انشاا.. که چیزی نیست عزیزم نگران نباش
ان تی چند بود؟
نگفت چنده فقط گفت از الان خیلی زیاده و واسه دکتر هم ننوشته بود که ان تی چند بوده فقط گفت هفته دیگه بیا که بررسی کنیم
انشاالله ک چیزی نیست عزیزم نگران نباش چنده ؟
ایشاله که چیزی نیست عزیزم استرس خوب نیست واست
آدم با خودش هزار جور فکر میکنه
سلام عزیزم ینی چی ک انتی زیاده؟!
ضخامت اون مایع پشت گردن جنین رو میگن nt
ان شالله ک مشکلی نباشه عزیزم
ابجی من گفتن زیاده ولی سالم ب دنیااومد الانم پنج سالشه
اینا دکترا پیاز داغشو زیاد میکنن تو ب خودت استرس وارد نکن مطمن باش کوچولوت سالمه و ب سلامت میاد بغلت😍
به دوستم هم گفته بودن زیاده تازه عدد اون3/5بود که از نظر اونا این عدد خیلی زیاده
آمینو انجام داد بهش گفتن بچه ت سالمه
آمینو انجام میدی خیالت راحت میشه
وای خیالم این راحت شد مرسی
غافلگیری چیه من نوشتم 😂😂😂
ممنون دوستان مرسی که آرامش دادین😍😍
به دخترخاله منم همینو گفتم الان دخترش ماشالله نزدیک یسالو نیمشه😊 صحیح و سالم...به دلت بد راه نده بسپار بخدا