منم همچین ترشحی دارم الان سه ماه ک هر از گاهی فعالیتم زیاد میشه میاد
من تو ۳۵ روز لکه بینینم تموم شده بود ولی یکم درد و سوزش داشتم قسمت بخیه
ترشح شفاف کشدار دارم که خیییلی کم مایل به زرده
رفتم پیش ماما ،معاینه کرد گفت این عفونته حتی این درده هم از عفونته
الان دو روزه میرم پیشش یه پودری تو واژنم میزنه عفونته خارج شه و واقعا هم چند دقیقه بعدش خیلی ترشح ازم میاد طوری که پد میزارم
معاینه که کرد گفت اون تو پره آبه همون عفونته که باید خارج شه
تو هم حتما برو یه معاینه بشو شاید از تو هم عفونت باشه
ترشحت چقد بود
من ترشحم زیاد نیس کمه
وقتی خودمو خشک میکنم به دستمال میچسبه
اره باید برای معاینه برم چون پسرمو ختنه کردیم وقت نمیشد برم
مال منم کمه زیاد نیس
اما وقتی دارو رو زد تو واژنم چند دقیقه بعدش نوارم کاملا خیس شد و پر بود از ترشح زرد رنگ😖😖
به نظرم تو هم شرایطت مثل منه و عفونت داری
سلام درد بخیه که تا چند ماه طبیعی است ، ترشح زرد رنگ بدون بو و سوزش و خارش مشکلی ندارد ، ممکنه پریودی بوده اما تا چند سیکل بی نظمی طبیعی است