سلام خانوما من بی بی چک زدم الان 10ذوز میگذره ولی هنوز نشدم دوتا بی ب سوم زدم دوتاشم هاله داره امکان داره خط تبخیر باشه
پرسش (1399/09/17):
دخترا من باز است زدم هاله هست امکان داره خط تبخیر باشت
2006
361
1399/09/17
سوال کننده
0
1399/09/18
سوال کننده
آمین
0
1399/09/18
سوال کننده

0
1399/09/18
11mahya1375 fallah
سریع هاله زد؟
0
1399/09/18
سوال کننده
آره
0
1399/09/18
11mahya1375 fallah
مثبته
0
1399/09/18
11mahya1375 fallah
برو آزمایش بدع مطمئن بشی
0
1399/09/18
سوال کننده
واقها
0
1399/09/18
masoumeh khashi
یلدا برو آزمایش بده دیگه چرا انقدر بیبی میزنی دختر
0
1399/09/18
سوال کننده
😬😬😬😬😬میترسم آخه چیکار کنم
0
1399/09/18
11mahya1375 fallah
نترس عزیزم خیالت راحت میشه
0
1399/09/19
سوال کننده

0
1399/09/19
سوال کننده
این یعنی چی مثبته یا مشکوک یا خراب
0
1399/09/19
11mahya1375 fallah
مثبته ولی چرا انقد کمرنگه
0
1399/09/19
11mahya1375 fallah
چرا تست خوبی نمیگیری بزنی
0
1399/09/19
سوال کننده

0
1399/09/19
سوال کننده
والله به این تست 10تومن پول دادم هر چقدرم میگردم مدیکور نیس
0
1399/09/19
11mahya1375 fallah
روژان بگیر فدات
0
1399/09/19
سوال کننده
روژان یه بار زدم کلا خراب بود
0
1399/09/19
11mahya1375 fallah
من از روژان خیلی راضیم واقعا اصلا مثبت کاذب نداشته الکی هم منفی نمیشه
0
1399/09/19
سوال کننده

0
1399/09/19
سوال کننده
بنظرم مثبته
0
1399/09/19
11mahya1375 fallah
آره مثبته فردا صبح برو آزمایش بده مطمئنم بتا هپ بالاست با یک هفته تاخیر
0
1399/09/19
11mahya1375 fallah
شاید تست بارداریت نشون نده
0
1399/09/19
سوال کننده
هه فردا تولدمه🤣
0
1399/09/19
11mahya1375 fallah
ای جااااان مبارکت باشه پس برو آزمایش بده انشالله خدا هدیت داده باشه با خبر خوش بری خونه
0
1399/09/19
11mahya1375 fallah
الان دیگه یازده روزه باید نشون بده
0
1399/09/19
👸monireh👸 .....
یلدا جان چی شد بارداری یا نه ازمایش بتا رفتی
0
1399/09/19
سوال کننده
خخ نه گلم دلم نمیخواد برم نمیدونم چرا یه حسی میگه باردار نیستی
0
1399/09/19
🍃🌵Zahra🌱 .
چن ماه اقدامی عزیرم
0
1399/09/19
فاطمه 🧚
یلداجان برو آزمایش بده لااقل خیالت راحت میشه
0
1399/09/19
سوال کننده
نزدیک سه سال
0
1399/09/19
11mahya1375 fallah
خب عزیزم برو آز بده دیگه ده روز خیلیه نشون میده
0
1399/09/19
11mahya1375 fallah
تستات مثبته
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
این ماله خودته یلدا جان
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
من رو این خط نمیبینم تو میبینی
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
اره حیلی کمرنگ
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
بزور معلومه
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
اره
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
وای استرس ادمو میکشه
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
این بی بی چککککک خیلییییی خوبه و دقیقققققق
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
منم اقدام داشتم ولی هنوز۱۰روز ب پریودم مونده
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
پهلو درد دارم
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
بنظرت مال بارداریه
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت

0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
من از خیلی ها شنیدم پهلو درد علائم بارداریه
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
ماله خودته این ک مثبته ب سلامتی
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
بارداری
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
بارداربودم😔
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
خدایا یعنی میشه منم باردار باشم
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
سقط شد
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
انشاالله هستی
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
اره تو ۸ هفته الان یکماهه
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
معده درد هم گرفتم
اصلا معده درد نداشتم هیچوقت
اصلا معده درد نداشتم هیچوقت
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
احتمالش هست
اما همیشه وقتی اقدام داری به صورت غریزی علائم بارداری و پیدا میکنی
اما همیشه وقتی اقدام داری به صورت غریزی علائم بارداری و پیدا میکنی
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
اشکال نداره عزیزم ناراحت نباش انشالا خدا بهت بچه سالم میده
بغلش میکنی
بغلش میکنی
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
توکل به خدا کن
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
انشاالله
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
یلدااااا جونممممم من مطمعنم بارداری
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
میگم کی این۱۰روز بگذره ببینم میشم یا نه
0
1399/09/20
زهراا🤲خدایا شکرت
ببین اصلااااا بهش فکر نکن حتی تلاش کن فراموش کنی دقیقآ همون موقع بارداریتو میفهمی
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
من ک میگم بره ی ازمایش بگیره خیالش راحت میشه
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
الان من بودم ی روز تاخیر داشتم سریع میرفتم
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
نمیدونی چقد بچه دوس دارم
0
1399/09/20
👸monireh👸 .....
مارکش چیه عزیزم
0
1399/09/20
سوال کننده
آره مال خودمه
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
سلام نرفتی آزمایش بدی
0
1399/09/20
سوال کننده
نه گلم نرفتم هنوز
0
1399/09/20
سوال کننده

0
1399/09/20
سوال کننده
ولی اینجوری ترشح دارم
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
این ترشح واسه بارداری هست به خدا من بودم تا الان چند تا آزمایش داده بودم
0
1399/09/20
سوال کننده
خخ نمیدونم چرا دلم یجوری هست اصلا نمیخوام برم ازمایش
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
واقعا الان پیشت بودم یکی میزدمت 😂😂😂😂
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
برو خیال خودت راحت کن
0
1399/09/20
نعیمه سادات نجاتی نسب
سلام. بعد اقدام هر ماه سه روز زودتر پریود میشدم الان این ماه سه روز دیر تر پریود شدم ب نظرتون چند درصد امکان هاملگی؟
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
تا حالا سابقه عقب انداختن نداشتی ؟
0
1399/09/20
نعیمه سادات نجاتی نسب
ینی هنو نشدم و همه علائم شم دارم هی یهو خیس میشم فک میکنم پریود شدم باز میرم میبینم ن چیزی نیست
0
1399/09/20
نعیمه سادات نجاتی نسب
نه اصلا
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
بی بی بزن خب
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
اگه باردار باشی نشون میده
0
1399/09/20
نعیمه سادات نجاتی نسب
اومدم روستا دسترسی ندارم
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
ای بابا اگه سابقه نداری عقب بندازی احتمالا واسه بارداری باشه
0
1399/09/20
نعیمه سادات نجاتی نسب
خدا از زبونت بشنوه کلافم نمیدونم. آخه اینطور که دوستان میگن بی بی چک اونقدرام قابل اطمینان نیست
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
نه عزیزم بی بی چک الکی مثبت نمیشه
0
1399/09/20
نعیمه سادات نجاتی نسب
آخه همه علائم پریودی و دارم
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
چون نشدی درد رو داری
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
اگه باردار هم باشی هرماه که وقت پریودیت باشه درد پری رو داری
0
1399/09/20
نعیمه سادات نجاتی نسب
تا یکشنبه باید صبر کنم ک برم داروخانه بی بی بگیرم
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
انشالله که مثبته فدات هرچی شد اینجا بگو 🤩
0
1399/09/20
نعیمه سادات نجاتی نسب
چاره ای نیست باید تا یکشنبه صبر کنم ک برم داروخانه بی بی بگیرم
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
انشالله
0
1399/09/20
نعیمه سادات نجاتی نسب
اگه باشم حتما عزیزم
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
انشالله که هست توکل به خدا
0
1399/09/20
سوال کننده
بزن شاید آدم شدم
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
😂😂😂😂قربونت برم برو آزمایش انشالله که نی نی داره
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
داری
0
1399/09/20
سوال کننده
نمیدونم فردا میرم دعا کنین
0
1399/09/20
11mahya1375 fallah
توکل به خودت
0
1399/09/20
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
وای من بجا یلدا بودم زود رفته بودم برا ازمایش
0
1399/09/21
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
یلدا ازمایش ندادی
0
1399/09/21
👸monireh👸 .....
مارو کشتی برو دیگه جون ما
0
1399/09/21
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
ن نمیره ک نمیره
0
1399/09/21
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
خخخخخ
0
1399/09/21
زهراا🤲خدایا شکرت
من دو بار زاییدم از استرسش
0
1399/09/21
سوال کننده
خخخ پریود شدم گفتم که هیچ خبری نیس امروز دوباره تست کردم منفی شد
0
1399/09/21
سوال کننده
خخخ 🤣🤣🤣🤣🤣
0
1399/09/21
سوال کننده
بخدا من میتونم باردار نیستم چون دکتر گفته ای وی اف هم به سختی شاید بگیره چه برسع بدون دارو باردار شم
0
1399/09/21
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
😔😔😔😔😔
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
ای بابا هیییییی
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
انشاالله خدا دامن همه منتظرا رو سبز کنه.
0
1399/09/22
11mahya1375 fallah
ای بابا والله خیلی واست ناراحت شدم انشالله ماه بعد
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
😔😔😔😔
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
یلدا جانم خدا بزرگه
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
غصه نخور منم دوتا سقط داشتم الان تازه دکتر بهم اجازه بارداری داده.اونم گفت به محض اینکه باردار شدی باید بیای هروز امپول هپارین و قرص اسپرین مصرف کنی
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
منیره جان
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
من الان ۳۳ ۳۴ روز سقط کردم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
پریود نمیشم
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
خدا بزرگه از خودش بخواه محاله بهت نه بگه شاید یکم دیر و زود داشته باشه ولی سوخت و سوز نداره
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
چیکار کنم
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
من فکر کنم سر یک ماه پریود شدم.خب برو پیش دکترت
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
دلم نمیخواد
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
چندتا سقط داشتین
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
دلشوره میگیرم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
دومی بود
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
دلشوره چی
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
انقدر سر این سقط آخر استرس کشیدم
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
اهان
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
اسم دکتر زنان میاد دیونه میشم
0
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
حق داری
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
حال روحیم خیلی بده
0
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
خدا انشالا زود جاشونو سبز میکنه
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
یه روزای خوبم
1
1399/09/22
👸monireh👸 .....
چاره ای نیست باید بریم من سر سقط دومم شاید ماهی دوبار پیش دکترم بودم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
یه روزای میخوام سر بذار به بیابون
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
راستش میخوام دکترمو عوض کنم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
دنبال یه دکتر خوبم
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
واسه خاطر دوتا سقط.منم دوتا سقط داشتم ولی سر دومی زیاد اذیت نشدم
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
کدوم شهرین
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
از یه طرفم تمام پرونده داستانم زیر دست اینه
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
آخری خیلی امید داشتم بدجور دلم شکست و نا امید شدم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
تهرانم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
دکترمم ماله مرکز رویانه
1
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
تو ازاول زیر نظر این دکتر بودی بعد بری پروندتو ببری پیش ی دکتر دیگه مریض کس دیگه ای روقبول نمیکنه
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
اره
1
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
الان دکترت دیگه وضعتو کامل میدونه همین بهتره ن بری پیش یکی دیگه
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
من این دومی اصلا نبود هیچ سونوگرافی نشونش نمیداد فقط بتا بالا میرفت.از اولشم لکه بینی داشتم تا یک روز ی دل درد کمردرد حالت پریودی گرفتم و سقط شد😔
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
ولی من دیدمش
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
تا ۸ هفته بود
1
1399/09/22
👸monireh👸 .....
اهانمن مشهدم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
رشد میکرد اما کنددددد
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
توکل به خدا
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
من اولی رو صدای ضربانش رو شنیدم دکتر گفت همچیش خوبه ولی توی غربالگری اول گفتن ایشت قلبی کرده
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
ایست
1
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
توکل کن بخدا درس میشه
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
خب دکترت چی میگه
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
پریا کارم از توکل گذشته
0
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
ن این حرفو نزن عزیزم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
به قدری از لحاظ روحی و ذهنی بهم ریخته ام
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
هیچ وقت از رحمت خدا نا امید نشو
0
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
خدا بزرگه هیج کار خدا بی حکمت نیس صبر داشته باش
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
بدیش اینه نمیتونم تا دوتا پریود اقدام کنم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
پریودم نمیشم
0
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
امید داشته باش
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
وای امان از حکمت
که یادش میوفتم میسوزمممممم
که یادش میوفتم میسوزمممممم
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
عزیزم دنبال درمان باش نه فقط بچه
0
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
چرا پریود نمیشی
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
نا امید نیستم اصلا
حاله دلم خوب نیست
حاله دلم خوب نیست
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
الان ۳۴ روز از سقطم گذشته
1
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
ن عزیزم فکرشو نکن سعی کن ک خوب شی و مامانم میشی
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
اما پریود نمیشم
0
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
درس میشه همه چی
1
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
خب میرفتی ببینم دکترت چی میگه
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
خدا قهرش میگیره اینجوری میگی نگو این حرفو کسایی هستن که بالای سه بار چهار بار سقط داشتن
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
نا شکری نمیکنم که
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
میگن تا ۴۰ روز طبیعی
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
وقتی خیلی بهش فکر میکنی بدتره ذهنت رو ازاد کن
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
ولی میخوام زود پریود بشم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
اره باید تلاش کنم
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
ازمایش سقط مکرر ندادی
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
دکترم گفت ما تا ۳بار نباشه نمیدیم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
بعد من مشگلو میدونم
0
1399/09/22
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
خب پس امید خدا توام میشی
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
ی خانمی همینجا میگفت عمه اش بعد ۲۱سال باردار شده
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
شوهرم مورفولوژیش پایینه
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
۱٪
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
من دکترم سر سقط دومم برام نوشت
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
خیلی پایینه بره یک دکتر اورولوژی خوب
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
میریم پژوهشکده رویان
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
چی بود علت
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
یکی از ازمایشای لوپوس بالا بود.برا همین گفت به محض مثبت شدن تستت سریع بیای تا برات امپول هپارین و اسپرین تجویز کنم
0
1399/09/22
زهراا🤲خدایا شکرت
توکلتو اله الله
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
بله باید ایمانت بخدا قوی باشه.منم خودم یکم نگرانم در مورد همین امپول.
1
1399/09/22
👸monireh👸 .....
ولی همچی رو سپردم به خدا.میدونم که درست میشه
0
1399/09/22
سوال کننده
دلم نگرفت چون میدونستم هیچی نیست فقط یه دلخوشی ساده و گذرا بود اونم تموم شد
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
برا تنوع بود عزیزم 🙃😅
0
1399/09/22
سوال کننده
آره تنوع شد احتیاج داشتم به این کار به زندگی برگشتم امید داشتم
0
1399/09/22
👸monireh👸 .....
امید خیلی خوبه.خوبه که روحیه اتو حفظ میکنی
0
1399/09/22
سوال کننده
😊😊😊
0
1399/09/22
سوال کننده
چیکار کنم اگه ما امید شم میمیرم
0
1399/09/22
نسرین ....
ناامید نشو گلم حکمتی تو این کاره غصه بخوری خودت مریض میشی،،، مطمعن باش یه روز باردار میشی جای غصه خوردن ب کارایی ک دوست داری برس
0
1399/09/22
سوال کننده
آره میرسم تا میتونم شهرمونو ترکوندن یدونه رستوران و سفره خونه نمونده نرم تازه از خارج شهر هم پیدا کردم اونجا هم میرم میگم اگه بچه بشه نمیتونم برم بزار یه دل سیر بگردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




