بچهااا من فردا برا بار اول میخام برم سونو نمدونم باید قبلش آب و اینجور چیزا بخورم که مثانه پر بشه یا نه؟؟
برام دعا کنید مرررسی😍😘🥺
پرسش (1399/11/28):
سونو تشکیل قلب باید قبلش چیکار کنم؟
2035
251
1399/11/28
سوال کننده
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
من موندم چکارکنم
0
1399/11/28
سوال کننده
آب یا آبمیوه بخورم؟؟
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
تواوما زده پنجشنه برم سونو ساک و سه هفته دیگ سونو قلب
0
1399/11/28
Zahra,,mamane hosna 💖👑 💖
فرقی نداره،،باید مثانت پر باشه
0
1399/11/28
Zahra,,mamane hosna 💖👑 💖
آب بخوری بهتر
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
اره مثانتو حسابی لبالب پرکن برو😁😁
0
1399/11/28
سوال کننده
من دکترم تهدیدم کرد،😂😂
گفتش تا ۸ هفته و ۵ روز نری ک خیلی بهت استرس میدن
و بیشترش بخاطر شرایط بود ک کروناس
گفتش تا ۸ هفته و ۵ روز نری ک خیلی بهت استرس میدن
و بیشترش بخاطر شرایط بود ک کروناس
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
راستی
1
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
منم دیروز رفتم سونوی قلب
0
1399/11/28
سوال کننده
من خیلی دسشوییم میگیره میترسم نتونم تحمل کنم😂😂
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
من هنوز واسه تشکیل پرونده نرفتم باید حتما پیش متخصص برم؟
1
1399/11/28
Zahra,,mamane hosna 💖👑 💖
همونجا پر کن مثانه رو از تو خونه که نباید پر کنی😂
1
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
بسلامتی عزیزم
1
1399/11/28
سوال کننده
به سلامتی😍😍
برا منم دعا کن خیلی استرس دارم🥺
برا منم دعا کن خیلی استرس دارم🥺
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
منم زیاد
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
میگم یه سوال
0
1399/11/28
سوال کننده
منک پیش ماما رفتم که خیلی کارشون خوبه و قبولش دارن یعنی تجربش از یه متخصص بیشتره
1
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
ببین من دیروز نمیدونستم مثانم باید پرباشه تو خونه ی لیوان بزرگ چایی خورده بودم بعد تارسیدیم اونجا نتونستم تحمل کنم رفتم دسشویی بعدش ی بطری اب و ی ابمیوه کوچبک خوردم بعده نیم ساعت نوبتم بود تااونموقع قشنگ مثانم پرشد
0
1399/11/28
سوال کننده
نکته خوبی بود😂😂
0
1399/11/28
سوال کننده
درستهههه
ببین صدای قلبشم شنیدی؟؟
ببین صدای قلبشم شنیدی؟؟
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
اررره😍😍😍😍
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
راسته میگن علایم نباید قطع شه
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
من درد کمر و حالت تهوم میادو میره
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
ولی دردسینم قطع شده
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
مشکلی نداره
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
ینی بدجور حالمو گرفته
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
ینی فرق نداره؟چون منم پیش ماما مورد بول خودم میرفتم نمیدونم الان پیش کی باید برم
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
بابا انقد ب حالتا و علایما توجه نکن الکی استرس میگیری بسپار بخدا اونیکه داده خودشمنگهش میداره
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
انشالله
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
بنظرم برو پیش دکتر متخصص پرونده باز گنماما چی میفهمه.من اولش رفتم مامایی چون نزدیک خونم بود اکن حتی سونوی قلبم ننوشت برام خودم گفتم نوشت
0
1399/11/28
سوال کننده
من دلم میخاد فیلم بگیرم تنها هم هستم نمدونم چ کنم☹️
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
هرچیم ماما بنویسه ازاد حساب میشه سونو ازمایش اینا
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
تو شهر ما این ماما از همه مورد قبول تره
0
1399/11/28
سوال کننده
نمدونم والا من این خانم از فامیلامونه و خیلی از اقوام ازش راضی بودن
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
ای بابا
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
خب بهش بگو ببین میتونی بگیری،اگه اجازه داد مانیتور ی جاییع ک جلو چشمته راحت فیلم بگیر ازش من انقد احساساتی شدم اصلا بفکر فیلمو اینا نبودم😁
0
1399/11/28
سوال کننده
را من مینویسه دکتر اورژانس وارد دفترچم میکنه
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
دکتر اورژانس چ دکتریه تخصصش چیه؟واسه منم ماما مینوشت دکتر مهر میزد بردم قبول نکردن گفتن ازاد حساب میشه
0
1399/11/28
طیبه مامان آریان💙 .
گلم اگه واژینالت کنه مثانه باید خالی باشه اگه شکمی باشه باید پر باشه
0
1399/11/28
سوال کننده
همراهی میشه برد؟ که فیلم بگیره
آخه من میخام با فیلم به خونوادم بگم😂
هیییچکی هنو خبر ندارع
آخه من میخام با فیلم به خونوادم بگم😂
هیییچکی هنو خبر ندارع
0
1399/11/28
سوال کننده
ما شهرمون کوچیکه اینحا اینکارارو میکنن
0
1399/11/28
سوال کننده
فک کنم من چون ۹ هفتم شکمی باشه
0
1399/11/28
💜乙ムみЯム💜 '
وااای ادم دیوونه میشه😭😭 منم خیلی کم طاقتم
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
نمیدونم من با شوهرم بودم نزاشتن بیاد تو
0
1399/11/28
niloo 😍
کارخوبی میکنی عزیزم منم دکتر برا پنجشنبه نوشته سونو ولی خودم نمیرم تا دو هفته دیگه
0
1399/11/28
سوال کننده
به این فکن بری اونجا بهت بگن دو هفته دیگ هنوز چیزی دیده نشد اونموقع استرسش بیشتره
0
1399/11/28
niloo 😍
اخی مبارکت باشه عزیزم
0
1399/11/28
💜乙ムみЯム💜 '
وای خدا نکنه
0
1399/11/28
niloo 😍
فرشته الان چه علایمی داری ؟
0
1399/11/28
سوال کننده
اگ دکترت گفته ک برو
من چون مشکلی نداشتم گف بمون
بازم هرچی دکترت گف
من چون مشکلی نداشتم گف بمون
بازم هرچی دکترت گف
0
1399/11/28
سوال کننده
همون دیگ ماشالا الان بعضی از دکتر فکر حال اون مامان طفلیو نمیکنن🤦🏻♀️🤦🏻♀️
0
1399/11/28
niloo 😍
عزیزم شما چه علایمی داری الان؟
0
1399/11/28
niloo 😍
یعنی سونو ساک رفته بودی؟
0
1399/11/28
💜乙ムみЯム💜 '
بچه ها من رو حساب اوما الان هفت هفته هستم ولی ی هفته پیش رفتم سنو ۴ هفته داشتم بعد الان چجوری میشه کی باید برم سنو قلب
1
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
مرسی عزیزم ایشالا توام بزودی صدای قلبشو میشنوی
0
1399/11/28
niloo 😍
دکترمن گفت دو هفته از اوما کم میکنیم ما
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
طبق سونو حساب کن ۸ هفته و چن روز برو بنظرم
0
1399/11/28
niloo 😍
بدجور دارم خودمو آروم میکنم
0
1399/11/28
سوال کننده
من هفته پیش تهوع خیلی زیادی داشتم
باز این هفته بهترم
اگ زیاد وایستم کمرم یکم درد میگیره
باز این هفته بهترم
اگ زیاد وایستم کمرم یکم درد میگیره
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
فقط سینه درد دارم از اولش تا الان
1
1399/11/28
💜乙ムみЯム💜 '
حالا من خودم تنظیمش کردم با سنوم
0
1399/11/28
سوال کننده
نه من نرفتم😶
0
1399/11/28
niloo 😍
منم همینم کلی نگران بودم که چرا اینجوری ام
0
1399/11/28
💜乙ムみЯム💜 '
ممنون عزیزم
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
عزیززرم حق داری اگه بدونی شنیدن صدای قلبش چ لذتی داره ازالان میری پشت در سونوگرافی میشینی😂😂
0
1399/11/28
niloo 😍
خب منم نمیرم دیگه همونو میگم دیگه دکتر زود نوشته بنظرم چرا تو این کرونا دو بار برم یه بار میرم دیگه
0
1399/11/28
niloo 😍
آرزو دارم زود 15اسفند بشه
0
1399/11/28
niloo 😍
من خودم از روز تخمک گذاریم حساب میکنم ها
1
1399/11/28
سوال کننده
آخ آخ منم سینه درد وحشتناکی میگرفتم اصن نمیتونستم سوتین ببندم باز الان بهترم
1
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
راستی بچها سونو رفتنی یا سفرع یکبار مصرف یا ملافه ببرید باخودتون دستمال کاغذی و الکل هم یادتون نره همیشم دوتا ماسک بزنید
1
1399/11/28
سوال کننده
آخ نگوووو که قلبم تو دهنمهههه😂😭
1
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
زودی تموم میشه تحمل کن😁
0
1399/11/28
niloo 😍
عزیزم ببخش میگم اگه میتونی عکس نامه سونو قلبت رو میفرستی ببینم چی مینویسن؟
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
عزیززرم من اصلا استرس نداشتم کنجکاوم نبودم😁😁
0
1399/11/28
سوال کننده
مرسی از راهنماییت👌
من چادر دارم بذ خودم میگفتم چادرمو رو تختم میندازم بعد بخام سوار ماشین بشم درش میارم
من چادر دارم بذ خودم میگفتم چادرمو رو تختم میندازم بعد بخام سوار ماشین بشم درش میارم
2
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
چون ته دلم باور داشتم قلبش تشکیل شده مشکلی نیس
0
1399/11/28
سوال کننده
بارداری اولته؟
من بار اولم اقدامم گرفت هنو توشوکم😶😂
من بار اولم اقدامم گرفت هنو توشوکم😶😂
0
1399/11/28
niloo 😍
چرا اخه
0
1399/11/28
niloo 😍
دقیقا منم تو شوکم بار اول اقدام اول گرفت
0
1399/11/28
niloo 😍
اینقدر تو اوما میخونم که این میگه تشکیل نشد اون میگه نشد دلم میترسه
0
1399/11/28
niloo 😍
باز توکل میکنم باز....
1
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
اره منم ناخواسته طوری بود ینی از دستمون در رفت فکرشو نمیکردم بگیره
1
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
عکسو فرستادم نیومد؟
1
1399/11/28
سوال کننده
آخ آخ اوما هم خوبه هم استرس زاست😑
0
1399/11/28
سوال کننده
عزیزززم انشالله به سلامت به دنیا بیاد😍
0
1399/11/28
niloo 😍
نه عکس نیومده
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
قربونت ایشالا همه نی نیا ب سلامت دنیا بیان
0
1399/11/28
سوال کننده
من سعی میکنم استرسم کم کنم نماز صبح دستمو میزارم رو شکمم یه صفحه قرآن میخونم خیییلی خوبه آروم میشی
1
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
منظورت جواب سونومه دیگه ؟
0
1399/11/28
niloo 😍
عزیزم موعد پریودت کی بوده؟
0
1399/11/28
niloo 😍
اره عشقم
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
۲دی بود
0
1399/11/28
niloo 😍
دقیقا کی رفتی برا قلب؟
1
1399/11/28
سوال کننده
بچها من مرداد اومدم خونم یعنی موندم چ جوری به خونوادم بگم😂😂😂
میخام سوپرایزشون کنم😂
میخام سوپرایزشون کنم😂
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .

0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
میفرستم نمیاد😐
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
دیشب
0
1399/11/28
niloo 😍
نوشته نیومده هنوز عزیزم متنش
0
1399/11/28
سوال کننده
ما چه قد نزدیک همیم 😂 اسمت چیه گلی؟
0
1399/11/28
niloo 😍
ای جااااااااانه دل
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
منم تیر رفتم😁
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .

0
1399/11/28
niloo 😍
آخییییی
0
1399/11/28
niloo 😍
چقدر لذت بخشه بخدا
0
1399/11/28
niloo 😍
مبارکت باشه گلم
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
فداتشم عزیزم😘😘😍😍😍
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
مینا
1
1399/11/28
سوال کننده
کیست داری؟ جفت سیرکولار یعنی چی؟
1
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
اره گف سادس جای نگرانی نیس.سیرکولارم ینی جفت هنوز جای ثابتش مشخص نیس ۱۲ هفته ب بعد جاش معلوم میشه
0
1399/11/28
سوال کننده
خوشبختم😁❤️
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
فدات عزیزم😘
0
1399/11/28
niloo 😍
اره فکر کنم رحم بزرگ میشه جابجا میشه
1
1399/11/28
فاطیما احمدی
مبارکه عزیزم انشالله که سالم و صالح بیاد بغلت
0
1399/11/28
niloo 😍
ععععععععععع 😁😁😁😁😁
0
1399/11/28
سوال کننده
اهاااا عزیزم😍😍
چه قد جالبه روند بزرگ شدنشون😍😍
چه قد جالبه روند بزرگ شدنشون😍😍
1
1399/11/28
فاطیما احمدی
برامنم دعا کنید😔
0
1399/11/28
سوال کننده
مرسی عزیزم😍😘
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
فدات عزیزم ایشالا توام میری بزودی میشنوی صدای تالاپ تالاپشو😍😍
0
1399/11/28
سوال کننده
از بس شنیده بودم چندماه یا چند سال طول میکشه گفتم اقدام کنم😂
نمدونستم میخاد اینقد زود بگیره😂😂
نمدونستم میخاد اینقد زود بگیره😂😂
0
1399/11/28
سوال کننده
انشالله همه بچها سالم باشن😍❤️🧿
0
1399/11/28
فاطیما احمدی
دوهفته دیگه برم بگه قلب داره😔
0
1399/11/28
niloo 😍
عزیزم میگم اون زمان که باید پریود میشدی و نشدی 2 دی بود؟؟؟؟؟
0
1399/11/28
niloo 😍
ایشالا
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
بین دیروز تا دستگاهو گذاشت روشکمم صداش اومد تند تند میزد چون خودم یکم استرس داشتم فک کردم صدای قلب خودمه😁😁بعد گف خب اینم صداش واییی گرم گرفت
0
1399/11/28
niloo 😍
منم دیگه همون همه مسخره میکردن میگفتن فکردی امروز اقدام کنی فردا حامله میشی نخیر
0
1399/11/28
فاطیما احمدی
قلبم درده
1
1399/11/28
niloo 😍
وای خدای منننننن
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
ن شرمنده ۱بهمن باید میشدم ک نشدم
1
1399/11/28
niloo 😍
خداروشکر عزیزم
0
1399/11/28
فاطیما احمدی
مامان اینده یعنی تو الان 7 هفته ای؟
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
اره ولی چون نزده روزشو گفتم سونوی بعدی ک رفتم دقیق مشخص شد روز و هفتش تو اوما هم درست میکنم
0
1399/11/28
niloo 😍
دیدی یعنی 4هفته از موعدت که رد میشه بهتره سونو قلب بره ادم درسته؟
1
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
هوم اره دیگه
0
1399/11/28
سوال کننده
عاقا عب نداره گریه کنی😂😂
من خیییلی احساساتیم😂😂
من خیییلی احساساتیم😂😂
0
1399/11/28
سوال کننده
وایی اره😂😂
0
1399/11/28
niloo 😍
وای فکر کن تو وجودت داره یه آدم دیگه رشد میکنه
0
1399/11/28
niloo 😍
من پس 15اسفند باید برم با حساب خودم دکترم دیگه خخخخ
0
1399/11/28
سوال کننده
وااایی عزیزم فقط خداروشکر کن که الان یه جوجه قلبش الان داره برا تالاب تولوب مبکنن استرستو بهش منتقل نکن
1
1399/11/28
سوال کننده
ولی من از الان بهش حسودی مبکنم😂🥺
نوه اوله فک میکنم همه منم فراموش میکنن😂🤦🏻♀️
نوه اوله فک میکنم همه منم فراموش میکنن😂🤦🏻♀️
1
1399/11/28
سوال کننده
نیلوووو بیخی اینقد خودتودرگیر تاریخ نکن😂
0
1399/11/28
niloo 😍
وای اینقدر عزیز میشی ها
1
1399/11/28
niloo 😍
بخدا میگم زود نریم تو ذوقمون بخوره تو کرونا دوبار بریم
0
1399/11/28
niloo 😍
فرشته
0
1399/11/28
niloo 😍
فردا کی باید بری؟
1
1399/11/28
سوال کننده
یعنی اگ دختر بشه که هیییچی از بس تو خونواده خودمو و شوهرم دختر کمه😂😂
1
1399/11/28
سوال کننده
۸ و نیم صبح
0
1399/11/28
niloo 😍
فرشته منتظرم ها بیایی بگی چی شد خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
1399/11/28
niloo 😍
ما پسر نداریم حالا
0
1399/11/28
فاطیما احمدی
وقتی سونو ساک خالی بوده چیو ذوق کنم
1
1399/11/28
سوال کننده
باشه اعلان تاپیکو روشن کن همینجا میگم
0
1399/11/28
niloo 😍
منم روشن کردم منتظرم دیگه با گوشیت صدای قلبشو ضبظ کن
0
1399/11/28
سوال کننده
اصن قانون جذبو بچسب دختررررر😍😍
من شوهرم از الان آهنگ یه دختر داره شاه نداره میزنه😂😂
من شوهرم از الان آهنگ یه دختر داره شاه نداره میزنه😂😂
0
1399/11/28
niloo 😍
آخییییی
0
1399/11/28
سوال کننده
احتمالا همین کارو بکنم رکوردو روشن کنم بزارم رو میز یا بدم پرستار فیلم بگیره
0
1399/11/28
سوال کننده
والا
0
1399/11/28
niloo 😍
وای اره حتما
0
1399/11/28
niloo 😍
فیلم بگیر
1
1399/11/28
سوال کننده
تنهام باید ببینم دکتر میزاره خودم بگیرم یا پرستار برام بگیره
0
1399/11/28
niloo 😍
چرا نذاره از مانیتورش بگیر مال خودته دیگه
0
1399/11/28
niloo 😍
یادت نره بیای ها
1
1399/11/28
سوال کننده
باشه عزیزم حتما 😍
2
1399/11/28
باران بهاری
منکه ۱۲ هفتگی رفتم سونو قلب، گفتم قشنگ تشکیل بشه خیالم راحت بشه برم سونو☺
0
1399/11/28
niloo 😍
خوب کردی
0
1399/11/28
niloo 😍
منم به 15برسم هی میندازم عقب خخخخ
1
1399/11/28
سوال کننده
نیلو با این اوصاف میمونی برای زایمان😂😂😂
0
1399/11/28
Baby m
ببخشید کجای اوما میزنه من نمیدونم
0
1399/11/28
🍃🌵Zahra🌱 .
صفحه اول پایین صفحه سمت چپ نوشته روز شمار بانو برو اونجا
1
1399/11/28
khojaste jana😍
سلام عزیزم میری سونو مثانه حتما پر باشه و تو راه ی آبمیوه شیرین مث هلو هم بگیر بخور مبارکت باشه😍
0
1399/11/28
سوال کننده
مرررسی عزیزم😍😍❤️
0
1399/11/29
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
عزیزم انشالله ک همچی بسلامتی میگذره نگران هیچی نباش😍🤲🌹🧿❤
1
1399/11/29
سوال کننده
مرسی مهساا جون😍😍❤️
0
1399/11/29
سوال کننده

0
1399/11/29
سوال کننده

1
1399/11/29
سوال کننده
بچهااا همه چی خوب بود😍😍
0
1399/11/29
niloo 😍
الهیییییی شکر مبارکت باشه عزیزم اون ضربان قلبشو بوخولم
0
1399/11/29
niloo 😍
دیدی فرشته من گفتم دو هفته از اوما کم میشه
1
1399/11/29
فاطیما احمدی
مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت برای منم دعا کن
1
1399/11/29
🍃🌵Zahra🌱 .
مبارکه😍😍😍صداشو شنیدی؟تعداد ضربانو چرا ننوشته
0
1399/11/29
niloo 😍
نوشته 164
1
1399/11/29
niloo 😍
آخ که منم برم خیالم راحت شه
0
1399/11/29
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
ای جانم مبارکت باشه گلم انشالله تا تهش همچی بخیر و خوشی بگذره برات😍🌹❤🧿
واسم دعا کن من کیست یک سانتی داشتم ک پاره شد واسه همین پریود نشدم و لک بینی دارم و درد. امروز میرم دوباره دکترم سونو ببینه دعا کن منم یروزی دوباره باردار بشم و این حس شیرین تجربه کنم. ❤🧿😍🤲
واسم دعا کن من کیست یک سانتی داشتم ک پاره شد واسه همین پریود نشدم و لک بینی دارم و درد. امروز میرم دوباره دکترم سونو ببینه دعا کن منم یروزی دوباره باردار بشم و این حس شیرین تجربه کنم. ❤🧿😍🤲
0
1399/11/29
پزشک اوما
سلام بله برای سونو قلب جنین مثانه پر باشه
0
1399/11/29
سوال کننده
مرسی قشنگم😍😍
0
1399/11/29
سوال کننده
دکترم گف این تاریخ از زمان لقاحه
گفتش تو تاریخ زایمانتو باید از زمان پریودیت بگیری و آخرش یه چیزی بین این دو تا میشه
گفتش تو تاریخ زایمانتو باید از زمان پریودیت بگیری و آخرش یه چیزی بین این دو تا میشه
0
1399/11/29
🍃🌵Zahra🌱 .
فرشته الان ۸هفته و چن روزته تو اوما؟
0
1399/11/29
سوال کننده
انشالله عزیزم مرسی😍
1
1399/11/29
فاطیما احمدی
stk: |~|12|~|227
0
1399/11/29
🍃🌵Zahra🌱 .
بهت نگف غربالگری رو کی بری؟
0
1399/11/29
سوال کننده
آخ مینا خیییلی حس خوبی بود😍 ولی قبلش داظتم میمردم😂
1
1399/11/29
سوال کننده
مرسی مهسا عزیزم انشالله هر چه زودتر به مراد دلذ میرسی 😍😍😍❤️
1
1399/11/29
🍃🌵Zahra🌱 .
عزیزززم😍😍🤗😍خداروشکر ک شنیدی
0
1399/11/29
سوال کننده
دقیقا ۸ هفته و هفت روز
روز دوم از ماه سه
روز دوم از ماه سه
0
1399/11/29
سوال کننده
نه دکترم برام آزمایش نوشت گف اینارو انجام بده بعد بیا بقیشو برات بگم
0
1399/11/29
🍃🌵Zahra🌱 .
اهان بمن تو سونوگرافی گف ۴۲روز دیگه بیا جنسیتو بگم .دکترم گف ۲۶اسفند بیا بفرستمت غربالگری.۴۲ روز دیگه میشه ۱۰.۱۱ فروردین😐
0
1399/11/29
🍃🌵Zahra🌱 .
غربالگری اول برای چیه سونو هم میدن تو غربالگریه اول؟
0
1399/11/29
سوال کننده
غربالگری برای سندروم داون و ایناس
0
1399/11/29
سوال کننده
تشخیص ناهنجاری ها
0
1399/11/29
سوال کننده
چند درصدم احتمالش هست ک جنسیتو بگد ولی قطعی نی 🤔
1
1399/11/29
سوال کننده
احتمال فروردین تعیین جنسیته
اسفندی ک گفته غربالگری
اسفندی ک گفته غربالگری
0
1399/12/24
amineh ..
کجای اوما میزنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




