ریسک ان تی
0
1399/10/13
سوال کننده

0
1399/10/13
سوال کننده

0
1399/10/13
zhina 💙
ریسک نداری عزیزم جوابش عالیه
0
1399/10/13
سوال کننده
هرکی سر در میاره بگه مرسی
نگرانم
نگرانم
0
1399/10/13
سوال کننده
مرسی عزیزم😘😘😘
0
1399/10/13
zhina 💙
گفتم دیگه😂
0
1399/10/13
zhina 💙
خواهش 😘😂
0
1399/10/13
سوال کننده
آره مرسی همزمان ارسال شد
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
خوبه خداروشکر
0
1399/10/13
mobina _3011
خداروشکر،خیلی هم خوبه❤️
1
1399/10/13
سوال کننده
مرسی فاطمه جان🌷
0
1399/10/13
سوال کننده
مرسی 😘😘😘
0
1399/10/13
مبینا .
بچت چی بود
0
1399/10/13
سوال کننده
احتمال زیاد دختر
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
عکس سونوتو بفرس😍
0
1399/10/13
مبینا .
چند درصد گفت؟
0
1399/10/13
سوال کننده
نود درصد😂😂
0
1399/10/13
مبینا .
چه قشنگ
0
1399/10/13
سوال کننده

0
1399/10/13
مبینا .
کی میشه منم برم
0
1399/10/13
مبینا .
دقیق چند هفته بودی
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
به زودی انشاءالله❤
0
1399/10/13
سوال کننده
دقیق دقیق ۱۲
0
1399/10/13
مبینا .
ان شا الله شما بچتون چیه
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
ای جان😍😍خاله به فداش❤
0
1399/10/13
سوال کننده
کم مونده برای شما ام🌷
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
به من گفت بیشترین احتمال پسر
1
1399/10/13
سوال کننده
خدا نکنه عزیززززم
0
1399/10/13
مبینا .
پس فردا میشم 10هفته
0
1399/10/13
مبینا .
درصد میگه؟
0
1399/10/13
سوال کننده
رفتی تو ۱۲ برو
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
برام دعا کنین🥺 اخه موعد پریودمه لک میبینم، دعا کنین چیزی نشه
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
درصد نگفت
0
1399/10/13
mobina _3011
بهترین زمان 12 هفته و 3 روزه
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙

اینم عکس نی نی جان من
0
1399/10/13
mobina _3011
چیزی نیس ان شاءالله نگران نباش
0
1399/10/13
سوال کننده
تاپیکت رو دیدم چون سر در نمیارم چیزی نگفتم فکرای منفی نکن
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
انشاءالله❤
0
1399/10/13
مبینا .
نگران نباش منم لک میبینم لک قهوه ای
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
دکترمم ز میزنم جواب نمیده، فقط میگم زود فردا شه
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
انشاءالله که چیزی نباشه، توکل به خدا❤
0
1399/10/13
سوال کننده
عززززیزم😘😘😘چه خوب وایستاده واسه عکس😅😅 به سلامتی میاد بغلت ایشالا نگران نباش
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
اره خوشتیپه مثل باباش😍😁
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
انشاءالله همچنین عزیزدلم
0
1399/10/13
سوال کننده
😄😄😄😘
0
1399/10/13
سوال کننده
سعی کن بیشتر استراحت کنی
کتاب بخونی حواست پرت بشه
کتاب بخونی حواست پرت بشه
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
🤪 والاه نمیدونم اون دستشه چیه رو صورتش، به شوهرم میگم ببینش توروخدا از الان بفکره بچم🤣
0
1399/10/13
mobina _3011
آره دستشه😁
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
از وقتی دیدم لکو دراز کشیدم بلندم نمیشم
0
1399/10/13
سوال کننده
دستشه💓
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
خدایی ببین چه تو فکره🤣🤣 از الان میگه ببین چه مسخره کردن منو با این ادا اصولا
0
1399/10/13
mobina _3011

اینم دست پسر من😁بزووور ی تکونی ب خودش داد، خواب خواب بود
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
😍الهی مامان به فدای ژستش
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
ای جان، به زودی و بسلامتی با زایمان راحت بیاد بغلت انشاءالله😍❤
0
1399/10/13
سوال کننده
آخی عزیزم 😄😄😄😄
0
1399/10/13
mobina _3011
الهی آمین.. همچنین شما و همه عزیزم😘
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
الهی آمین، فداات❤
0
1399/10/13
mobina _3011
آره، نه ب ان تی نه ب آنومالی ک هی شیطونی میکرد
الانم که.. 😂
الانم که.. 😂
0
1399/10/13
سوال کننده
خداروشکر که آخرشی خیلی زود نی نی میاد پیشت برای ماام دعا کن زود و راحت بگذره💓
0
1399/10/13
mobina _3011
مرسی عزیزم،، الهی تو دلی های شمام بسلامتی بیان بغلتون.. والا اولاش ک بازم زود میگذره چشم رو هم بذارین بعدش میگین چ زود گذشت، آخرا دیگه انگار زمان متوقف میشه😑😑
0
1399/10/13
سوال کننده
من خل شدم هی دست میذارم رو شکمم ببینم چیزی میفهمم
خیلی دوست دارم حسش کنم
خیلی دوست دارم حسش کنم
0
1399/10/13
سوال کننده
من خیلی سخته تقریبا دائم حالت تهوع دارم و هرروز گلاب به روت بالا میارم
اصلا جون ندارم دیگه
اصلا جون ندارم دیگه
0
1399/10/13
سوال کننده
بچه ها از این حنا گیاهیا که اسمش دارگل هست
بذاری اشکالی داره؟
سفیدام اومده بیرون افسردگی گرفتم
قبلا گذاشتم از این حنا خیلی خوشرنگه
بذاری اشکالی داره؟
سفیدام اومده بیرون افسردگی گرفتم
قبلا گذاشتم از این حنا خیلی خوشرنگه
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
با دکترت مشورت کن عزیزم
0
1399/10/13
سوال کننده
آره پس فردا یادم باشه بپرسم ازش
شماها سفید ندارید؟ چیکار میکنید
شماها سفید ندارید؟ چیکار میکنید
0
1399/10/13
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
☺نه من هنو یدونم درنیاوردم
0
1399/10/13
سوال کننده
قدرشو بدون نعمتیه بخدا
ما ارث داریم
خدا کنه به بچم نرسه😂
ما ارث داریم
خدا کنه به بچم نرسه😂
0
1399/10/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
من کلا موهامو از ریشه رنگ نکردم حتی عروسیم
0
1399/10/13
سوال کننده
چه خوب که سفید ندارید
من غصم گرفته تند تند رنگ میکردم الان برای همه سواله
نمیخوام بدونن باردارم
من غصم گرفته تند تند رنگ میکردم الان برای همه سواله
نمیخوام بدونن باردارم
0
1399/10/13
مبینا .
وای منم موهام سفید شده
0
1399/10/13
مبینا .
میخام برم کوتاه کنم
0
1399/10/13
مبینا .
و حنا بزارم
0
1399/10/13
مبینا .
ولی حنا قرمز میکنه
0
1399/10/13
سوال کننده
نه من قبلا گذاشتم
0
1399/10/13
سوال کننده
چند تا رنگ داره خیلی هم خوبه
0
1399/10/13
سوال کننده
ولی باز از دکترت سوال کن شماام و بذار هفتت بره بالاتر
0
1399/10/13
مبینا .
ا
0
1399/10/13
مبینا .
حنا چی بزارم میخام مشکی بشع
0
1399/10/13
سوال کننده

0
1399/10/13
سوال کننده
من اینو قبلاً گذاشتم مشکی ،زیتونی،قهوه ای روشن،قهوه ای تیره،شرابی داره
0
1399/10/13
سوال کننده
ولی تا چند مدت نمیتونی رنگ بذاری دکلره ام نباید داشته باشی
0
1399/10/13
سوال کننده
حتما با دکترت مشورت کن بعد
0
1399/10/14
پزشک اوما
سلام نرمال است
0
1399/10/14
سوال کننده
سلام خیلی ممنون🌷🌷
0
1400/01/21
مبینا .
ا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



606

