سوالمو گفتم دیگه😅
0
1399/08/26
سوال کننده

0
1399/08/26
سوال کننده

0
1399/08/26
سوال کننده

0
1399/08/26
🌱 nstrn 🌱
خوبه همه چی عزیزم
0
1399/08/26
🌱 nstrn 🌱
۱۱ گرم از پسر من بیشتره پسرت😂😂
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنون عزیزم😘
ینی دیگه همچیش اکی هست؟
ینی دیگه همچیش اکی هست؟
0
1399/08/26
سوال کننده
فکرکنم به باباش رفته تپلی شده😅
0
1399/08/26
🌱 nstrn 🌱
اره انشاالله ب سلامتی بیاد بغلت
0
1399/08/26
🌱 nstrn 🌱
😂😂😂
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنون گلم بهمچنین😘
0
1399/08/26
سوال کننده
شماهم۱۸ هفته بودین رفتین سونو انومالی؟
0
1399/08/26
elmeira Azeze
سلام ضربان قلب پسرتون چندبودتوان تی حالاتعقیرکرده یانه فعلا
0
1399/08/26
elmeira Azeze
ان شاالله بسلامتی بغلش کنید 🌹
0
1399/08/26
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون بهمچنین
0
1399/08/26
سوال کننده
الان نگاه میکنم بهتون میگم😅
0
1399/08/26
elmeira Azeze
ممنونم فدای شمااخه من دیروزرفتم ان تی ولی جواب ازمایشم ۴اذرمیادتوسنوگفتن جفت فوندال گریدصفره بعدشم ضربان قلبش ۱۷۲
0
1399/08/26
سوال کننده

این سونوی ان تی۱۲هفتمه
0
1399/08/26
elmeira Azeze
ضربان قلب ندیدم🤔
0
1399/08/26
سوال کننده
خیلیم خوب به سلامتی
من جفتم خلفیه
جنسیت واستون حدس نزد؟
من جفتم خلفیه
جنسیت واستون حدس نزد؟
0
1399/08/26
elmeira Azeze
نه فعلا
0
1399/08/26
سوال کننده
خودمم ندیدم بزار توی عکسش ببینم چیزی پیدا هست
0
1399/08/26
elmeira Azeze
سلامت باشیدهرجفتتون
0
1399/08/26
سوال کننده
عزیزم اصلا مشخص نیست نمیدونم ضربانش چنده
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنون گلم
بهمچنین
بهمچنین
0
1399/08/26
elmeira Azeze
آره نزده منم نگاه کردم پیدانکردم
0
1399/08/26
🌱 nstrn 🌱
اره ۱۸ کامل
0
1399/08/26
🌱 nstrn 🌱
ضربان قلبش ۱۵۲
0
1399/08/26
elmeira Azeze
فداتم ان شاالله خداقسمت همه اقدامیهابکنه این لحظات روبحق خانم فاطمه زهرا🤲
0
1399/08/26
elmeira Azeze
ممنون من ندیدم تشکر
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنون عزیزم
توی ان تیه ننوشته
توی ان تیه ننوشته
0
1399/08/26
🌱 nstrn 🌱
قربونت
0
1399/08/26
سوال کننده
منم ۱۸هفته و۱روز رفتم
0
1399/08/26
سوال کننده
ان شاالله
0
1399/08/26
🌱 nstrn 🌱
اره اونجایی ک من رفتم زودتر از ۱۸ هفته کامل اصلا نگاه نمیکرد
0
1399/08/26
elmeira Azeze
شما بچه اولتونه
0
1399/08/26
سوال کننده
اره عزیزم
0
1399/08/26
سوال کننده
اره منم همینجور
0
1399/08/26
elmeira Azeze
بسلامتی پس خیلی ذوق دارید
0
1399/08/26
سوال کننده
سلامت باشید عزیزم
اره خیلی چون خیلیم منتظر بودم
اره خیلی چون خیلیم منتظر بودم
0
1399/08/26
سوال کننده
شما بچه اولتونه؟
0
1399/08/26
elmeira Azeze
نه بچه دوم هست یک پسر۱۲ساله دارم
0
1399/08/26
سوال کننده
اها خیلیم خوب به سلامتی
ان شاالله این یکی هم سالم بغلش کنی
ان شاالله این یکی هم سالم بغلش کنی
0
1399/08/26
elmeira Azeze
خداشکر که خدابهتون لطف داشته نی نی روبهتون هدیه کرده ان شاالله خودشم حفظ کنه هردوتای شما رو
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنون عزیزم
اره خیلی الهی شکر
ان شاالله بهمچنین شما😊😘
اره خیلی الهی شکر
ان شاالله بهمچنین شما😊😘
0
1399/08/26
elmeira Azeze
مرسی قربونت ولی فاصله زیادم خوب نیست ادم زودخسته میشه
0
1399/08/26
elmeira Azeze
فداات عزیزی💋♥️
0
1399/08/26
سوال کننده
اره بنظرم۶سال خوبه ولی بستگی به شرایط زندگی واینا داره
0
1399/08/26
elmeira Azeze
اره ولی شرایط رونبایددرنظرگرفت من الان واقعاپشیمونم چرازودترنیاوردم
0
1399/08/26
سوال کننده
واقعا ؟
چرا؟
چرا؟
0
1399/08/26
سوال کننده
اخه الان شرایط اقتصادی همه خیلی بده و واقعا سخته
0
1399/08/26
elmeira Azeze
اخه من پسرم مشکل داشت همش میترسیدم
0
1399/08/26
سوال کننده
اخی ان شاالله مشکلش حل شده باشه
چه مشکلی؟
چه مشکلی؟
0
1399/08/26
elmeira Azeze
خداروزی رومیرسونه من به عینه اینودیدم که میگم
0
1399/08/26
elmeira Azeze
هیدروسفالی
0
1399/08/26
سوال کننده
این که صد در صد واقعا همینجوره
0
1399/08/26
elmeira Azeze
نه حل نشده نمیتونه راه بره
0
1399/08/26
سوال کننده
نمیدونم چیه
0
1399/08/26
سوال کننده
اخی عزیزم ان شاالله خدا زود زود معجزه کنه و کاملا خوبش بشه
0
1399/08/26
elmeira Azeze
سرش توزایمان ضربه خورده اب اورده الان توسرش شانت داره
0
1399/08/26
elmeira Azeze
ان شاالله کل مریضهاخداشفابده صدقه سرپنج تن به پسرمنم نظرکنه🤲
0
1399/08/26
سوال کننده
اخ از دکترای نا وارد وبیمارستانای بد که اینجوری سر ملت میارن😞😓
0
1399/08/26
elmeira Azeze
اره واقعامن وشوهرم وپیرکردن خداخودش کمک کنه همه مامان باباهارو
0
1399/08/26
سوال کننده
ان شاالله عزیزم
نذر حضرت ابوالفضل بکن وعقیقش کن ان شاالله به واسطه ی اون خدای مهربون شفاش بده
نذر حضرت ابوالفضل بکن وعقیقش کن ان شاالله به واسطه ی اون خدای مهربون شفاش بده
0
1399/08/26
سوال کننده
ان شاالله
برا منم دعاکن من عاشق بچه هستم ۳سال باردار نمیشدم و۱سقط داشتم سر این خیلی میترسم که سالم بیاد بغلم
برا منم دعاکن من عاشق بچه هستم ۳سال باردار نمیشدم و۱سقط داشتم سر این خیلی میترسم که سالم بیاد بغلم
0
1399/08/26
سوال کننده
ان شاالله سر این یکی برو یه بیمارستان خوب ویه دکتر مسعولیت پذیر وکاربلد
0
1399/08/26
elmeira Azeze
باورنمیکنیدتاهرجایی که درتوانم ودرغیرتوانم بوده نذرکردم دکتربردم عمل انجام دادم ولی نتیجه نداشته بازم شکرخدا ازش بابت پسرم ممنونم
0
1399/08/26
elmeira Azeze
اره الان تحت نظرم دائم استرس دارم
0
1399/08/26
elmeira Azeze
خداخودش به همه مادران باردارنظرکنه ان شاالله سالم باشن باتودلیهاشون
0
1399/08/26
سوال کننده
ان شاالله که خدا معجزشو نشونت بده ودلتونو شاد کنه
همینم ثواب داره لحظه به لحظه که ازش پرستاری میکنی ثواب داره عزیزم واسه ماهم دعاکن
همینم ثواب داره لحظه به لحظه که ازش پرستاری میکنی ثواب داره عزیزم واسه ماهم دعاکن
0
1399/08/26
سوال کننده
ان شاالله
0
1399/08/26
elmeira Azeze
حتما واقعا دائم به فکرخدمت به پسرم که هستم واسه همه دعامیکنم که واسه هیچ مادروفرزندی پیش نیاره تاابدهمه سالم خوشحال باشن
0
1399/08/26
سوال کننده
استرس نداشته باش خدا خودش کمک میکنه
ما یکی از اقوامامون دختر اولش کلا فلجه همونم توی زایمان اینجوری شده بود بعد ازچند سال بچه دومش سالم دنیا اومد وهمه سختیاشون جبران شد
ما یکی از اقوامامون دختر اولش کلا فلجه همونم توی زایمان اینجوری شده بود بعد ازچند سال بچه دومش سالم دنیا اومد وهمه سختیاشون جبران شد
0
1399/08/26
elmeira Azeze
خداروشکر
0
1399/08/26
elmeira Azeze
ان تی گفت سالمه یکم دلم قرص شده اخه پسرم تااخرین سنوسالم بودولی بازم صلاح خداهرچی باشه راضیم به رضاش هرچی خیره پیش بیاد
0
1399/08/26
سوال کننده
ان شاالله که خدا واست بهترینارو بخاد و واستون جبران کنه سختیاتونو
0
1399/08/26
elmeira Azeze
ممنونم وهمچنین ممنونم که وقت گذاشتیدباحوصله به درددلهام گوش کردیدیک دنیاسپاس🙏🌹🌹♥️
0
1399/08/26
سوال کننده
خاهش میکنم عزیزم
کاری نکردم😘
کاری نکردم😘
1
1399/08/26
elmeira Azeze
♥️♥️♥️🌹💐💐🌺🌺
0
1399/08/26
دیاری شامحمدی
عالیه عزیزم دقیقن همسن نی نی من هست کوچولوتون😍😍😍💋💋💋
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنون عزیزم
واقعااا چه خوب🤩😍
واقعااا چه خوب🤩😍
1
1399/08/26
bita a
سلام من ضربان قلبش ۱۷۵ بود ان تی الان شده ۱۴۵ تو انومالی
0
1399/08/26
دیاری شامحمدی
اره منم اخرین پریودم 23 تیرماه بود
0
1399/08/27
سوال کننده
چه جالب
ولی من اخرین پریودیم خرداد بود تیر پریود نشدم برا همین سونو واسم تاریخ زد۲۲تیر
ولی من اخرین پریودیم خرداد بود تیر پریود نشدم برا همین سونو واسم تاریخ زد۲۲تیر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



738

