اره عزیزم بزار بجوشه
من هر دوتا شیشه پسرمو 20 دقیقه تو اب جوشوندم
عزیزم هر دو ساعت بیدارش کن برا شیر
خواب زیاد روزای اول تولد عادیه نگران نباش
بیداری بچه من ب توو
😂
خواب آرشا ب آریل
😂 😂
نترس چنان سرویست میکنع نصف شبهاا فقط صبر کن 😐 😂
اخه شنیدم میگن نباید بجوشونین
وای نه به خدا 2 روزه خوابش اینجوری شده برا همین نگران شدم ولی قبلش در شبانه روز نمیزاشت نیم ساعت بخوابم. اینقد کمبود خواب دارم که احساس میکنم چشام ضعیفتر شده 🤪
رو خود شیشه نوشته بود عزیزم
ببین عزیزم اگه جنسش شیشه است هر روز یکبار حداقل ده دقیقه تو اب جوش بزار جوش بزنه یعنی زیرش روشن باشه
اگه پلاستیکیه این کارو نکن
بعد سرشیشه و این چیزاروهم نجوشون فقط تمیز بشور
سلام نوزاد تازه متولد شده کارش خوابیدن است و مشکلی ندارد اما هر دو سه ساعت باید شیردهی داشته باشید ، شیشه شیر را حداقل ۱۰ دقیقه داخل آب جوش ، ضدعفونی کنید
چه میدونم اخه هر کی یه چیز میگه