سلام بچها امروز واکسن ۲ماهگی دخترم و زدم بهش قطره استامینفون دادم برگردوند چند دقیقه بعدش شیاف گذاشتم حالا نمیدونم شیاف و باید چندساعت به چندساعت بزارم
لطفا اگر می تونید زود جوابم و میدین ممنونتون میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



292
1399/11/07






