیر بچهنکن من ۳۵ سالمه انقد عجله دارم
0
1399/12/19
سوال کننده
خیلی بچه دوس دارم همین الانم فک میکنم دیرشده دارم دق میکنم
0
1399/12/19
سوال کننده
خانومابیان
0
1399/12/19
سوال کننده
من امروز۱۴ ای یو ایمه یهوترشح ابکی قهوه ای اومدیعنی دارم پری میشم کمرم دردمیکنه😔
0
1399/12/19
روژمان ❤
یه بار دیگه بیبی چک بزن هاله داشت برو ازمایش
0
1399/12/19
سوال کننده
کمردردم شدیده خیلی احساس پری دارم 😔
0
1399/12/19
روژمان ❤
ببین برو یه آزمایش بده که اگه مثبت بود باید شیاف مصرف کنی
0
1399/12/19
سوال کننده
بنظرت پری نیس بارداریه
0
1399/12/19
سوال کننده
صبح تست بزنم الان حایی ام شرایط ازمایش ندارم
0
1399/12/19
روژمان ❤
میگم دیرنشه شاید بخوای شیاف استفاده کنی ببین حالت پریود و بارداری یکیه نمیشه تشخیص داد
0
1399/12/19
🤱 Hani Joonii💜
عزززززیزززم 😔😔احتمال زیاد پریوده
0
1399/12/19
سوال کننده
حسم میگه پریودیه😔
0
1399/12/19
سوال کننده
😔😔😔شانس ندارم
0
1399/12/20
روژمان ❤
سلام عزیزم چی شد آز دادی ؟
0
1399/12/20
سوال کننده
سلام اره گلم گفته ساعت۸ اماده اس
0
1399/12/20
سوال کننده

0
1399/12/20
سوال کننده

0
1399/12/20
روژمان ❤
هاله داره که😍😍
0
1399/12/20
سوال کننده
این تست وامروزصبح زدم هاله داره
0
1399/12/20
سوال کننده
ولی خیلی کمردردم
0
1399/12/20
روژمان ❤
انشاالله بارداری عزیزم جواب گرفتی اینجا بگو حتما
0
1399/12/20
سوال کننده
تارفتم ازمایشگاه اومدم داره کمرم میترکع ازدرد
0
1399/12/20
روژمان ❤
طبیعیه درد نگران نباش خدا بزرگه
0
1399/12/20
سوال کننده
چشم گلم
0
1399/12/20
سوال کننده
لکه بینی دارم😔
0
1399/12/20
روژمان ❤
انشاالله خیره
0
1399/12/20
سوال کننده
توکل ب خدا
0
1399/12/20
فاطیما احمدی
جواب ازت نیامد
0
1399/12/20
سوال کننده
ن گفت ساعت ۸
0
1399/12/20
سوال کننده
خیلی استرس دارم کمردردم شدیداحساس مبکنم الان پری میشم
0
1399/12/20
فاطیما احمدی
منم داشتم بهش فکر نکن
0
1399/12/20
سوال کننده
درازبکشم خوبم ولی تارفتم ازمایشگاه اومدم خیلی زیادشده
0
1399/12/20
سوال کننده
ازمایشم منفی شده
0
1399/12/20
روژمان ❤
جدی .چند بود بتات ؟
0
1399/12/20
سوال کننده

0
1399/12/20
سوال کننده
۲.۷
0
1399/12/20
روژمان ❤
اره منفیه ولی فدای سرت اصلا غمت نباشه مثل من دیدی چقد پوستم کلفته همون شب یادم رفت منفی بوده
0
1399/12/20
سوال کننده
دیگ بدم میادازهرچی اقدام ودکتر😭😭😭
0
1399/12/20
روژمان ❤
منم همینطور ولی مجبوریم دیگه
0
1399/12/20
روژمان ❤
من یه دوره میخوام داروهای استاد تبریزیان رو مصرف کنم بعد تتیجه نداد برم ivf
0
1399/12/20
سوال کننده
منم داروهاشو دارم ولی میگن مورداعتمادنیس مبترسم
0
1399/12/20
روژمان ❤
نه دوست من بعد از دوتا سقط با داروهاش باردار شد الان پسرش یک سال و نیمشه
0
1399/12/20
سوال کننده
میگن تبریزیان فراریه دولت دنبالشه
0
1399/12/20
روژمان ❤
نه بابا کی میگه
0
1399/12/20
سوال کننده
نمیدونم شنیدم
0
1399/12/20
روژمان ❤
نه شایعه بوده
0
1399/12/20
سوال کننده
انشالله ک جواب بگیریمنم
0
1399/12/20
سوال کننده
منم پیش یه طب سنتی میرم خیلیاجواب گرفتن
0
1399/12/20
روژمان ❤
یه مدتم سنتی پیش بریم خدا بزرگه
0
1399/12/20
سوال کننده
مبخوام دکترنرم دبگ واقعابادارو ها داغون شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



930

