سلام من تازه فهمیدم باردارم روز ۲۹ سیکلمه زیر دلم درد میکنه و تیر میکشه مثل زمان درد قبل پریودی ، این درد از سه چهار روز بعد اقدام شروع شده و هنوزم هست ، ایا خطرناکه باید سونو بدم شنیدم ممکنه خارج رحمی باشه میترسم
0
1399/09/02
آریا .
سلام خب اگه دردت خیلی زیاده برو دکتر برات سونو مینویسه
0
1399/09/02
آریا .
ولی درد در حد کم عادیه
0
1399/09/02
سوال کننده
قابل تحمله زیاد نیس دکترم سه شنبه هست استرس داشتم
0
1399/09/02
سوال کننده
ولی چون کناره های دلم تیر میکشه میگم خدای نکرده توی لوله ها لانه گزینی نکرده باشه
1
1399/09/02
آریا .
همون سهشنبه برو برات سونو مینویسه نگران نباش
0
1399/09/02
f ❤
نه نترس منم ماه اول درد داشتم
0
1399/09/02
سوال کننده
واقعا؟
0
1399/09/02
سوال کننده
اخه همجا نوشته کمردرد عادیه
0
1399/09/02
سوال کننده
روزیدچقدر درد میکرد دلتون ؟
0
1399/09/02
f ❤
اره دردم مث قبل پریود بود برا همین ۸ روز گذشت هی فک میکردم میخام پریود شدم برا همین بی بی چک نمیخریدم میگفتم الانه ک پریود شدم حتی یه شب حالم خراب شد رفتم نواربهداشتی هم خریدم اماده پریودی بودم ک دیدم نه بابا نمیشم رفتم یه بیبی چک خریدم الکی الکی
حامله بودم😂
حامله بودم😂
0
1399/09/02
f ❤
یکسره دلدرد بودم و حالم خراب بود اب دهنمو نمیتونسم قورت بدم
0
1399/09/02
سوال کننده
اع پس عادیه
0
1399/09/02
سوال کننده
خیالم راحت شد
0
1399/09/02
f ❤
اره
0
1399/09/02
سوال کننده
من وقتی یهو هیجان زده میشم خسته میشم درد میکنه
1
1399/09/02
f ❤
از اونروزی ک بیبی چک زدم باورم نمیشه حاملم هنوزم ک هنوزه در حاله ترکیدنم باورم نمیشه
0
1399/09/02
f ❤
😂😂
0
1399/09/02
سوال کننده
ممنون مرسی خیالم راحت شد 😍😍
0
1399/09/02
f ❤
قربونت❤❤
0
1399/09/02
سوال کننده
ای جانم 😍
0
1399/09/02
f ❤
زیاد اولاش خودتو خسته نکن تا سه ماه اول حالت بده از ماه ۴ به بعد خوبی اصلا هیچی نمیفهمی کی میگذره
0
1399/09/02
سوال کننده
ایشالله به سلامت به دنیا بیاریش
0
1399/09/02
f ❤
ممنون عزیزم
0
1399/09/02
سوال کننده
پسر یادختر؟
0
1399/09/02
f ❤
من یه ماه ونیم دلدرد وکمردرد بودم یه ماه و نیم حالت تهوع و سوزش معده و هیچی نخوردم از ماه ۴ و ۵ و ۶ و ۷ و ۸ خوب بود باز ماه ۹ سخته
سنگین میشی
سنگین میشی
0
1399/09/02
سوال کننده
منطورتون ویار ؟ من مامانم بد ویار نبودن فکر نکنم منم باشم
1
1399/09/02
f ❤
پسر
0
1399/09/02
f ❤
نه حاملگی هرکس یجوره حتی بچه اول با بچه دوم فرق میکنه
0
1399/09/02
سوال کننده
چقدر وزن اضافی کردین؟
0
1399/09/02
سوال کننده
من بچه اولمه
0
1399/09/02
f ❤
۱۱ کیلو
0
1399/09/02
f ❤
منم اولم
0
1399/09/02
سوال کننده
چقدر خوب من خیلی نگرانم هیکلم خراب بشه ۱۱خوبه
0
1399/09/02
سوال کننده
ایشالله به سلامتی
1
1399/09/02
f ❤
ماه اخر میدونی استرس زایمان هم هس استرس سالم بودن بچه و خفه نشدن و پیچ نخوردن ناف و ....
خیلی سخته
خیلی سخته
0
1399/09/02
f ❤
تکررادرار
0
1399/09/02
f ❤
من هیکلم اصلااااا بهم نریخته فقط شکمم اومده جلو و پهلوهام پرشده
چون قدم بلنده
چون قدم بلنده
0
1399/09/02
سوال کننده
منم تاریخ تخمکگذاریمو رعایت کردم پسر بشه
ولی اول مهمه سالم باشه خارج رحمی و تشکیل قلب و سقط زیاد شده سالم شدن مهم تره
ولی اول مهمه سالم باشه خارج رحمی و تشکیل قلب و سقط زیاد شده سالم شدن مهم تره
0
1399/09/02
سوال کننده
چه خوب قدتون چنده؟
0
1399/09/02
f ❤
اره اولاش استراحت کن پانشو کار زیاد نکن انشالله اتفاقی نمیفته
0
1399/09/02
f ❤
۱۶۸
0
1399/09/02
سوال کننده
ایشالله به سلامتی به دنیا میاری کی به دنیا میاد ؟
0
1399/09/02
f ❤
قدم نسبت ب خواهرام از همه بلندتره با اینک از همه کوچکترم
0
1399/09/02
سوال کننده
من ۱۶۳
0
1399/09/02
f ❤
۱۵ اذر زدن
0
1399/09/02
سوال کننده
خواهر کوچیکه منم از من بلندتره
0
1399/09/02
سوال کننده
پس چیزی نمونده استرس نداشتع باش طبیعی میخوای به دنیا بیاری؟
0
1399/09/02
🌹 (اقدام برای بارداری)
سلام.سیکلهات چندروزه بودن؟؟
0
1399/09/02
سوال کننده
از ۲۶ روز تا ۳۱ روز نا مرتب بود
0
1399/09/02
سوال کننده
سلام😊
0
1399/09/02
f ❤
بچه سفالیکه بهم گفتن طبیعی حالا ببینیم تا اونروز چی میشه شاید سز شدن
0
1399/09/02
🌹 (اقدام برای بارداری)
من مرتب سیکهام ۲۷ روزه است.امروز۲۷ام سیکلم بود طبق اوما روزاول پریودیم امروززده،وی پریودنشدم.
0
1399/09/02
سوال کننده
سفالیک یعنی چی؟
0
1399/09/02
f ❤
سرش پایینه
0
1399/09/02
سوال کننده
پریود بعد اقدام نامرتب میشه
0
1399/09/02
🌹 (اقدام برای بارداری)
نمیدونم باردارم یانه😕
0
1399/09/02
سوال کننده
اهان انشالله به راحتی طبیعی زایمان میکنی و به سلامتی بغلش میکنی موقع زایمان بره همه دعا کن خدا بهشون بچه بده😘
0
1399/09/02
سوال کننده
دل درد داری؟
0
1399/09/02
سوال کننده
لکه بینی نداشتی؟
0
1399/09/02
🌹 (اقدام برای بارداری)
کم
1
1399/09/02
f ❤
انشالله
چشم
چشم
0
1399/09/02
🌹 (اقدام برای بارداری)
نه علائم خاصی ندارم.فقط سرپامیمونم کمرم دردمیگیره.سینه هامم متورم هستن ودست میزنم کمی درددارن
0
1399/09/02
سوال کننده
شاید بارداری بیبی چک بزن من روز ۲۶ سیکل زدم یه حاله خیلییی کمرنگ اوفتاد زود رفتم ازمایش خون دادم مثبت بود
0
1399/09/02
🌹 (اقدام برای بارداری)
خداکنه.همش میرم دستشویی میگم پریودنشم.میترسم بی بی بزنم حالم بگیره
0
1399/09/02
سوال کننده
منم سینه هام خیلیی درد میکنه ولی میگن لکه لانه گزینی که میبینی بتا افزایش پیدا میکنه
0
1399/09/02
سوال کننده
البته بدن هر کس متفاوته
0
1399/09/02
Maryaml N
😂😂
0
1399/09/02
سوال کننده
ایشالله بارداری استرس نمیزاره بارداربشی ها کنترل کن استرستو حواصتو پرت کن فیلمی چیزی ببین
1
1399/09/02
🌹 (اقدام برای بارداری)
توکل برخدا
1
1399/09/02
سوال کننده
بله فقط خدا اگه خدا بخواد از لای سنگم بهت بچت میده از خدا بخواه فقط
0
1399/09/02
nazgol solo
نه عزیزم اگه درد تو دو طرفه بدنته اصلا خارج رحمی نیست .منم کمر درد و دل درد دارم گاهی میگیره گاهی ول میکنه .مثل شما نگران خارج رحمی بودم که دکترم گفت اگه درد یه بار سمت راستته یا یه بار سمت چپ هستش نگران نباش خارج رحمی نیست
0
1399/09/02
Maryaml N
من فقط سمت راستمه😐
0
1399/09/02
Maryaml N
البته الان خوب شده دیگه
0
1399/09/02
nazgol solo
درد شدید داری؟سونو ندادی؟
0
1399/09/02
سوال کننده
نه هر دو طرفه ممنون ❤
0
1399/09/02
سوال کننده
خب خدا رو شکر حتما چیزی نبوده
0
1399/09/02
nazgol solo
فقط دلیلش این نیست که عزیزم
0
1399/09/02
Maryaml N
ن فقط تیر میکشه گهگداری
0
1399/09/02
nazgol solo
دیگه الحمدالله خوب شدی پس فکر هیچی نکن احتمالا برای شما از سمت راستتون گرفته
0
1399/09/02
Maryaml N
ن سنو ندادم هنو🥺
0
1399/09/02
Maryaml N
اره چون سمت چپم تخمک ازاد نمیکردم😁
0
1399/09/02
nazgol solo
خب دیگه درد شدید همراه با یک طرف درد کتف درد اینجور چیزا نگران کننده هستش .خب خداروشکر چیزی نبود برای شما
0
1399/09/02
Maryaml N
اره خداروشکر، ولی استرس همیشه هس،
0
1399/09/02
nazgol solo
🤭🤭🤭😊😊خداروشکر که الان بارداری
0
1399/09/02
سوال کننده
وای ارع لعنت به استرس
0
1399/09/02
Maryaml N
اهوم، 😘
0
1399/09/02
سوال کننده
اره خداروشکر ایشالله خدا به همه بده
0
1399/09/02
Maryaml N
مممنونم، 😍
0
1399/09/02
nazgol solo
الهی آمین
0
1399/09/02
Maryaml N
انشالله
0
1399/09/02
سوال کننده
شما چند سالتونه؟
0
1399/09/02
سوال کننده
بارداری اولتونه؟
0
1399/09/02
Maryaml N
99.9.9 وقت سنو دارم😁
0
1399/09/02
Maryaml N
من 22
0
1399/09/02
Maryaml N
اره
0
1399/09/02
سوال کننده
منم ۱۸
0
1399/09/02
Maryaml N
سنت کمه ک 🙁چ زود مامان شدی😍
0
1399/09/02
سوال کننده
برای تشکیل قلب میرید؟
0
1399/09/02
Maryaml N
اره 🥺
0
1399/09/02
سوال کننده
اوهوم اخه ترسیدم جلوگیری کنم مشکل بشه توی ارثمون هست
0
1399/09/02
Fotosh *
عزیزم عادیه این دردا مبارک باشه بارداریت انشاللع که بارداری سالمی داشته باشی،،😍
0
1399/09/02
سوال کننده
ایشالله به سلامتی
0
1399/09/02
Maryaml N
اها خوبه، من بعد پنج سال اقدام کردیم😁
0
1399/09/02
سوال کننده
ممنون همچنین ❤
0
1399/09/02
Maryaml N
فدات 😘😘
0
1399/09/02
Maryaml N
ازمایش دادی🤔
0
1399/09/02
سوال کننده
خوبه ایشالله به سلامتی
0
1399/09/02
سوال کننده
بله
0
1399/09/02
Maryaml N
تیتر دادی یا معمولی
0
1399/09/02
سوال کننده
یعنی چی؟؟
0
1399/09/02
Maryaml N
تیتر بتا میگن
0
1399/09/02
سوال کننده
بتا دادم
0
1399/09/02
Maryaml N
چ خوب
0
1399/09/02
Maryaml N
من معمولی دادم دکترم هیچ نگف برو بتا😐
0
1399/09/02
Maryaml N
انشالله بارداری خوبی داشته باشی 😍
0
1399/09/02
سوال کننده
ممنون همچنین
0
1399/09/02
سوال کننده
از تعداد بتا جنسیت معلوم میشه ؟
0
1399/09/02
Maryaml N
جنسیت ک فکر نکنم
0
1399/09/02
Maryaml N
ولی سن جنین
0
1399/09/02
سوال کننده
بره من ۲۰۰ بود
0
1399/09/02
Maryaml N
زود رفته بودی
0
1399/09/02
سوال کننده
فکر کنم از تعداد ضربان قلب میفهمن
0
1399/09/02
سوال کننده
اره روز ۲۷ سیکلم بود
0
1399/09/02
Maryaml N
اوخی
0
1399/09/02
Maryaml N
چ عجله ایی
0
1399/09/02
سوال کننده
😅
0
1399/09/02
Maryaml N
من سه روز قبلش زدم منفی بود بی بی چک
0
1399/09/02
Maryaml N
دیگه گفتم نیستم
0
1399/09/02
Maryaml N
صبر کردم سه روز بعد موعد
0
1399/09/02
سوال کننده
اگر کسی میتونست از تعداد جنسیت بدونه بگه ممنون ❤
0
1399/09/02
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
😉مبارکه بارداریت
0
1399/09/02
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
دردای قابل تحمل طبیعیه
0
1399/09/02
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
منم هم هفته شما ک بودم دردای پریودی داشتم
0
1399/09/02
سوال کننده
بازم بیبی زدی ؟ نه من زور موعدم بود
0
1399/09/02
Maryaml N
اره زدم بعدم ازماییش🙂
1
1399/09/02
سوال کننده
اع ممنون واقعا اینجوری خیالم راحت میشه ❤
0
1399/09/02
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
توروخدا نگووو اینووووووو😭😭😭... منم مامانم بد ویار نیس... ولی خودم جوری بدویارم که نگوووووو😷🤢🤮 فقط دعا کن مثل مامانت باشی
0
1399/09/02
Maryaml N
بعد اون همه بی بی منفی دیدن بی بی مثبن خیلی قشنگه😍
0
1399/09/02
سوال کننده
چند بود بتا
0
1399/09/02
Maryaml N
بتا ندادم
0
1399/09/02
سوال کننده
پس چی؟
0
1399/09/02
سوال کننده
واییی نگووو دلمو خوش کرده بودم😅
0
1399/09/02
Maryaml N
نمیدونم گف بتا طول میکشه ازمایش معمولی نوشت😐
0
1399/09/02
سوال کننده
هرچی مهم اینه بارداری
0
1399/09/02
Maryaml N
ارهه
0
1399/09/02
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
والاه کشیدم به خاله ام... دختر خاله هامم کشیدن به مامانم اونا اصلا نمیفهمن... ولی منو خاله ام همش درحال عوق زدنیم😭
0
1399/09/02
سوال کننده
اع من خاله هامم بد ویار نبودن فکر کنم ، از هفته ۸ زود نیس واسه شروع ویار ؟
0
1399/09/02
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
هرکسی یجوره مال منم زود شروع شده
0
1399/09/02
سوال کننده
انشالله به سلامت بگذرونی ویارتم زودی خوب بشه
0
1399/09/02
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
مرسی عزیزدلم... استرس دارم فردا میرم سونو قلب🥺
0
1399/09/02
سوال کننده
ایشالله صدای قلبشو میشونی و ذوق میکنی 😍 حواصتو پرت کن یادت بره
0
1399/09/02
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
انشاءالله😍❤
0
1399/09/02
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
خدا نی نی توام حفظ کنه برات انشاءالله❤
1
1399/09/02
سوال کننده
ممنون 😍
0
1399/09/03
پزشک اوما
سلام دردهای پریودی ملایم در اوایل بارداری مشکلی ندارد نگران نباشید
0
1399/09/03
سوال کننده
ممنون❤❤❤❤
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



552

