باسلام خدمت پزشک اوماودوستان اومایی .میخواستم ژل یامحلولی که بشه موقع نزدیکی واقدام به بارداری ازش استفاده کردرومعرفی کنیدکه اسپرم کش نباشه
پرسش (1399/10/13):
ژل یامحلولی که اسپرم کش نباشه بشه موقع اقدام به بارداری ازش استفاده کرد
5986
50
1399/10/13
سوال کننده
1
1399/10/13
خانم گل .
من روغن زیتون استفاده میکردم
1
1399/10/13
سوال کننده
سلام منم روغن زیتون استفاده میکنم بوش بده ویکی اینکه احساس سوزش میکنم هنگام رابطه
0
1399/10/13
elel azadi🤰🏼
یه سری ژل روان کننده هست بر پایه ی آب و اسپرم کش نیست داروخانه ها دارن
0
1399/10/13
سوال کننده
سلام اسمش چیه ممنون میشم بهم بگین
0
1399/10/13
خانم گل .
بوش بد نیست ک😐
سوزشتم ربطی ب روغن زیتون نداره برا چیز دیگس
سوزشتم ربطی ب روغن زیتون نداره برا چیز دیگس
0
1399/10/13
roz ♥️
لوبریکانت پایه ار بخر
0
1399/10/13
roz ♥️
یام اب استقاده کنین
0
1399/10/13
سوال کننده
سلام ممنون شانازخانوم
0
1399/10/13
zeinab tg
من دکترم برام ژل بی بی دنس نوشت،گف تقویت اسپرم هم داره ،گف عالیه
0
1399/10/13
فاطمه امامی
من ژل بی بی دنس میزدم دکترم میداد میگفت اسپرم زودتر میرسه به تخمک
0
1399/10/13
zeinab tg
اره بیبی دنس عالیه
0
1399/10/13
nassiim morvarid
اصلا همچین چیزی نیست اسپرم کشن همشون
0
1399/10/13
مامان ارغوان
ژل لوبریکانت
0
1399/10/13
مامان ارغوان
بر پایه آبه چرب نیست بو و رنگ نداره
همین ژلی هست که سونو ها میریزن رو شکم
همین ژلی هست که سونو ها میریزن رو شکم
0
1399/10/13
nassiim morvarid
من دکترم گفت اصلا استفاده نکنی
0
1399/10/13
مامان ارغوان
وا چرا؟
0
1399/10/13
nassiim morvarid
چون اسپرم کشن
0
1399/10/13
مامان ارغوان
من ۳ ساله استفاده کردم دو بار هم باردار شدم اولی با اولین اقدام دومی هم ناخواسته.
اگه اسپرم کش بود نباید اینقدر الکی باردار میشدم مخصوصا دومی که جلوگیری هم داشتم
اگه اسپرم کش بود نباید اینقدر الکی باردار میشدم مخصوصا دومی که جلوگیری هم داشتم
0
1399/10/13
nassiim morvarid
یعنی دکتر الکی می گه?
0
1399/10/13
مامان ارغوان
من به حرف دکتر کاری ندارم تجربه خودم از ۳ سال استفاده از لوبریکانت رو گفتم
0
1399/10/13
nassiim morvarid
چی بگم والا
0
1399/10/13
مامان ارغوان
هرچیزی که استفاده بشه میتونه تو حرکت اسپرم یا کیفیتش تاثیر بزاره حتی آب ولی لوبریکانت ۱۰۰ درصد اسپرم کش نیست همین الان تو نت خوندم
0
1399/10/13
مامان ارغوان

0
1399/10/13
zeinab tg
عزیزم این ژل قیمتش ۲۸۰ تومنه،بزن تو نت بخون نوشته تقویت اسپرم هم هست
0
1399/10/13
sarajee 💋
هیچ کدوم اسپرم کش نیست یا تبوالفضل
0
1399/10/13
سوال کننده
سلام ممنون ازدوستان بابت پاسخ گویی تون
0
1399/10/14
پزشک اوما
سلام بهتره در اقدام به بارداری تنها از چند قطره روغن زیتون استفاده کنید ، مصرف زیاد آن هم باعث تغییر پی اچ واژن میشه
0
1399/10/14
سوال کننده
سلام ممنون ازشماپزشک اومای عزیز
0
1399/11/29
سوال کننده
stk: |~|12|~|181
0
1400/01/10
سوال کننده
سلام
0
1400/01/13
سوال کننده
سلام
0
1400/01/26
سوال کننده
سلام
0
1400/02/20
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1400/02/20
سوال کننده
سلام
0
1400/02/22
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
0
1400/02/22
🤱 Hani Joonii💜
سلام
0
1400/02/22
🤱 Hani Joonii💜
چکار کردی آخر خریدی ژل؟
0
1400/02/22
سوال کننده
سلام نه نخریدم .دیگه لازمم نشد.
0
1400/02/27
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1400/02/28
سوال کننده
سلام
0
1400/02/28
سوال کننده
stk: |~|9|~|10
0
1400/02/28
سوال کننده
stk: |~|9|~|2
0
1400/02/28
سوال کننده
stk: |~|9|~|4
0
1400/02/28
سوال کننده
stk: |~|9|~|5
0
1400/03/06
سوال کننده
سلام
0
1400/03/15
سوال کننده
سلام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




