سلام به همه.دوستان هرکی بلده بیاد بگه.واقعا گیج شدم.ببینید این کیت های منو.همشون منفیه ینی
0
1399/10/18
سوال کننده

اخری واسه همین الانه.باتوجه ب کلومیفن ک خوردم ینی همشون منفیه.مگ داریم؟مگه میشه؟
1
1399/10/18
Banoo .
به نظر من همشون مثبته
0
1399/10/18
Banoo .
ولی آخری پررنگ تره یعنی به تخمک گذاری نزدیک تره
0
1399/10/18
سوال کننده
واای توروخدا راست میگی
0
1399/10/18
سوال کننده
اقاتوروخدا😄
0
1399/10/18
سوال کننده
اخه شنیدم میگفتن باید خط ازمایش پررنگ تر باشه
0
1399/10/18
سوال کننده
اگ واضح نیست عکس،یه عکس دیگه بفرستم؟
0
1399/10/18
mozh z@
سلام بنظر من دوازده سیکلت از همه پررنگ تر بوده الان داره کمرنگ میشه...سیکلت چند رورست
0
1399/10/18
Banoo .
15 پررنگ تره
0
1399/10/18
Banoo .
عزیزم شما تو اقدام باش تا موقعی که دو خطه
0
1399/10/18
Banoo .
هر چی پر رنگ تر شد یعنی به تخمک گذاری نزدیک تری
0
1399/10/18
mozh z@
چون الان تازست اینجوری بنظر میاد وگرنه خشک بشه مشخص تره عزیزم
0
1399/10/18
mozh z@
ولی خب کیت خیلی دقیق نیست مسلما خطا داره ببشتر به علائم توجه کن مثل تیر کشیدن و درد تخمدان و ترشح اقدام هم از ۱۰ سیکلت تا ۲۰ یک شب در میان داشته باش
انشالا نتیجه بگیری
انشالا نتیجه بگیری
0
1399/10/18
سوال کننده
واقعا؟اره اقدام دارم اما فقط واسه رفع تکلیف.اصلا خوب نیست.تکراری شده
1
1399/10/18
mozh z@
عزیزم بهترین کار بیخیالیه جلوگیری نکن اما به قصد بارداری هم نباشه حتی اگر نتیجه هم نگیری لااقل از رابطه لذت میبری من چندین ماهه دیگه درگیرش نیستم سه سال تمام دوا درمون کردم انواعدقرص امپول سه بار ای یو ای اخر گفتن وزنت بالاست ۱۳ کیلو کم کردم هر روز ورزش پیاده روی اصلا جواب نداد دست من و شما نیست اون بالا سری باید بخواد
من که دیگه بیخیالشم تلاش خودمو کردم دیگه گزاشتم به اختیار خدا
من که دیگه بیخیالشم تلاش خودمو کردم دیگه گزاشتم به اختیار خدا
0
1399/10/18
سوال کننده
این مال امروزه
0
1399/10/18
سوال کننده
دقیقا چون من هیچوقت اون ترشح حای تخمرغی رو ندارم اصلا متوجه تخمک گذاریم نمیشم.بااینکه پریودام سروقته
0
1399/10/18
سوال کننده
منم وزنم بالاست.نمیتونم کم کنم.من بارداری اولم بابار اول شد.امااین یکی داغونم کرده.داره فاصلشون خیلی زیاد میشه
0
1399/10/18
mozh z@
خب خدا رو شکر یه دونه داری اینم بلاخره میشه فقط فکرتو آزاد کن
0
1399/10/18
سوال کننده
متوجه نمیشم.ینی ممکنه یه خط بشه ؟
0
1399/10/18
سوال کننده
اره شکر خدا.انقد غر میزنه چرا من خاهرو داداش ندارم.ازش خجالت مبکشم
0
1399/10/18
دختر بهار
باید اون خط حداقل همرنگ خط بالایی بشه
0
1399/10/18
دختر بهار
کم رنگ تر باشه مثبت نیست
0
1399/10/18
mozh z@
بگو به موقعش میاد
0
1399/10/18
سوال کننده
ینی همشون منفی هستن؟
0
1399/10/18
mozh z@
چند سالشه؟؟؟
0
1399/10/18
سوال کننده
شش سالشه.پسره
0
1399/10/18
دختر بهار
بعدشم کیت بدتر آدمو گیج میکنه یه شب در میان اقدام کن بره😁
0
1399/10/18
mozh z@
عزیزم خدا حفظش کنه😍😘
0
1399/10/18
mozh z@
آره بابا بیخیال شو
0
1399/10/18
سوال کننده
اره والا.بخدا گیجم.مث افسرده ها ی ساعت میشینم نگا این کاغذه میکنم
0
1399/10/18
سوال کننده
😄
0
1399/10/18
سوال کننده
مرسی عزیزم.من تقریبا دوساله اومارو دارم.اما واسه اینک از تجریباتتون استفاده کنم دیروز اشتراک گرفتم ک بتونم هی سوال کنم
0
1399/10/18
mozh z@
انشالا همین ماه نتیجه بگیری امید بخدا
0
1399/10/18
دختر بهار
آره من زمانی که تخمک گذاریم بود خط دوم اینقدر پررنگ شد از رو علائمی هم که داشتم فهمیدم زمانشه
ولی اون ماه حامله نشدم ماه بعد دیگه از این استفاده نکردم و خداروشکر حامله شدم
ولی اون ماه حامله نشدم ماه بعد دیگه از این استفاده نکردم و خداروشکر حامله شدم
0
1399/10/18
سوال کننده
وای خداکنه.انشالله دامن همه اونایی ک چشم انتظارن سبز بشه.صدقه سر همشون خدارحم کنه ب من
0
1399/10/18
سوال کننده
عزیزم.خداحفظش کنه الهی.بسلامتی بیاد
0
1399/10/18
سوال کننده
من کلومیفن خوردم.اماانگار تاثیر نداشته
0
1399/10/18
دختر بهار
مرسی عزیزم
ان شاءالله نی نی شما😍
ان شاءالله نی نی شما😍
0
1399/10/18
سوال کننده
میگم بااینکه تخمکگذاری داشتی امااون ماه حامله نشدی.!عجب
0
1399/10/18
دختر بهار
من سه دوره لتروزول خوردم ماه سوم دیگه جواب داد
0
1399/10/18
سوال کننده
جدی.ای جانم.چقد خوب.خداکنه همگی ب راحتی باردارشیم
0
1399/10/18
دختر بهار
بارداری دوممه
شوهرم واریکوسل داره امیدی به بارداری نداشتیم ولی خدا خواست دیگه
شوهرم واریکوسل داره امیدی به بارداری نداشتیم ولی خدا خواست دیگه
0
1399/10/18
سوال کننده
خب پس ممکنه منم ماه بعداز کلومیفن نتیجه بگیرم؟
0
1399/10/18
دختر بهار
ان شاءالله
0
1399/10/18
سوال کننده
خب پس خداروشکر ی باردیگه مامان شدی.بسلامای.واقعا هم خداهرچی بخاد همون میشه
0
1399/10/18
سوال کننده
من پلی کیستیک دارم.ینی تمام زندگیمو فکرم شده پلی کیستیک
0
1399/10/18
دختر بهار
اره واقعا فقط خدا باید بخواد چون دکتر گفت باید عمل کنه شوهرم تازه بعد عمل هم معلوم نیست بچه دار بشین دیگه میخواست عمل کنه ماه بعد که دیگه باردار شدم
0
1399/10/18
دختر بهار
اره واقعا خیلی سخته
ان شاءالله بزودی جواب بگیری
ان شاءالله بزودی جواب بگیری
0
1399/10/18
سوال کننده
انشالله.بادعای خیر شماها.ماهم نتیجه بگیریم
0
1399/10/18
مهناز 😊
سلام. بازم کیت رو ادامه بدین پررنگ میشه. من دوره هام ۲۹ روزس ولی روز ۲۱ و ۲۲ دوره پررنگ شد. این نیست که دقیقا وسط دوره تخمک گذاری باشه. شرایط هر ماه متفاوته. ادامه بدین
0
1399/10/18
سوال کننده
سلام عزیزم.امیدوارم کردی.پس اینجور هم میشه.من گفتم شاید من مشکل دارم
0
1399/10/18
atii 😘
همشون مثبته ۱۵ پررنگتره
0
1399/10/18
سوال کننده
مطمئنید؟من وافعا نمیدونم.فقط تست میزنم😃
0
1399/10/18
سوال کننده
وای چقد خوب میشه اگ بشه😋😋
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



494

