من ۱۸ هفته ک رفتم غربالگری و جنسیت رو گفت بهم تا الان سونو نبودم
بچمم بیدار بود و تکون میخورد و با اطمینان گفت دختره
ولی من خیلی پهلوهام پر نیست و شکمم گرد و رو ب جلوعه چندنفری دیدن منو گفتن بچت پسره
دختر پسریش فرقی نداره واسم ولی آخه همه چیشو گرفتم من 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ حالا جدی ربط داره مدل شکم ب جنسیت؟واقعا درسته هرکی پهلوهاش پر باشه بچش دختره؟؟
پرسش (1399/10/29):
بچه ها شکل شکم ربطی ب جنسیت داره؟
2828
38
1399/10/29
سوال کننده
0
1399/10/29
سوال کننده
ببخشید سلام🤦🏻♀️🤣
0
1399/10/29
Nafas
من شنیدم میگن بچه دختر توپهلوئه
0
1399/10/29
Nafas
دیگ نمیدونم چقد درسته
2
1399/10/29
🌱 nstrn 🌱
۸۰ درصد درسته اما استثنا هم هست زندایی من دختر داشت اصلا تو پهلو نبود تیز بود شکمش واسه پسرش هم همون شکلی
0
1399/10/29
پارمیس s
من که از شکل نمیدونم ولی همه میگفتن دختر بد ویاره و آدم همش خستس و ورم میکنه و حال و حوصله چیزی رو نداره و صورتش زشت میشه و ضربان قلبش کمتر و دختر بالای شکمه ولی من هیچ کدوم که نداشتم هیچ تازه بچه هامم زیر نام انگار توی مثانم هستن بنظرم اینا همه بستگی به بدن هر فرد داره
0
1399/10/29
پارمیس s
*زیر نافم
0
1399/10/29
پارمیس s
نگران نباش اگه سونو گفت دختره دیگه دختر
0
1399/10/29
سوال کننده
من خودم هنوزم دارم قرص تهوع میخورم و ورم کردمو و همه جامم سیاه شده🤣🤣🤣🤣
1
1399/10/29
سوال کننده
ایشالا هرچی هست سالم باشه
0
1399/10/29
پارمیس s
من رو اگه ببینی میگی هر دوتاش پسره🤣
آخه هیچ کدوم از علائم دختر داشتن رو ندارم
آخه هیچ کدوم از علائم دختر داشتن رو ندارم
0
1399/10/29
پارمیس s
ان شاءالله
0
1399/10/29
سوال کننده
برم سونو وزن ببینم چی میگه اون🤦🏻♀️
0
1399/10/29
پارمیس s
من اصلا توی این چن ماه حتی یه بارم حالت تهوع نداشتم پوستمم خودش سفیده الانم همونجور هست تازه پوست صورتم براق هم شده بود
0
1399/10/29
پارمیس s
حتی دستامم پوستشون خشک شده بود
0
1399/10/29
پارمیس s
ولی هر دوتاش دختر بودن
0
1399/10/29
پارمیس s
البته فکر نکنی ناشکری میکنمااا
بخاطر این حرف هایی که میگن گفتم
بخاطر این حرف هایی که میگن گفتم
0
1399/10/29
fariba 🥰💙🥰
مگه سونو وزن نرفتی؟
0
1399/10/29
Mahdis K
برا من پسره. اولا تو پهلوهام بود بعدا اومد تو شکمم و تیز شد😁
هرکی اولا میدید میگف دختره
هرکی اولا میدید میگف دختره
0
1399/10/29
الهه کریمی
بچه ها ماله شما هم انگار مثانه تون تکون میخوره این چیه میترسم
0
1399/10/29
الهه کریمی
یعنی بچه ست
0
1399/10/29
الهه کریمی
یه لحظه یه.جوریه انگار یه چیزی میترکه
0
1399/10/29
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
من پسرم کامل تو پهلوهام بود و عاشق شیرین جات بودم الان فقط ترشی
0
1399/10/29
mahsa panahi
من بارداری دخترم شکمم تیز بود
0
1399/10/29
mahsa panahi
وقتی سونوگرافی دقیق گفته بقیه حرف مفت میزنن😁
0
1399/10/29
فاطمه مرادی
میگما من الان ۱۷ هفته و ۶ روزمه .رفتم انومالی امروز صبح بهم گفت بچه پسره قطعیه دیگه؟
0
1399/10/29
خانم گل .
ن ربط نداره
منو ابجیم هر دومون تو. بارداری شکممون تیز اومده بود جلو
ابجیم دختر داره من پسر
منو ابجیم هر دومون تو. بارداری شکممون تیز اومده بود جلو
ابجیم دختر داره من پسر
0
1399/10/29
سوال کننده
ن چهارشنبه میرم
0
1399/10/29
سوال کننده
میدونم عزیزم
0
1399/10/29
سوال کننده
آره انگار تو مثانس اولا واسه من ک اینجور بود
0
1399/10/29
سوال کننده
اره دیگه شومبول گل پسرتو دیده😍
0
1399/10/29
سوال کننده
ای جونم😍
0
1399/10/29
سوال کننده
اره عزیزم برا منم تیزه
0
1399/10/29
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم.من پهلوهام بزرگ شده و بچم تو پهلوهامم هست همه حدس دختر میزدن ولی بچم پسره.
0
1399/10/30
سوال کننده
عزیزم😍الهی هرچی ک هست سالم باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تشخیص اشتباه جنسیت در آنومالی 😑
- 🌷خانمایی ک باردارن میدونن نی نی شون چیه ی لحظه بیان🌷😍
- سونوگرافی nt،غربالگری سه ماهه اول
- جنسیت نوزاد در ۱۱هفتگی
- تست تعیین جنسیت با جوش شیرین.....
- تعیین جنسیت ...لطفا خانمای باردار که چیزای مختلف امتحان کردن بیان 😘؟!
- تعیین جنسیت با کلم قرمز.....
- سونوگرافی نیلو در شهر تهران
- در هفته ۱۵ بارداری میشه تعیین جنسیت جنین کرد ؟
- تعیین جنسیت اشتباه توسط دکتر.....




