با سلام و عرض ادب
و صبحتونم بخیروسلامتی باشه
میخواستم بدونم بی بی چک من مثبت هست یانه؟ دیروز قرار بود پریود شم اما نشدم امروز ساعت ۴ونیم صبح بخاطر تکرر ادراری که داشتم مثل روزهای گذشته رفتم و تست گرفتم. آیا من باردارم یانه هنوز هم زود هست واسه اطمینان خاطر؟
ممنون میشم پاسخ بدین🙏🙏🙏
پرسش (1399/08/15):
بی بی چک هاله دار
1385
255
1399/08/15
سوال کننده
17
1399/08/15
سوال کننده

اینه
2
1399/08/15
الناز مامان ارتین
اره مثبت
3
1399/08/15
رویا 😇😇
مبارکه عزیزم مثبته
1
1399/08/15
سوال کننده
مرسی عزیزم
5
1399/08/15
سوال کننده
إن شاألله قسمت همه اقدامیا بشه
1
1399/08/15
الناز مامان ارتین
مبارک
0
1399/08/15
سوال کننده
اما با یک روز تأخیرمثبته واقعا؟
0
1399/08/15
الناز مامان ارتین
اره
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی😍🙏
0
1399/08/15
الناز مامان ارتین
شنبه برو ازمایش
0
1399/08/15
سوال کننده
باشه
0
1399/08/15
سوال کننده
این نرم افزار اوما بهم کمک کرد روز تخمک گذاریمو مشخص کنم واسه همین در ماه پنجم اقدام اینجوری شد
0
1399/08/15
الناز مامان ارتین
خوبه خدا رو شکر
0
1399/08/15
نیلی 75
مبارکه عزیزم برا ما هم دعا کن🥰🙏
1
1399/08/15
سوال کننده
مرسی از همتون😍🙏بهم دلگرمی میدین
0
1399/08/15
سوال کننده
چشم حتماً. من همین صبح که زدم واسه همه دعا کردم
1
1399/08/15
فاطیما احمدی
سلام عزیزم مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
2
1399/08/15
سوال کننده
إن شاألله که شمام مثبت بشه و مامان بشی
1
1399/08/15
فاطیما احمدی
برای منم دعا کن
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی گلم😍🙏
0
1399/08/15
سوال کننده
چشم حتماً عزیزم😍😍😍🙏🙏🙏💓💓💓
1
1399/08/15
سوال کننده
إن شاألله که امسال باردار بشی عزیزم🙏🙏🙏😍😍😍💓💓💓💓💓
1
1399/08/15
.... ــ ـــــ
مثبته عزیزم مبارکت باشه😍
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی گلم🙏😍💓
0
1399/08/15
سوال کننده
به شوهرم میگم هاله داره میگه سردرنمیارم شاید دوباره پریود بشی. واسه همین شک داشتم اینجاگفتم از تجربیات شما اومایی های عزیز استفاده کنم
1
1399/08/15
خورشید 💞.
هاله داره 😍🤗سر صبحی چ انرژی گرفتم 😍😊
0
1399/08/15
سوال کننده
ای جانم🙏😍💓 من ۴ونیم صبح که زدم دیگه خوابم نبرد فکرکنم سرکار هم خوابم نبره هنوز شوکه ام واقعی هست یا خواب میبینم😊😍
0
1399/08/15
farah z
عزیزم مبارکت باشه❤️
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
مبارکه عزیزم❤️🤩
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی عزیزم🙏😍😊
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی عزیزم🙏😍😊
0
1399/08/15
farah z
چون از موعدت گذشته ازمایشم میتونی بدی تا خیالت راحترم باشه
0
1399/08/15
سوال کننده
آزمایش چی بدم؟ خون یا ادرار؟
0
1399/08/15
farah z
خون هست
ازمایش بتا
ازمایش بتا
0
1399/08/15
سوال کننده
هردوتاشو باید بدم؟
0
1399/08/15
farah z
نه یکی هست
0
1399/08/15
سوال کننده
کدومش بهتره؟
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
ازمایش تیتر بتا بده
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
آزمایش خون هست
1
1399/08/15
خورشید 💞.
انشالله ک واقعی گلم😍😘🤗
0
1399/08/15
سوال کننده
باید دکتر اول برم نسخه بده یا همینطور برم
1
1399/08/15
farah z
میری میگی میخوام ازمایش تیتر بتا بدم بعد ازت خون میگیرن و معمولا همون روز یا فرداش جوابو بهت اعلام میکنن
0
1399/08/15
سوال کننده
نیازی به ویزیت و نسخه پزشک نیست؟
0
1399/08/15
farah z
نه دکتر نمیخواد باید بری ازمایشگاه
0
1399/08/15
سوال کننده
هزینه اش تقریباً چقدرمیشه؟
0
1399/08/15
farah z
والا من اصلا یادم نیس هزینشو
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
من ۶۰
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
تیتر دادم البته
0
1399/08/15
سوال کننده
۶۰هزار باشه خوبه
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
اره الان هم بری معمولا تا شب جوابو میدن
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
بعضیا هم تا ظهر
0
1399/08/15
سوال کننده
واقعا؟😍
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
اگمیخای هم صبر کن شنبه برو
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
اره عزیزم
0
1399/08/15
سوال کننده
شنبه برم بهتره یا الان؟
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی عزیزم خیلی کمکم کردی
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
بستگی ب خودت داره دوس داری بری؟
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
خواهش گلن کاری نکردم
0
1399/08/15
سوال کننده
منظورم اینه جواب بهتری میگیرم شنبه برم؟
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
م
1
1399/08/15
نسترن ..
مبارکه عزیزم ..منم مث تو دو روز تاخیرر دارم امروزم اگ نشم میشه سه روز
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
اگ شنبه بری قطعا عددش بالاتر هست
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
بیبی چک بزن خب
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی🙏😍😊
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
قربونت
0
1399/08/15
سوال کننده
مبارکت باشه
0
1399/08/15
سوال کننده
زدم خب اینجوری شده
0
1399/08/15
سوال کننده
بی بی چک بزن عزیزم😍
0
1399/08/15
نسترن ..
علائم پریودی دارم اخه😭من سابقه عقب انداختم دارم ولی از زمستون سال پیش دیگه عقب نزدم تا این ماه ک عقب زدم
0
1399/08/15
سوال کننده
من فردا هم دوباره تست میزنم
0
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
ن نسترن و گفتم
1
1399/08/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
علائم پری و بارداری مث همه
0
1399/08/15
سوال کننده
منم داشتم ولی نیومده
1
1399/08/15
Meno .....
سلام مبارکه عزیزم
0
1399/08/15
نسترن ..
چیا بود علائمت نجمه؟
1
1399/08/15
Meno .....
علائمی هم داشتید
0
1399/08/15
سوال کننده
زیرشکمم سنگینی میکرد سینه ام حساس شده اما سرسینه ام نمیسوزه عصبانی میشدم زود
0
1399/08/15
نسترن ..
من سینه هام بشدت درد میکنه راه برم تکون بخوره درد میگیره عصبیم و پا درد
0
1399/08/15
Meno .....
منم فردا پس فردا موعدمه
0
1399/08/15
سوال کننده
با کوچکترین حرف اشکم درمیومد سمت چپ زیر شکمم دوروزه درد میکرد
0
1399/08/15
Meno .....
دیروز به شدت هم عصبی تادلت بخاد الکی گریه کردم
0
1399/08/15
سوال کننده
إن شاألله که پریود نشی بارداربشی
1
1399/08/15
Meno .....
ان شالله خداازدهنت بشنوه
0
1399/08/15
سوال کننده
خودشه عللائم
0
1399/08/15
نسترن ..
نجمه سینه هات از زیر بغل درد داره؟
0
1399/08/15
Meno .....
سرسینه ام هم حساس شده
0
1399/08/15
سوال کننده
آره دقیقاً
0
1399/08/15
سوال کننده
نه زیاد
2
1399/08/15
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
مبارکههه😍😍😍😍
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی عزیزم😍
1
1399/08/15
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
😙
0
1399/08/15
سوال کننده
سرگیجه داشتمو دارم گاهی
2
1399/08/15
Meno .....
ان شالله همه چشم انتظار این ماه جواب بگیرن
0
1399/08/15
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عادیه
0
1399/08/15
نسترن ..
من شبا یکم سرگیجه میگیرم نمیدونم علائم پریود یا بارداری
0
1399/08/15
Meno .....
منم سرگیجه دارم هرازگاهی حالا نمیدونم به خاطر گوشیه؟
1
1399/08/15
Mahdiyeh M
به به مبارکه مثبته
0
1399/08/15
نسترن ..
امین
0
1399/08/15
سوال کننده
نن
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی عزیزم😍🙏😊
0
1399/08/15
نسترن ..
ان شالله بارداری
0
1399/08/15
Meno .....
شماکه تاخیر کردی برو یه بی بی بزن آن شالله بارداری
0
1399/08/15
نسترن ..
میترسم ..متنفرم از بی بی منفی
0
1399/08/15
سوال کننده
نترس توکل بخدا
0
1399/08/15
Meno .....
چندماه اقدامی
0
1399/08/15
سوال کننده
بترسی بدنت ضعیف میشه گلم
0
1399/08/15
نسترن ..
دوسال
0
1399/08/15
سوال کننده
آبجی من بعد از ده سال بچه دار شد
0
1399/08/15
Meno .....
دارو چیزی هم خوردید این ماه
0
1399/08/15
نسترن ..
دوسال نشدم این ماهم امیدی ندارم ...امیدم فقط همین بود ک این ماه رفتم عکس رنگی
0
1399/08/15
نسترن ..
ای جااان 😍عمه من بعد۱۲سال
0
1399/08/15
سوال کننده
خب چیشد عزیزم؟
0
1399/08/15
Meno .....
خوب ان شالله همین عکس رنگی کارخودشه کرده
0
1399/08/15
نسترن ..
باز بود لوله ها ...بعدش اقدام کردم ک الان روز سوم هنو پری نشدم
0
1399/08/15
سوال کننده
آره بخدا مامانم خیلی نگرانش بود وقتی هم باردار شد بارداری سختی داشت ولی خداروشکر سالم
0
1399/08/15
Meno .....
ببخشید شما درد هراز گاهی خیلی خفیف زیردل هم داشتید نجمه خانم
0
1399/08/15
نسترن ..
خدا از دهنت بشنوه ...پریود بشم باید برم ای یو ای
0
1399/08/15
سوال کننده
إن شاألله که بارداری عزیزم😍🙏😊
0
1399/08/15
نسترن ..
خداروشکر ..طبیعی باردارشد؟
0
1399/08/15
Meno .....
همیشه به خودت بگو که من حتمااینم ماه با دارمو مادرمیشم
1
1399/08/15
نسترن ..
ان شاالله
0
1399/08/15
سوال کننده
آره ولی استراحت مطلق بود چون خیلی چاق شده بود
1
1399/08/15
نسترن ..
خدا براش حفظ کنه
0
1399/08/15
سوال کننده
الان پسرش۱۲سالشه
1
1399/08/15
نسترن ..
ان شاالله هیچ اقدامی چشم انتظار نمونه
0
1399/08/15
سوال کننده
خدا تورو شوهرتو و فرزندی که میخواد بیاد رو برات نگهداره عزیزم😍😍😍💓💓
0
1399/08/15
سوال کننده
إن شاألله
0
1399/08/15
Meno .....
لتروزول هم خوردید؟
0
1399/08/15
سوال کننده
من که نخوردم
0
1399/08/15
سوال کننده
اما اسید فولیک هر روز که میخوردم و این ماه آخر قطعش کرده بودم چون ناامید بودم ۴ماه مداوم اقدام کنی و نشه و اما الان هاله انداخت خداروشکر
0
1399/08/15
سوال کننده
از همتون ممنونم بابت لطفتون😍🙏💓 عذرمیخوام باید کارکنم فعلا وگرنه رئیس کم کاری درج میکنه. تا بعد میام فداتون🙏😍😍😍🙋🙋🙋💓😘😘😘
1
1399/08/15
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
مبارکه عزیزم چه انرژی مثبتی تورخت خوابم ولی چن تا بیبی مثبت دیدم😍😍
1
1399/08/15
🍫 مامانِ قَندُ نَبات 🍩
مبارکه عزیزم به سلامتی بغلش کنی😍
1
1399/08/15
سارا اعظمی
مبارکه عزیزم
1
1399/08/15
سوال کننده
مرسی عزیزانم😍🙋💓😘
1
1399/08/15
مرضیه 1سال4ماه .......
کجاش هاله داره مبارک باشه عزیزم
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی گلم😍😊آخه پررنگ مثل Cنیست
1
1399/08/15
Fateme 🌼🍂
مبارکه عزیزدلم مثبتههههه😍😍😍😍😍😍
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی عزیزم😘😘😘😘😍😍😍
0
1399/08/15
سوال کننده
خدا به همه اقدامیا بده🙏🙏🙏🙏🙏🙏😘😍
0
1399/08/15
sogol .
مبارکه عزیزم برامام دعاکن
0
1399/08/15
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
مباررررررکه مامان شدنت عزیزم
0
1399/08/15
زهرا ا
مباررکههه
0
1399/08/15
زهرا ا
من اصن حس اینوندارم برم ازمایشگاه وسونو🙄
0
1399/08/15
فافا s
مثبت مبارک
0
1399/08/15
11mahya1375 fallah
مبارکه
0
1399/08/15
فافا s
منم نداشتم ب زور کشوندم ازمایشگا خخخخ
0
1399/08/15
Azi 💖 ...
مبارک باشه گلی😍
1
1399/08/15
فاطیما خانوم
مبارکههههه
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی عزیزم🙏😍😍😍
0
1399/08/15
سوال کننده
خیلیا میگن تا ده روز صبرکن بعد برو آزمایش که مطمئن شی. این درسته؟
1
1399/08/15
فافا s
من بعد۵روزرفتم
0
1399/08/15
سوال کننده
بعدش مثبت بود؟
1
1399/08/15
🌹مریم🌹 😍
عزیزم مامان شدنت مبارک باشه
1
1399/08/15
🌹مریم🌹 😍
علائم نداشتی
1
1399/08/15
طیبه مامان آریان💙 .
مثبت عزیزم یکهفته صبر کن و برو آزمایش بده عزیزم.قدمش مبارک باشه.بارداری راحتی داشته باشی.خوب استراحت کن
1
1399/08/15
فافا s
بله عزیز
1
1399/08/15
فافا s
من ۵روزقبل موعدم تستم مثبت شد نرفتم تا۵روز بعدموعدم
1
1399/08/15
جیران ف
مبارکت باشه عزیزم
1
1399/08/15
پریا جلیلی
به به چشم بازمیکنی بی بی مثبت میبینی😍مبارک باشه عزیزم انشالله ب سلامتی این روزاتوبگذرونی
1
1399/08/15
حانیه کشاورز
مبارک باشه عزیزم
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی از همتون😘😍🙏🙋💓💓💓💓
0
1399/08/15
سوال کننده
چرا زیرشکمم سنگینی میکرد گفتم لابد واسه پریودیه سینه هامم دست میزدی درد میکرد اخلاقمم بد شده بود
0
1399/08/15
سوال کننده
پنج روز قبل هم لکه بینی داشتم یک روز فقط خیلی کمرنگ
0
1399/08/15
سوال کننده
إن شاألله قسمت شما هم بشه عزیزم🙏🙏🙏🙏😘😘😘
1
1399/08/15
zhina 💙
مبارکه خانمی 😍😘
1
1399/08/15
معصومه جلالی
مبارک باشه
1
1399/08/15
حانیه کشاورز
فدات انشالله
1
1399/08/15
فاطمه بانو
مبارکه😍
1
1399/08/15
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم مبارکه برای ما هم دعا کن
0
1399/08/15
سوال کننده
مرسی از همتون 🙏🙏🙏😍😍😍برام دعا کنید چون سنم بالاست ۳۶سالمه🙏
0
1399/08/15
سوال کننده
چشم حتماً إن شاألله که شمام زودتربارداربشی و برامون بی بی چک مثبتت رو بزاری اوما خوشحال باشیم عزیزم🙏😍😍😍
0
1399/08/15
هدا پرهیزی
خانماچندروزبعدازدوفاستون پریودمیاد.امروز۲۸سیکلمه بیبی چک زدم منفی بود
0
1399/08/15
سوال کننده
من که مصرف نکردم نمیدونم عزیزم
1
1399/08/16
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا بده
0
1399/08/16
سوال کننده
وای خدا جونم مرسی 🙏😘😍منتظر تأیید شمام بودم
0
1399/08/16
سوال کننده
شنبه برم یا بکشنبه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام لطفا بیبی چک هارو میبینید؟
- س روز بي بي چك هاله باردارم؟
- خانما این بیبی رو ببینید
- میشه راهنماییم کنید یکم عزیزان 💓
- خانوما لطفا کمک کنید
- خانوما این مثبته یا نه
- خانوما این هاله داره یانه
- 😍❤لطفا بی بی چک منو ببینید❤ 😍 لا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ
- بی بی چک مثبت یا منفی؟
- میشه نظرتون و بگین....چون قرص دیگه میخورم واسم مهمه




