سلام .من هفته ۲۰ بارداری ام بعد ۵روز که احساس سرماخوردگی داشتم تست کرونا دادم و مثبت شد.از روزی که احساس سرماخوردگی کردم تا الان ۷روز گذشته و اون علائم سرماخوردگی هم کم شده فقط ۳روزه حس بویایی ندارم.من هیچ دارویی تا الان استفاده نکردم فقط سوپ و مایعات خوردم.می خواستم ببینم با وجود اینکه من حس می کنم خودم کرونا خفیف گرفتم روی جنینم تاثیری می ذاره و اینکه من باید داروی خاصی مصرف کنم چون کرونا گرفتم که روی جنینم تاثیری نذاره؟؟؟؟؟من هیچ دارویی نمی خورم یعنی اصلا به پزشک زنان یا پزشک عفونی مراجعه نکردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



728
1399/08/09





