Ooma
پرسش (1399/09/22):

واکسن انفولانزاواسه کودکان زیر۵سال

سلام مامانا.کسی هس که واسه بچه زیر ۵سالش واکسن انفولانزا بزنه؟عوارضی نداره.راضی بودین؟شنیدم میگن خوب نیس.

عزیزم الان دیگه واسه واکسن انفولانزا خیلی دیره
دوره طلایی برا زدن واکسن آنفلانزا شهریور و نهایتا تا آخر مهر ماه هست . الان دیگه فایده ای نداره
اها ممنون
الان که وقتش گذشت نمیزنن
سلام الان تزریق واکسن آنفولانزا تقریبا بی فایده است و باید مهر و آبان تزریق می‌شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه