سلام خانما و پزشک اوما
من ۴ روز از موعدم میگزره الان ک خودمو خشک کردم ی رنگ صورتی روشن رو دستمال بود
یعنی چی؟؟دارم پریود میشم؟
پرسش (1399/12/04):
۴روز از موعد میگزره لک صورتی
817
153
1399/12/04
سوال کننده
0
1399/12/04
حیدر کوچلو 😊😊
لابد داری پریود میشی
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
منم همینجور بودم دیشب ولی فعلا قطع شد خبری نیست
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
ادامه داره ماله شما؟
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
درد دارید ؟
1
1399/12/04
سوال کننده
چند دیقه پیش بود بعدش دیگه سرویس ک نرفتم هنوز.درد هم درد تخمدان و کمر
دلدرد زیاد ندارم
دلدرد زیاد ندارم
1
1399/12/04
11mahya1375 fallah
خب ببین زیاد میشه یا نه اگه به مرور بیشتر شد داری پری میشی
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
سابقه لکه بینی داری؟
0
1399/12/04
سوال کننده
ن اصلا نداشتم تا حالا
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
خودتون و مد ام چکنکنید
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
برارید بدنتون ریلکس باشه
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
تا
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
مشخص شع
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
پس بذار اگه خونریزی نکردی دوروز بعدش تست بذار
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
والله من دیوونه شدم از بس چک کردم
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
نکن عزیزم
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
بببین اگه باردار شده باشی این استرسها
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
باعث میشه باز شید
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
شده کمیگم ها
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
من یه یار لک بینی داشتمپریودم باز نمیشد
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
برداشتم یه ذره رازیانه خوردم باززشم
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
بگو
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
ک
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
فشارم افتاد
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
بدنم لرزید
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
حالم افتصاح
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
رفتم بیمارستان
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
گفتن حامله شده بودی
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
خونریزی کردی ..با خوردنش ...
0
1399/12/04
samira khanoom خانم
استرس
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
ای بابا باشه دیگه خودمو چک نمیکنم فردا نشدم بی بی بذارم؟
0
1399/12/04
سوال کننده
شما چندم سیکلتون هستین؟
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
تست بزن
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
۳۲
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
منم اینجوربودم
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
من؟
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
تست زدم مثبت شد😍😍😍
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
نه عزیزم خانمی ک میگه ۴روز ازموعدش گذشته
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
اها
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
منم شرایطم مثه ایشون هست
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
شماهم بزن
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
لک صورتی داشتم دیشب تا ساعت۱۰ صبح کمرنگ شد حالا هم که دیگه اصلا ندارم
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
من سابقه نداشتم ،ولی این ماه اینطور شدم،دیدم خبری از پریودی نیس،بی بی زدم خداروشکر مثبت شد
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
صبح زدم بعد ربعی فک کنم هاله انداخته بود ولی گم دیده میشد
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
ببینم
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
من سابقه دارم لکه بینی ولی اولش قهوه ای بود بعد صورتی شد شب تموم شد صبح ساعت۷ شروع شد
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
ولی صورتی بود دیشب دیگه تموم شده صبح تا الان چیزی نیست
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
من دودقیقه پررنگ شد😍
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
انداختمش دور به خدا ولی تو عکس زیاد واضح نیسا
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
همون روزی که لک دیدی بی بی زدی ؟
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی

0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
یکم لک دیدم ،سوم بی بی زدم
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
اییییی جااااااااااااان چه خوش رنگ
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
بی بی چکم
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
ایشالا براشما هم اینطور بیفته😍
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
من امروز که همراه با لک بینی تست گذاشتم هاله رو بعد نیم ساعت زد یکی دیگه هم زدم هالش کمرنگ تر افتاد اونم وقتس خشک شد مشخص شد حتی خط سی هم بعد ۱۰ دقیقه رنگ گرفت
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
قربانت
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
بعد لکه بینی خشک شد واژنت یا ترشح داشتی
0
1399/12/04
صبا ...
چند روز از موعدت گذشته عزیزم ؟
0
1399/12/04
سوال کننده
من هیچی ازم نیومد فقط خودمو ک خشک کردم ی صورتی خیییلی کم رنگ ک با ترشح بی رنگ قاطی بود رو دستمال دیدم.الانم بخاطره تکرر ادرار دوباره رفتم سرویس ولی این بار نبود
0
1399/12/04
سوال کننده
این بی بی هم همون موقع ک لک رو دیدم گزاشتم خیییییلی کم رنگه نمیدونم اصلا مشخصه یا ن
0
1399/12/04
سوال کننده

0
1399/12/04
سوال کننده
😍😍😍
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
چند دقیقه بعدش هاله افتاد؟
0
1399/12/04
سوال کننده
حدود ۱۰ دیقه
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
ن ترشح سفید دارم
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
۳روز گذشت بعد بی بی زدم
0
1399/12/04
shadi m
به نظرم مثبته
0
1399/12/04
shadi m
هاله داره قشنگ
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
هاله داره
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
دوروز بعد تکرار کن
0
1399/12/04
shadi m
یا دو روز دیگه بیبی بزن یا اگه طاقت نداری برو ازمایش بده
0
1399/12/04
shadi m
چه همزمان حرف میزنیم😂
0
1399/12/04
میعاد ثعلبی
😂😍😍
0
1399/12/04
11mahya1375 fallah
من اونقد نیست که بزنه بیرون ولی دخل واژنمو چک میکنم شیری رنگه
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
حالا تکلیف منی ک ۳ روز گذشته و لکه بینی هم ندارم چیه بچها ؟ خودمم تو کار خودم موندم
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
ترشح شفاف سفید تخم مرغی دارم فقط سمت چپم هم درد میکنه مث همیشه
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
میگم شما دردی چیزی علائمی نداری؟ سینه درد؟
0
1399/12/05
11mahya1375 fallah
خوشبحالت لک نداری من فقط استرس اینو دارم پریودی شروع نشه همش چک میکنم لکه بینیم شروع نشه
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
حالا من دوماه پیش ک باردار بودم یک هفته گذشته بود شوهرم بی بی نمیخرید....روز ۶ بود فکنم یکم لکه صورتی دیدم بعدش فرداش بی بیم مثبت شد....ولی با افت بتا اومد پایین 😔
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
الان ناراحتم میگم مث اونماه نشه چون هیچ علائمی ندارم اخه میدیدم کسایی ک باردار میشن حالشون بد میشه سینه دردو اینحرفا ولی من هیچی
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
مث اونماه ب خودم شک کردم
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
؟؟؟
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
پ چرا بی بی منفی میزنه خو ؟
0
1399/12/05
11mahya1375 fallah
خب حتما لقاح دیر گرفته دیگه
0
1399/12/05
11mahya1375 fallah
تو اقدام طبیعیه
0
1399/12/05
Delana noruzi
سلام خانما
0
1399/12/05
Delana noruzi
منم با زدن آمپول اچ سی جی بعد پنج روز لکه بینی داشتم یه روز فقط
0
1399/12/05
Delana noruzi
بنظرتون چی میتونه باش
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
تازه روز هفتم بعد از موعد ک رفتم آ مایش مرده گفت زود اومدی بتات پایینه برو دو روز دیگ بیا ک بره بالا اگرم اومد پایین یعنی داره سقط میشه
0
1399/12/05
11mahya1375 fallah
سلاممن از امپول اچ سی جی خبر ندارم
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
اوایل اقدامی شاید مال اونه
0
1399/12/05
Delana noruzi
نه شش ماه اقدامم
0
1399/12/05
Delana noruzi
دفعه اوله که آمپول زدن
0
1399/12/05
11mahya1375 fallah
خب این درسته تو هم بمون فعلا من دوماه قبل ده روز تاخیر داشتم پری شدم
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
اخه منسابقه جلو انداختن دارم عقب انداختن ندارم.
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
ببین آیدی منو حفظ کن هر اتفاقی افتاد بیا ب منم بگو خب ؟
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
🤩
0
1399/12/05
Delana noruzi
روز چهارم پری رفتم دکتر معاینه کرد گفت ی فولی خوب داری دوتا آمپل داد زدم گفت یه شب درمیون نزدیکی کن
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
ایشالا دوتامون مامان بشیم
0
1399/12/05
11mahya1375 fallah
من؟
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
منم امپول زیاد زدم
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
اری
0
1399/12/05
11mahya1375 fallah
تو اقدام طبیعیه فدات خخخخخخ
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
ایشالا ک خیره برای دوتامون
0
1399/12/05
11mahya1375 fallah
باشه هرچی شد همینجا میگم
من که دلدرد دارممطمعنم پری میشم الان قطع شده ولی فردا غافلگیرممیکنه یهو میاد
من که دلدرد دارممطمعنم پری میشم الان قطع شده ولی فردا غافلگیرممیکنه یهو میاد
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
نفوس بد نزن .....زیادم فکر نکن بهش
0
1399/12/05
11mahya1375 fallah
واسم دعا کن توروخدا
0
1399/12/05
11mahya1375 fallah
انشالله توم خوش خبر باشی
0
1399/12/05
سحر مامان سلین و دلوین
ایشالا هرچی صلاحه همون بشه
0
1399/12/05
پزشک اوما
سلام احتمال دارد که پریود در راه باشه ، فعلا صبر کنید
0
1399/12/06
سوال کننده
سلام خانمایی ک لک دیده بودین چی شد؟
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
من تازه از دستشویی زدم بیرون اتفاقا
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
بی بی زدم منفیه الانم ۴ روز گذشه
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
نمیدونم چیکار کنم
0
1399/12/06
سوال کننده
شما میدونی فاز لوتیال برات از چندم شروع شده؟
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
چی
0
1399/12/06
سوال کننده

این چرخه رو ببین
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
من الان حساب کردم روز ۳۴سیکل هستم
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
ازینا گذشتم
0
1399/12/06
سوال کننده
اولین روز قاعدگیت کی بوده
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
باید سوم اسفند میشدم
0
1399/12/06
سوال کننده
ن قاعدگی قبلیت
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
کلی هم حالاتشو داشتم شدید
بعد از روزهای بعدش بهتر شدم
بعد از روزهای بعدش بهتر شدم
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
همون سوم بود
مال من منظمه
مال من منظمه
0
1399/12/06
سوال کننده
دوره شم همون هفت روز؟
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
آره گلم
0
1399/12/06
سوال کننده
خب شما اگه باردار باشی از ۳۵ و ۳۶ ام تقریبا بی بی هاله میندازه
0
1399/12/06
سوال کننده
پس هنوز زوده بازم صبر کن
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
اون ماهی ک باردار بودم دقیقا روز هفتم هاله انداخت
0
1399/12/06
سوال کننده
آره شما هم تقریبا مثل منی
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
شما چ کردی ؟
0
1399/12/06
سوال کننده
والا من صبح بی بی زدم دوباره
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
یعنی احتمال داره باردار باشم ؟
0
1399/12/06
سوال کننده
انشالله ک هستی عزیزم
0
1399/12/06
سوال کننده

0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
وای مثبته پس مبارکه عزیزم
0
1399/12/06
سوال کننده
مرسی گلم
ایشالا دعا کن آزمم مثبت بشه ،🙏🙏🤲🤲
ایشالا دعا کن آزمم مثبت بشه ،🙏🙏🤲🤲
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
راستی زود نرو آز
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
الان چند روز از موعدت گذشته ؟
0
1399/12/06
سوال کننده
۶ روز
0
1399/12/06
سوال کننده
ن الان ک نمیرم ایشالا شنبه
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
آره شنبه خوبه
0
1399/12/06
سحر مامان سلین و دلوین
بسلامتی بغلش بگیری گلم
0
1399/12/06
سوال کننده
امید بخدا انشالله شما هم تا شنبه بی بی مثبت برامون بزاری همینجا،😍😍😘😘
0
1399/12/06
سوال کننده
اووووو کو تا اون روز،😅😅😅
امید بخدا .هر چی خدا بخاد همونه فقط امید بخودش🤲🤲🤲🤲
امید بخدا .هر چی خدا بخاد همونه فقط امید بخودش🤲🤲🤲🤲
0
1399/12/06
shadi m
دیدی گفتم مثبته.حالا باید مژدگونی بدی بهم
0
1399/12/07
سوال کننده
فدات عزیزم
تو این روز عزیز از ته قلبم برات دعا میکنم ب زودیه زود ی بی بی چک خوششش رنگ بزاری اینجا و خدا دلت رو شاد کنه،🙏🙏🙏🤲🤲🤲
تو این روز عزیز از ته قلبم برات دعا میکنم ب زودیه زود ی بی بی چک خوششش رنگ بزاری اینجا و خدا دلت رو شاد کنه،🙏🙏🙏🤲🤲🤲
0
1400/03/19
shadi m
ای جونم مرسی عزیزدلم از ارزوی قشنگت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




