سلام من هفته 37 زایمان کردم البته خودم کاری کردم ک اونموقع زایمان کنم تجربیاتمو بهت میگم
اولا ک روزی 7 یا 8 بار حرکت اسکات و 40 تا میرفتم بعدشم پیاده روی روزی یک ساعت نه یواش ن خیلی تند
بعدم ماساژ سینه داشتم کلا این کارا رو منظم تو سه روز انجام دادم زایمان کردم زایمانمم واقعا راحت بود راستی حرکت گربه رو هم میرفتم گل خطمی هم دم میکردم میخوردم
من کلی کار کردم اخرشم دهانه رحمم با امپولم باز نشدبردن سزارین اورژانسیتو هفته ۴۱بودم
سلام عزیزم رابطه جنسی عالیه و اسپرم باعث تحریک دهانه رحم میشه ،من خودم پیاد روی اصلا نمیتونستم برم ولی شب بود ی لیوان دارچین با ابجوش درست کردم خوردم ،و دوش گرفتم و تو خونه تا صب راه رفتم زایمان خوبی هم داشتم
انشالله بسلامتی و دلخوشی زایمان کنی ،دعا کن منم صدای قلب بچرو بشنوم😘
سلام سه وعده هر بار ۲۰ دقیقه، ورزش شکم ، رقصیدن ، بالا و پایین رفتن از پله