بچهها نوزاد من بعد از به دنیا اومدن دکتر اطفال ک دیدش گفت لگنش نرمه باید وقتی مای بی بیش میکنی وسط ما بی بی ی کهنه بذار ک بین پاهاش فاصله ایجاد بشه بعد ۴۰ روز ببرش سونو گرافی لگن.
کسی تجربه داره ک نوزادش اینجوری بوده؟؟؟ چن وقته خوب شده؟؟
اصن چی هس؟؟؟ تو رو خدا اگ میدونید راهنمایی کنین
پرسش (1399/09/13):
بچه ها کسی راجب نرم بودن لگن یا حرکت سر استخوان ران داخل حفرش چیزی میدونه؟؟؟؟نمدونم این همون دررفتگی استخوان رانه؟😭😭😭
1018
25
1399/09/13
سوال کننده
2
1399/09/13
مهدیه
سلام عزیزم بهش میگن در رفتگی لگن
پسر منم داشت بخاطر اینکه بریچ بود
بدنیا اومد سونو گرفتیم ازش که در رفتگی کامل پای چپ داشت و برم بهترین دکتر بردم گفت یا کهنه کامل کن یا دچتا پوشک روی هم ببند براش تا ۶ ماهگی
منم همینکارو تا ۶ ماعگی براش انجام دادم و بردم گفت باید الان عکس بگیری گرفتم و الحمدلله خوب شده بود دیگه مشکلی نداشت
فقط یا بچتو فقط کهنه کن
یا اگه پوشک میبندی یه پوشک ببند بعد پوشک بعدی رو روی همون براش ببند باید تا ۶ ماهگی براش ادامه بدی که خوب شه
هیچگونه هم ترس الکی نداشته باش من مردم و زنده شدم تا شش ماهگی ولی چون این کارارو انجام دادم پسرم خوب خوب شده بود
پسر منم داشت بخاطر اینکه بریچ بود
بدنیا اومد سونو گرفتیم ازش که در رفتگی کامل پای چپ داشت و برم بهترین دکتر بردم گفت یا کهنه کامل کن یا دچتا پوشک روی هم ببند براش تا ۶ ماهگی
منم همینکارو تا ۶ ماعگی براش انجام دادم و بردم گفت باید الان عکس بگیری گرفتم و الحمدلله خوب شده بود دیگه مشکلی نداشت
فقط یا بچتو فقط کهنه کن
یا اگه پوشک میبندی یه پوشک ببند بعد پوشک بعدی رو روی همون براش ببند باید تا ۶ ماهگی براش ادامه بدی که خوب شه
هیچگونه هم ترس الکی نداشته باش من مردم و زنده شدم تا شش ماهگی ولی چون این کارارو انجام دادم پسرم خوب خوب شده بود
0
1399/09/13
سوال کننده
واقعا عزیزم؟؟من خ استرس دارم.
ینی ی مای بی بی ببندم یکی دیگم روش بذارم؟؟؟
ینی ی مای بی بی ببندم یکی دیگم روش بذارم؟؟؟
0
1399/09/13
سوال کننده
شما کدوم روشو انجام دادین؟
0
1399/09/13
سوال کننده
کسی دیگم بوده؟
0
1399/09/13
سوال کننده
ممنون از راهنماییت
0
1399/09/14
مهدیه
اره یکی بستی یکی دیگه هم روی همون ببند
0
1399/09/14
مهدیه
منم جونم در اومد اینقده استرس داشتم ولی الان بهش فکر میکنم واقعا دیوونه بودم😂
0
1399/09/14
مهدیه
من تا روزی که واکسن ۶ ماهگی انجام دادم دوتا پوشک میبستم میرفتمم مهمانی بازم دوتا درسته قیافه بدی میگیره بین پای بچه ولی سلامتیش برام مهم بود
0
1399/09/14
مهدیه
خواهش میکنم عزیزم😍
0
1399/09/14
مهدیه
دکتر پسرم بهم گفت دوتا پوشک ببند یا یه شورت اهنی بخر ببند برا پسرت
گفت که شرت اهنی خیلی دردسر داره و بچه ناارومه همون دوتا پوشک جواب میده
گفت که شرت اهنی خیلی دردسر داره و بچه ناارومه همون دوتا پوشک جواب میده
0
1399/09/14
سوال کننده
بخدا تا صب گریه میکردم مهدیه جان.خ امیدوارم کردی خدا بهت سلامتی بده
من الان ی پارچه مثه کهنه میذارم روی مای بی بیش با اون مای بی بی میکنم
من الان ی پارچه مثه کهنه میذارم روی مای بی بیش با اون مای بی بی میکنم
0
1399/09/14
سوال کننده
حالا شنبه میبرمش سونو ولی دلم انگار توش رخت میشورن
0
1399/09/14
مهدیه
منم مثل خودت یه مدت گریه کردم😂😂
ممنونم انشالله نینی نازت خوب شه
اره ببند ضرر نمیکنی
ممنونم انشالله نینی نازت خوب شه
اره ببند ضرر نمیکنی
0
1399/09/14
مهدیه
اره ببر تا کاملا خیالت راحت شه ببینم چی به چیه
0
1399/09/14
سوال کننده
مهدیه اعلانتو روشن بذار من پیام میدم بردمش دکتر
0
1399/09/14
مهدیه
چشم منتظرم هروقت بردی دکتر خبر بده
0
1399/09/15
مهدیه
سلام عزیزم با نی نی به کجا رسیدی بردی دکتر؟
0
1399/10/06
مهدیه
سلام خانمی نی نی تو بردی دکتر
دیگه خبری به من ندادی😊
دیگه خبری به من ندادی😊
0
1399/12/15
آنا ....
سلام
0
1399/12/15
آنا ....
سلام
0
1399/12/15
آنا ....
خانم جهان شما پسرت خوب شد چین پاش نامتقارن بود
0
1399/12/15
آنا ....
منم دخترم درمان شد ولی چینش نامتقارنه منو ترسونده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




