
این مال دیروز

این مال 2 روز پیش
اره میدونم منفیه ولی سوزش رحم برای چیه؟
برام عجیبه که اولی زیر دو دقیقه مثبت شد وری دوتا دیگه منفیه
نمیدونم،من ماهی ک باردار شدم خارش واژن داشتم تابحال اونطور نشده بودم
بذار یکم دیگه بگذره اگه پری نیومد برو بتا
پس صبر کن تا بری ازمایش تا مطمئن بشی اخه ب بیبی چکا زیاد اطمینان نمیشه کرد،برامن اولین بیبی چکم مثبت شد 1ساعت بعدش پریود شدم🤕
ان شالله برای شما پری نیاد و ازمایشت مثبت باشه
سوزش رحم ربطی به بارداری نداره اصلا