سلام وقت بخیر دکتر اوما و دوستان بعد از بارداری سندروم داون و سقط امکان بارداری سالم هست ؟و اینکه چقدر ممکنه بازم اون مشکل پیش بیاد؟اگر کسی هست که اینطوری سقط کرده باشع و بعدش خدا یه نی نی سالم بهش داده بگه لطفا
0
1399/10/14
سوال کننده
من بچه اولم سالمه شکر خدا بچه دومم اینجوری شد
0
1399/10/14
الهه کریمی
چه جوری واست سقط کردند
0
1399/10/14
zhina 💙
بچه ش پسر هم بود ولی مجبوری سقطش کرد
0
1399/10/14
الهه کریمی
من الان۱۸هفتم امروز امینوسنتز شدم اگه سالم نباشه چه خاکی تو سرم بریزم واسه م.سقط نمیکنن
0
1399/10/14
zhina 💙
بعد 7 ماه باردار شد بچه دومش الان خدارو شکر خیلی سالمه
1
1399/10/14
راضیه~♡ ☆
انشالله که سالمه
0
1399/10/14
سوال کننده
وای خداروشکررر
0
1399/10/14
الهه کریمی
غزل خانم جواب منو بده
0
1399/10/14
الهه کریمی
چند هفته مشخص شد که مشکل داری؟
0
1399/10/14
سوال کننده
ایشالا سالمه و مشکلی نداره بچه
0
1399/10/14
سوال کننده
از الان نگران نباش
0
1399/10/14
سوال کننده
چون ۹۹ درصد بچه ها سالمن
0
1399/10/14
سوال کننده
ریسکت چند بوده؟
0
1399/10/14
zhina 💙
شما ریسکت چن بود غزل خانم؟
0
1399/10/14
سوال کننده
منم ریسک غربال دوم ۱ به ۴۷
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
اره عزیزم این ساله
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
سالمه
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
اما بنظرم همون ۱۰ هفته سلفری بده
0
1399/10/14
سوال کننده
خداکنه .اره اون که حتما
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
چنده ریسکت؟
1
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
خیلی سخته فکر و خیال کامل درکت میکنم غزل
0
1399/10/14
الهه کریمی
دو تا ریسک داشتم
0
1399/10/14
zhina 💙
ریسکت خیلی زیاد بوده
0
1399/10/14
الهه کریمی
۱به ۸
0
1399/10/14
سوال کننده
بخدا دق کردم
0
1399/10/14
الهه کریمی
سندروم داون و یکی دیگه نمبدونم گولوکوز چیه بهش میگن
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
توکل ب خدا ریسک ۱ ب ۲ هم ممکنه بچه سالم باشه
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
منم ۲۰ روز جونم درومد
0
1399/10/14
zhina 💙
نگران نباش عزیزم خدا بزرگه
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
عزیزم شماخودت بعدسقط دیدی ک بچه واقعا سندروم داره یانه؟چون میگن امکان اینی ک بچه سالم باشه خطا کنن هم هست
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
ان تی چن بود؟
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
اره منم شنیدم اما چطور مشخص؟
0
1399/10/14
zhina 💙
مژگان هزینه ت چن شد؟
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
۲۹۰۰
0
1399/10/14
zhina 💙
من ریسکم کم بود دکتر نزاشت سلفری بدم
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
ریسک چند بودعزیزم
0
1399/10/14
الهه کریمی
ان تیم اصلا مشکلی نداشت غربالگری اولم مشکلی نداشت فقط دکتر گفت هورمونات وایینه دومم.بده دوم دادم الان ریسکش زیاده
0
1399/10/14
الهه کریمی
چند تا ازمایش بود
0
1399/10/14
الهه کریمی
الان بچه ت سالمه؟
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
وای بچه ها من ازغربال دوم خیلی میترسم چیکار کنم همه اینایی ک سالم بودن توغربال دوم ریسک دار شدن منک ریسکم متوسط بوده احتمالا میره بالا
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
من ۱ ب ۲۹۲ بود تو چن بود؟
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
دیگ حتما ازروی ظاهر میشه تشخیص داد دیگ
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
همین سلفریه نمیدونم چطوره
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
امروز جواب سلفری اومد ک خوبه
0
1399/10/14
الهه کریمی
من خیالم راحت بود میگفتم غربالگری اولم مشکلی نداره فقط هورمونم پایینه الان دومم ریسکش خیلی بالاست
0
1399/10/14
zhina 💙
1 به 268
0
1399/10/14
الهه کریمی
نمیدونم چه خاکی تو.سرم بریزم
0
1399/10/14
..... ....
دکل چی؟
0
1399/10/14
الهه کریمی
کارم شده گریه
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
الهه جان توکلت ب خدا باشه
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
منم امروز شاید ۱۰ کیلو کم کردم تا جوابو برام فرستادن
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
غربال اولت یادومت؟
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
اما بسپار ب خدا
0
1399/10/14
الهه کریمی
بعد.چند هفته اومد جوابش؟
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
بعد ۲ هفته
0
1399/10/14
الهه کریمی
من میگن یه ماه طول میکشه
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
یه چیز دیگ هم هست بچه ها اینا همش نقشس واسه پول درآوردن وگرن تا چندسال پیش اصن غربالگری نبوده بچه ها هم همه سالم الان ازهرده تا بچه ۵ تا روریسک میزنن
0
1399/10/14
سوال کننده
نه بچه من به ظاهر سالم بود اما میگن بعضی ها بعد یکسالگی نشون میده
0
1399/10/14
الهه کریمی
چند هفته سقط کردی؟
0
1399/10/14
سوال کننده
عزیزم خداروشکر که سالمه
0
1399/10/14
سوال کننده
۲۲ هفته
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
باورکن احتمال اینک بچه سالمو سقط کنن زیاده ولی گندکاریشونو ک لونمیدن
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
منم تو پذیرش زده بود ی ماه اما دو هفته اماده بود نمیدونستم تا امروز ک ۲۰ روز شد فهمیدم
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
گفتی ریسک چند بود
0
1399/10/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
ممنون عزیزدلم
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
آها دیدم۱به۴۷
0
1399/10/14
zhina 💙
این اولیم بود عزیزم دومی هفته آینده جوابش میاد
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
منم بچه سندرم داون بود سقط کردم
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
شما ریسک چندبود؟
0
1399/10/14
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱 H
تو انتی نشون داد؟
0
1399/10/14
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱 H
من بازنگران شدم😔
0
1399/10/14
الهه کریمی
غیر قانونی سقط کردی؟
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
شما مگ ریسک داشتی
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
۵ بود
0
1399/10/14
zhina 💙
مجوز سقط میدن عزیزم
0
1399/10/14
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱 H
دکترم گفت همچی خوبه
0
1399/10/14
سوال کننده
عزیزم ایشالا این یکی سالم باشه
0
1399/10/14
الهه کریمی
نه میگن نمیدیم
0
1399/10/14
سوال کننده
نه مجوز نمیدن من غیرقانونی سقط کردم
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
انشا الله خیلی میترسم
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
غربال اولت یادومت
0
1399/10/14
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱 H
تو ان تی نشون میده
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
ولی من قانونی سقط کردم
0
1399/10/14
الهه کریمی
میگن بعد ۱۹هفته نمیدیم شما کدوم شهر زندگی میکنید
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
اول تو ۱۳ هفته تو سونو هم کاملا واضح بود
0
1399/10/14
الهه کریمی
چند هفته بود؟~
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
۱۳هفته
0
1399/10/14
الهه کریمی
من ارومیه هستم میگن سقط نمیکنیم
0
1399/10/14
الهه کریمی
۱۳هفته میکنن
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
منم ارومیه دکتر بهم مجوز داد
0
1399/10/14
سوال کننده
ه هفته بالا باشه نمیذارن
0
1399/10/14
الهه کریمی
هزینه ش چند بود غزل خانم؟
0
1399/10/14
..... ....
وا خب باید چیکار کنن مردم
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
ببخشید انقد سوال میکنم توسونو چی مشخص بود ینی؟ینی استخوان بینی نداشت یا ازروقیافش فهمیدن
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
اره پزشک قانونی گفت ۱۹ به بعد مجوز نمیدیم
0
1399/10/14
الهه کریمی
کدروم ازمایشگاو سونو رفتی تو ارومیه؟
0
1399/10/14
سوال کننده
من فقط یه قرص خریدم ۷۰۰ فک کنم اونو استفاده کردم و تو خونه سقط شد
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
خواهش میکنم پشت گردنش و بینیش مشخص بود
0
1399/10/14
الهه کریمی
یعنی اینجوری سقط میشه
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
آزمایشگاه ژنوم
0
1399/10/14
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱 H
برامن غربالگری اول ننوشت نگرانم
0
1399/10/14
الهه کریمی
ماله منم اونجا رفتم
0
1399/10/14
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱 H
ببخشید غربالگری دوم منظورم بود
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
بعد اونم رفتم دکتر ریتا دوستی اون دقیق گفت
0
1399/10/14
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱 H
اولم گفت خوبه
0
1399/10/14
سوال کننده
دکتر میگفت سقط نمیشه و قرار بود به خونریزی افتادم برم بیمارستان اما یهو تو خونه کیسه اب پاره شد و بچه اومد
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
پشت گردن ینی همون ان تیش؟ان تیش چندبود
0
1399/10/14
سوال کننده
چی رو گفت؟؟؟
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
ان تی ۵بود
0
1399/10/14
zhina 💙
من پیرانشهرم عزیزم، دوستم 20 هفته بیمارستان براش سقط کرد
0
1399/10/14
الهه کریمی
این قرصو از کجا تهیه کردین؟ اسمشو بهم میگین من چکار کنم
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
گفت که کامل مشخص سندرم داون خودش هم واسم مجوز سقط نوشت بردم پزشک قانونی
0
1399/10/14
الهه کریمی
قانونی
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
آها خیلی زیاد بوده پس
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
شما چرا میخاین سقط کنین؟
0
1399/10/14
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
اره زیاد بود هم تو سونو کامل مشخص
بود هم سونو
بود هم سونو
0
1399/10/14
zhina 💙
دوستم فک کنم یا قرص بود خورد یا امپول زدن بعد یهو درد زایمانش شروع شد بچه ش مرده به دنیا اومد
0
1399/10/14
سوال کننده
عزیزم صبر کن جواب امینو بیاد دکترت راهنمایی میکنه ایشالا که سالمه
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
عزیزم انشاالله ک این بارداری بارداری خوبی باشه و خدابهت یه بچه صحیحوسالم و خوشگل بده
0
1399/10/14
zhina 💙
اره قانونی تو بیمارستان ولی نباید از 20 هفته بیشتر باشه
0
1399/10/14
سوال کننده
ایشالا بارداری بعدی سالم و سلامت میاد بغلت
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
الان اگ آزمایش خون غربالگری دوم رو انجام ندم بعد فقط سونو توآنومالی رو بدم اگ مشکلی باشه ازلحاظ سندروم توسونو مشخص میشه؟
0
1399/10/14
سوال کننده
اگه غربال اولت ریسک نداشته باشه دومی فقط همون سونوعه نگران نباش
0
1399/10/14
zhina 💙
من چون ریسک داشتم انومالی زودتر دادم هیچ مشکلی نداشت ولی بازم ازمایش خون دومم دادم
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
غربال اول ریسکم ۱به۱۳۶۰ بود ولی زده ریسک متوسط
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
شوهر مم میگ دیگ آزمایش نمیبرمت بس که همش جوش میزنم با خودم.بیزارشده از آزمایش.حالا موندم غربال دومو چیکارکنم
0
1399/10/14
zhina 💙
بچه ای که سقط کردی چی بود؟
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
براهمین میگم سونو تنها نشون میده
0
1399/10/14
مهناز نوروزی
؟؟
0
1399/10/14
سوال کننده
دختر
0
1399/10/14
zhina 💙
مال شما دیگه واقعا نمی خواد
0
1399/10/14
zhina 💙
نگفتن بخاطر چی هست دلیلش چیه این سندرم؟
0
1399/10/14
سوال کننده
نه گفتن اتفاقیه
0
1399/10/14
سوال کننده
بچه ها برام دعا کنید تو روخدا این سالم باشه
0
1399/10/14
الهه کریمی
غربالکری نرو برو امینوسنتز بشی
0
1399/10/14
سوال کننده
دیگه باید ببینم نظر دکترم چیه
0
1399/10/14
sarajee 💋
میری بیمارستان دارو میدن و سقط میشه سندروم دانیارو
0
1399/10/14
فاطیما احمدی
😐😐😐
2
1399/10/14
فاطیما احمدی
خدایا توبه
4
1399/10/14
فاطیما احمدی
خانمی شما عادته همجا بهمه استرس میدی
3
1399/10/14
فاطیما احمدی
عجب😐😑
0
1399/10/14
فرفری خانوم
شما همون خانمی هستین که آزمایش آمینو داد بچش سندرم بود؟ کرج هستین؟
0
1399/10/14
fatemeh امید به خدا😍
غزل😍😍😍😍😍😍😍😍مبارکت باشه ان شاءالله سالم باشه
0
1399/10/14
سوال کننده
اره عزیزم
0
1399/10/14
سوال کننده
ممنون عزیزم ایشالا به زودی قسمت خودت
0
1399/10/14
عاطفه موسوی
خاهر منم اولیش سندروم داون بود . خاهرشوهرش این مشکل داره یعنی ارثیه. مجبور شددسقط کنه. دومی و سومی خداروشکر سالم و باهوشن
0
1399/10/14
سوال کننده
دقیقا فعلا نباید استرس سقط داد ایشالا بچشون سالمه
0
1399/10/14
سوال کننده
وای خداروشکر خداحفظشون کنه
0
1399/10/14
fahime 🤍🤍🤍
غزل جان نگران نباش عزیزم
بقول خودت اون اتفاقی بوده
انشالله این یکی صحیح و سالمه
منم ریسکم متوسط بود سلفری دادم خداروشکر سالم بود
همیشه که قرار نیست اتفاق بدی بیفته
بقول خودت اون اتفاقی بوده
انشالله این یکی صحیح و سالمه
منم ریسکم متوسط بود سلفری دادم خداروشکر سالم بود
همیشه که قرار نیست اتفاق بدی بیفته
0
1399/10/14
عاطفه موسوی
زنده باشی عزیزم . نگران نباش . بچه هاش ماشالله خیلی هم خوشگل هستن. توکلت بخدا باشه خاهر منم طفلک بعد هفت سال بچه دار شده بود ولی روحیه ش قوی بود بچه ش رو تو چهار ماهگی سقط کرد اصلا گریه نکرد فقط میگفت خداروشکر که فهمیدم. خدا بخاد دوباره سالمش رو بهم میده
0
1399/10/14
مریم م
سلام خانمهای گل ی سوال داشتم
کسی هست بین شما عدد ان تی خوب بوده براش ازمایش غربالگری اول ودوم دکتر براش ننوشته گفته نیاز نیست بعد معلوم بشه بچه ش مشکل داشته یا نه ممنون میشم جواب بدین
کسی هست بین شما عدد ان تی خوب بوده براش ازمایش غربالگری اول ودوم دکتر براش ننوشته گفته نیاز نیست بعد معلوم بشه بچه ش مشکل داشته یا نه ممنون میشم جواب بدین
0
1399/10/14
niloofar abi
قرار نیست یک اتفاق چند بار یا حتی دوبار اتفاق بیوفته عشقم دل ب بالایی بسپار
0
1399/10/14
fahime 🤍🤍🤍
واسه من خداروشکر ان تی خوب بود ولی بازم واسه اطمینان دکترم نوشت که انجام بدم
ولی اره خیلیا آزمایش دوم انجام ندادن و خداروشکر هم سالم بودن بچشهاشون
ولی اره خیلیا آزمایش دوم انجام ندادن و خداروشکر هم سالم بودن بچشهاشون
0
1399/10/14
سوال کننده
ممنون عزیزم دعا کن برام
0
1399/10/14
مریم م
ممنون از جواب دهی
0
1399/10/14
سوال کننده
افرین بهش من انقد گریه کردمااا
0
1399/10/14
سوال کننده
ممنون عزیزم ایشالا
0
1399/10/14
fahime 🤍🤍🤍
حتما عزیزم اگه لایق باشم غزل جان
اونروزی که تو داشتی سقط میکردی رو هیچوقت نمیتونم فراموش کنم.خییلی واست دعا کردم
واست بهترینهارو از خدا میخوام
اونروزی که تو داشتی سقط میکردی رو هیچوقت نمیتونم فراموش کنم.خییلی واست دعا کردم
واست بهترینهارو از خدا میخوام
0
1399/10/14
fahime 🤍🤍🤍
خواهش میکنم عزیزم
0
1399/10/14
سوال کننده
مرسی دوستم اونموقع همرو اذیت کردم
0
1399/10/14
fahime 🤍🤍🤍
نه عزیزم خودت خیییلی اذیت شدی
همیشه تو تاپیکا منتظر تاپیکت بودم که دوباره باردار شدنت ببینم
همیشه تو تاپیکا منتظر تاپیکت بودم که دوباره باردار شدنت ببینم
0
1399/10/14
fahime 🤍🤍🤍
اصلا به دلت بد راه نده خداروشکر یه دختر سالم داری
پس قرار نیست بازم اتفاق بدی بیفته.
دلم روشنه نینیت صحیح و سالمه
پس قرار نیست بازم اتفاق بدی بیفته.
دلم روشنه نینیت صحیح و سالمه
0
1399/10/14
سوال کننده
فدای تو فقط بارداری از تو دلیت بخواه نی نی منم سالم باشه
0
1399/10/14
fahime 🤍🤍🤍
چشششششم حتما
انشالله که سالمه
انشالله که سالمه
0
1399/10/14
elham ☘
سلام از ۷ هفته میتونی بری آزمایش سلفری بدی خیالت راحت بشه.انشاالله که سالم و سلامته
0
1399/10/14
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1399/10/14
سوال کننده
نه از ده هفتس اونم چون سونو ان تی انجام نشده میگن دقیق نیست
3
1399/10/14
مهناز نوروزی
دقیقا.هردفعه من صحبتهای این خانومو دیدم کلا آدمو ناامیدمیکنن.دورازجون انگار جای خدا نشستن ک انقد با قطعیت درباره همه چی صحبت میکنن.ماشاالله همه جاهم هستن
0
1399/10/14
فرفری خانوم
عزیزم دوباره باردار شدی انشاالله بسلامتی بغل بگیری ، صحیح و سالم و با دل خوش
به نظرم برای این یکی هم تحت نطر باش و آزمایش آمینو یا سل فری رو بده حتما
به نظرم برای این یکی هم تحت نطر باش و آزمایش آمینو یا سل فری رو بده حتما
0
1399/10/14
سوال کننده
ممنون اره اونکه صد در صد
0
1399/10/15
فاطیما احمدی
به من گفت بارداریت شیمیاییه اون لحظه حالم بد بود خیلی انقدر فکرا توسرم میامد😐
0
1399/10/15
سوال کننده
هرکس نظر خودش رو میگه دیگه ناراحت نشید بچه ها
0
1399/10/15
سوال کننده
اما خوب ادم باید تو حرف زدنش دقت کنه
0
1399/10/15
سوال کننده
من با اینکه سندروم داون سقط کردم و غربالگری و سلفری و امینو همچی شدم بازم خانما وقتی سوال میپرسن تا مجبور نشم نمیگم این اتفاق برام افتاده و همش میگم بچه شما سالمه اما ازمایش ها رو بده و پشت گوش ننداز
0
1399/10/15
الهه کریمی
غزل خانم ماله شما غربالگری اولت ریسک داشت یا دومت؟
0
1399/10/15
سوال کننده
غربال دوم
0
1399/10/15
سوال کننده
عزیزم نگران نباش ایشالا که سالمه من ریسک ۱ به ۶ هم دیدم بچه سالم بوده به خودت و بچه استرس نده
0
1399/10/15
الهه کریمی
غربال اولت اصلا ریسک نداشت؟
0
1399/10/15
سوال کننده
۱ به ۴۰۰ اینا بود که ریسک نزده بود
0
1399/10/15
الهه کریمی
ماله من ۱به۱۰۰۰بود
0
1399/10/15
سوال کننده
پس ریسک نداشتی دیگع
0
1399/10/15
سوال کننده
غربال دومم توام اینجوری شد؟
0
1399/10/15
الهه کریمی
اری خیلی ریسک داره
0
1399/10/15
سوال کننده
نگران نباش ایشالا هیچی نیست
0
1399/10/15
سوال کننده
کی جوابت میاد؟
0
1399/10/15
الهه کریمی
جدا از سندروم یکی دیگه شم ریسک زده
0
1399/10/15
سوال کننده
فامیلی با همسرت؟؟؟
0
1399/10/15
الهه کریمی
تازه دیروز امینوسنتز شدم ولی یه تست سریعم کردم گفتند اون بعد یه هفته میاد
0
1399/10/15
الهه کریمی
نه اصلا
0
1399/10/15
سوال کننده
اره سه روزه جواب میدادن که
0
1399/10/15
الهه کریمی
من ت دوران مجردی افسردگی داشتم قرص اعصاب زیاد میخوردم ولی سه ماه قبل حاملگی نخورده بودم.امکان داره از اون قرص ها باشه
0
1399/10/15
سوال کننده
منم قبل بارداری لیزر میرفتم الان نمیدونم میگم شاید بخاطر اونه
0
1399/10/15
الهه کریمی
لیزر چیه
0
1399/10/15
سوال کننده
لیزر موهای زائد
0
1399/10/15
الهه کریمی
ااها ولا نمیدونم
0
1399/10/15
سوال کننده
ایشالا که خیره و بچت سالمه
0
1399/10/15
الهه کریمی
ان شاءالله
0
1399/10/15
پزشک اوما
سلام بله احتمال بارداری های سالم هست اگر سابقه خانوادگی نداشتید نگران نباشید ممکنه اون یکبار تصادفی بوده باشه
0
1399/10/15
سوال کننده
ممنونم دکتر جان
0
1399/10/15
سوال کننده
نه اصلا سابقه خانوادگی نداشتیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت سقط با درد و بدون خونریزی چیست ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- کیا بعد سه ماه از سقط با اولین اقدام باردار شدن؟
- سلام این طبیعیه یا باز علائم سقطه؟
- دکتر اوما کمک کنید
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- آزمایش سقط مکرر و اسید فولیک
- بارداری سریع بعد از سقط
- نزدیکی درهفته پنجم بارداری
- کیا بعد از سقط راحت بدون زود دارو باردار شدن



5123

