سلام به همه دوستان
ببخشید یک سؤال خیلی ذهنمو مشغول کرده😁
نوزاد دختر از همون اوایل سوراخ واژنش بازه یا نه؟ من وقتی دارم دخترمو تمیز میکنم سوراخ واژنشو نمیبینم نمیدونم خیلی ریزه یا واقعاً بسته است🙈🙈
پرسش (1399/08/28):
سوراخ واژن نوزاد دختر
14984
51
1399/08/28
سوال کننده
0
1399/08/28
❤مریم باانو❤ .
سلام گلم ریزه مثل دخترای بزرگ نیستن که
0
1399/08/28
❤مریم باانو❤ .
بسته هم هستن تاسن بلوغ
2
1399/08/28
شهیره 🌹🌹🌹
عزیزم منظورت از سوراخ واژن اون داخله يا لبه های داخلی؟ حواست به چسبندگی لابیا باشه طفل معصوم یه وقت مشکلی نداشته باشه زبون نداره که بگه
0
1399/08/28
z d
باید کاملا باز باشه و با چشم میشه دید اگه نمیبینی اصصصلا پشت گوش ننداز چون طبیعی نیس
0
1399/08/28
سوال کننده
نه لبه هاش بازه اصلا همه چیزش مثل آدم بزرگاس ولی سوراخش معلوم نیست
0
1399/08/28
سوال کننده
وااااای استرس گرفتم😫😫
حالا باز یکمی با دقت تر نگاه میکنم😥
حالا باز یکمی با دقت تر نگاه میکنم😥
0
1399/08/28
حورا جانان💏👼👼
عزیزم کاملا طبیعیه و سوراخ خیلی ریزی هست
1
1399/08/28
حورا جانان💏👼👼
عزیزم اینارو تو بیمارستان متخصق اطفال معاینه میکنه بعد اجازه میدن مرخص شیم
0
1399/08/28
z d
ن همه دکترا معاینه نمیکنن
0
1399/08/28
z d
دکتر دختر من که اصلا دلسوز نبود فقط اومد صدا قلبشو گوش داد و رفت
0
1399/08/28
z d
اگه خودت مطمئنی دکتر معاینه کرده که هیچی
0
1399/08/28
z d
استرس نداره که
ولی مال دختر من که کاملا مشخصه نمیدونم دیگه
دکترشم گفت باید همینجور باشه که الان هست
ولی مال دختر من که کاملا مشخصه نمیدونم دیگه
دکترشم گفت باید همینجور باشه که الان هست
0
1399/08/28
مامان احسان
طبیعیه عزیزم دیده نمیشه
1
1399/08/28
سوال کننده
خوب خدارو شکر
دختر منم بعد زایمان چند بار اومدن بردنش و معاینه کردن. اگه چیزی بود میگفتن دیگه
دختر منم بعد زایمان چند بار اومدن بردنش و معاینه کردن. اگه چیزی بود میگفتن دیگه
1
1399/08/28
سوال کننده
دکتر دختر من که گفت پوشکشو باز کن نگاه کرد ولی چیزی نگفت. یکمی ترشحات خونی مثل مال زنها داشت که اونم گفت طبیعیه
0
1399/08/28
سوال کننده
از اول مشخص بود؟ شاید الان چون بزرگتر شده معلوم میشه. دختر من تازه دو ماهشه
0
1399/08/28
❤ خانومِ خونه ❤ ❤
وای بچه ها چجوریاس من میترسم دس بزنم بعدا
پسر خیلی راحته
پسر خیلی راحته
0
1399/08/28
❤ خانومِ خونه ❤ ❤
شوهرم انقد منتظره میگه میخواماونجاشو ببینمچه شکلیه 🙄🤦♀️🤣
0
1399/08/28
❤ خانومِ خونه ❤ ❤
میگمخب همین شکلیه دیگه میگه نه خودممیخوام اولین و تنها مردی باشم تا زمان ازدواجش که اونجاشو دیده میگه بعدا داری پوشکشو عوض میکنی حتی داداشش نزدیکشمنباید بیاد اوف ازین حساسیتا شوهرای شما هم دارن؟
0
1399/08/28
سوال کننده
شوهر منم خیلی کنجکاوه ولی من نمیزاشتم نگاه کنه. تا اینکه دیشب مجبور شدم بهش نشون بدم که شاید اون بتونه سوراخشو ببینه ولی اونم ندید😐😐
0
1399/08/28
سوال کننده
آره بابا همه مردا حساسن شوهر من هم رو دخترم حساسه هم رو خودم میگه وقتی میخوای بچه رو جلوی کسی شیر بدی برو تو اتاق دیگه هر جایی سینه ات رو ننداز بیرون. ولی من محلش نمیدم کار خودم و میکنم😂😂
0
1399/08/28
خانم گل .
خب اینکه طبیعیه عزیزم شوهرتم نگه خودت نباید بزاری داداشش ببینه یوقت چشم و گوشش باز میشه خوب نیست براش
1
1399/08/28
Roya ❤️
درسته عزیزم نگران نباش همون روزی که دنیا میاد توی بیمارستان همه چیزشو معاینه میکنن ، پوشک بچه رو پس واسه چی باز میکنن ک نگاه کنن
0
1399/08/28
z d
دختر منو که معاینه نکردن بعدا خودم بردمش
0
1399/08/28
z d
بعدم دکتری که الان پیشش میبرم دخترمو یبار گفت ممکنه دخترا به مرور دچار چسبندگی لابیا بشن
0
1399/08/28
z d
هر چند وقت یبار باید معاینه بشه صرفا همون معاینه زمان تولدش کافی نیستا
0
1399/08/28
z d
تو گوگل هم بزنی برات میاره که ممکنه به مرور چسبندگی ایجاد بشه
0
1399/08/28
مامان آریانا خانم
سلام دختر منم از اول سوراخش مشخص بود
0
1399/08/28
حورا جانان💏👼👼
یعنی لگن و زاویه پاها اینارو نگاه نکرد؟ من قشنگ دکترش دوتا رزیدنتم همراهش بود قشنگ همه چی حتی رنگ پی پی و زبون و شکاف کام نداشته باشه و همه چی و نگاه کرد گفت هیچ مشکلی نداره
0
1399/08/28
حورا جانان💏👼👼
خب پس بازه نگران نباش اره پوشکشو باز میکنن
0
1399/08/28
z d
ن اصلا نگا نکرد متاسفانه من زایمانم تعطیلات بود و روز تعطیل کلا بدترین دکترا بودن تو بیمارستان
0
1399/08/28
z d
ولی همیشه حواستون باشه ها چون تا ۷ سالگی ممکنه بسته بشه به مرور
0
1399/08/28
حورا جانان💏👼👼
من بچم هیچیشم نباشه هر چند ماه یه بار میبرشم متخصص اطفال چکاب اره باید حواسمون باشه
0
1399/08/28
z d
دقیقا بهترین کارو میکنی عزیزم منم میبرم
0
1399/08/29
❤ خانومِ خونه ❤ ❤
منم پسرمو هر سال میبرم متخصص بیضه و شومبولشو میبینه یه سونو کلی هم داخلی براش انجام میدم ولی فکر کنم دختر خیلی حساسیت بیشتری میخواد انگاری
دوستم دختر داشت الان پسردار شده میگه نگه داری دختر شستشو تمیزکردن اونجاش خییییلی سخته🤕
دوستم دختر داشت الان پسردار شده میگه نگه داری دختر شستشو تمیزکردن اونجاش خییییلی سخته🤕
0
1399/08/29
سوال کننده
من که اصلا ندیدم چه جوری معاینه میکنن میومدن بچه رو میبردن بعد بیست دقیقه میاوردن😕
0
1399/08/29
سوال کننده
ولی میگم اولا یک ترشحاتی مثل ترشحات زنانه داشت که دکترش گفت طبیعیه، حتما سوراخش باز بوده که ترشحات میومده دیگه
0
1399/08/29
حورا جانان💏👼👼
بله اوایل همچین ترشحاتی دارن
0
1399/08/29
سوال کننده
خوب پس معلومه سوراخ داره دیگه😅😅
0
1399/08/29
پزشک اوما
سلام سوراخ واژن خیلی ریز است و به سختی مشخص میشه اما اگر چسبندگی لابیا ندارد جای نگرانی نیست
0
1399/08/29
z d
خب اول که باز بوده درست اما حتما با وجود کرونا هر دو ماه یبار ببر دکتر معاینه کنه
من دخترم ۳ روزش بود دکتر معاینه کرد گفت مشکلی نداره حدود دو ماه بعدش یه روز خیلی گریه میکرد هیچجوره آروم نمیشد تا لای پاهاشو باز کردم یه عالمه جیش کرد و آروم شد بردم دکتر گفت داشته چسبندگی میگرفته مدام باید اونجاشو باز کنی و آب و پنبه بزنی
من دخترم ۳ روزش بود دکتر معاینه کرد گفت مشکلی نداره حدود دو ماه بعدش یه روز خیلی گریه میکرد هیچجوره آروم نمیشد تا لای پاهاشو باز کردم یه عالمه جیش کرد و آروم شد بردم دکتر گفت داشته چسبندگی میگرفته مدام باید اونجاشو باز کنی و آب و پنبه بزنی
0
1399/08/29
سوال کننده
آره راست میگی باید بچه تحت نظر دکتر باشه. خیلی ممنون🌸🌸
0
1399/08/29
z d
خواهش میکنم عزیزم انشاالله که دختر گلت همیشه سالم باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




