منو همسرم هر دو ناقل سیکل سل هستیم و احتمال یک چهارم هست ک بچمون سیکل سل بشه البته تحت نظر دکتر هستم و فعلا در مرحله اقدامم اگه کسی این مشکل داره یا اطلاعی داره لطفا جواب بده
0
1399/11/20
رها ایمانی
ببخشید فضولی این می پرسم چه جوری که هر دوی شماناقل هستین
0
1399/11/20
سوال کننده
آزمایش ازدواج مشخص شد
0
1399/11/20
سوال کننده
سیکل سل مثبت شد
0
1399/11/20
سوال کننده
هردومون سالم هستیم ولی ژنش داریم
0
1399/11/20
رها ایمانی
تو خانواده تون کسی این بیماری داره
0
1399/11/20
سوال کننده
بله دو نفر
0
1399/11/20
سوال کننده
مشکل خاصی ندارن فقط زمستونا پا درد میگیرن
0
1399/11/20
رها ایمانی
جنسیتشون چیه
0
1399/11/20
سوال کننده
دختر پسر
0
1399/11/20
رها ایمانی
بعضی از بیمارها دردهای شدیدی دارن
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
پروتکل کشوری رو میفرستم
دربارش بخون
دربارش بخون
0
1399/11/20
سوال کننده
ممنونم
0
1399/11/20
رها ایمانی
فکر کنم یه آزمایش هست تو بارداری که متوجه بشین بچه این مشکل داره یا نه
0
1399/11/20
سوال کننده
دکترم گفت باردار شدی قبل از دوماهگی بیا آزمایش بگیریم ببینیم سالمه یا نه
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻

0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻

0
1399/11/20
رها ایمانی
احتمالن از طرف شما اگه دختر باشه بچه اونم ناقل میشه ولی اگه بچه پسر باشه احتمال اینکه مریض باشه زیاده
0
1399/11/20
سوال کننده
6 روز ب موعدم مونده علائم بارداری دارم انگار استرس گرفتم
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
گلم تو که این مشکل نداری نه؟
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
یا توام داری
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
اگر نداری تحت نظر باش نگران نباش
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
آزمایش خون داری
0
1399/11/20
سوال کننده
هر دو ناقلیم
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
اسید فولیک بخور
اینی که فرستادم برا کسایی هست که دارند
اینی که فرستادم برا کسایی هست که دارند
0
1399/11/20
رها ایمانی
تحت نظر باشی تا حدودی میشه کنترلش کرد
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
آزمایش خون داری بفرست
0
1399/11/20
سوال کننده
من بیمار نیستم فقط ناقلم
0
1399/11/20
سوال کننده
اسید فولیک و ویتامین دی مصرف میکنم
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
خب عزیزم تحت نظر باش نگران چیزی نباش
خاهر برادرت دارن؟
خاهر برادرت دارن؟
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
ازدواج فامیلیه که هردو ناقلین
0
1399/11/20
سوال کننده
ندارم ولی دکترم گفت همه چی نرمال فقط ژنتیکی هست این بیماری ک ما ناقلش هستیم اگه از سمت و منو همسرم این ژن ترکیب بشه که احتمالش یک چهارمه بچه بیمار میشه
0
1399/11/20
سوال کننده
بله
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
اره عزیزم دکترت درست گفته
0
1399/11/20
سوال کننده
یه خواهر دارم فقط ک اون مینوره
0
1399/11/20
سوال کننده
فقط شنیدم ک این بیماری شدتش تو افراد متفاوته ک تو فامیل ما در حد پا درد تو زمستونه با این حال دوست ندارم این اتفاق بیفته واسم ...خدا بزرگه
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
اره جونم ... بسپار به خدا ...
بعدش به دکترت گوش بده نگران نباش نینی سالم انشالله میاد بغلت
بعدش به دکترت گوش بده نگران نباش نینی سالم انشالله میاد بغلت
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
😍😍😍
0
1399/11/20
سوال کننده
دکترم خیلی انرژی مثبته گفت حتما بچتو سالم دنیا میارم
0
1399/11/20
❤امیدم بخدا😍 😻
حتما همینطور میشه عزییییزم استرس دور کن از خودتون
😚😚
😚😚
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



348

