سلام ببخشید من مدتی سینه هام(پستان ها) میسوزه و تیر میکشه چه زمانی که نوزادم شیر میخوره و چه زمانی که شیر نمیخوره .البته چند روز هم هست که درد میکنه .هرد سینه ام این طوری .ممکن برای شیر دهی باشه ؟ چه راه حلی دارید و کی خوب میشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



419
1399/11/17




