سلام لطفا آزمایشامو تفسیر کنید ممنون🙏❤️
0
1399/07/10
سوال کننده

0
1399/07/10
سوال کننده

0
1399/07/10
سوال کننده

0
1399/07/10
سوال کننده
کسی بلد نیس😑
0
1399/07/10
رز آبی
سلام عزیزم الن برات توضیح میدم
0
1399/07/10
رز آبی
فقط هموگلوبینت مایین بقیه نرمال
0
1399/07/10
رز آبی
پایین
0
1399/07/10
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1399/07/10
سوال کننده
تنبلی ندارم؟؟؟ تیروئیدم چی؟؟
0
1399/07/10
سوال کننده
هموگلوبینم کدومه
0
1399/07/10
مهسا ,😉
هموگلوبین بهتربیشترباشه مکمل بخوریکمی تنبلی داری وتیروییدبهتره قرص مصرف بشه برای بارداری البته درغیراین صورت خوبه
0
1399/07/10
مهسا ,😉
این آزمایش هابهتره روزسوم باشه شمارعایت کردید؟
0
1399/07/10
سوال کننده
تنبلی😟
0
1399/07/10
مهسا ,😉
کمه خفیفه
0
1399/07/10
مهسا ,😉
یه دوره متفورمین بخوری خوب خوب میشی
0
1399/07/10
مهسا ,😉
منم خوردم الانم حاملم
0
1399/07/10
سوال کننده
نه من روز 9سیکلم دادم دکترم گفت اشکال نداره
البته تو سونو هم که مرد گفت انگار یکمی تنبلی داری بعد چون تازه دوماه سقط کردم گفت احتمالا بخاطر اون باشه
البته تو سونو هم که مرد گفت انگار یکمی تنبلی داری بعد چون تازه دوماه سقط کردم گفت احتمالا بخاطر اون باشه
0
1399/07/10
مهسا ,😉
روزسوم بهتره
0
1399/07/10
سوال کننده
الانم 15سیکلم ازعصر درد سمت چپ ونفخ شدید دارم فک میکنم تخمک گذاری باشه البته اقدام نیستم
0
1399/07/10
مهسا ,😉
وقتی روزسوم بدی هورمون حداقله وجواب بهتری بهت میده البته زیادم نیست
0
1399/07/10
مهسا ,😉
چندوقته سقط کردی
0
1399/07/10
سوال کننده
اول تیرماه
0
1399/07/10
مهسا ,😉
دیگه میتونی اقدام کنی
0
1399/07/10
سوال کننده
2تا پریودی گذروندم فعلا البته هرکدوم بعد از4روز شدم
قبلشم همیشه منظم بودم وهمیشه فولیکول خوب داشتم
قبلشم همیشه منظم بودم وهمیشه فولیکول خوب داشتم
0
1399/07/10
مهسا ,😉
سعی کن خیلی فاصله نندازی
0
1399/07/10
سوال کننده
آخه شوهرم ضعیفه دکترم گفت اقدام نکن
0
1399/07/10
سوال کننده
😔😔😔
0
1399/07/10
مهسا ,😉
آهان دارومگه نمیخورخ
0
1399/07/10
سوال کننده
دوسال داره میخوره تازه انگار همون مورفولوژی 4درصد نرمالم که داشته شده2درصد
0
1399/07/10
مهسا ,😉
انشاالله زودزودخوب میشه
0
1399/07/10
سوال کننده
گفت باید ای یو ای کنی
0
1399/07/10
سوال کننده
نمیدونم چجوریه میترسم
0
1399/07/10
مهسا ,😉
اشکال نداره خیلی هامیکنن
0
1399/07/10
مهسا ,😉
من شنیدم خیلی راحته
0
1399/07/10
مهسا ,😉
اسپرم سالم وخوب جدامیکنن تزریق میکنن واژن
0
1399/07/10
سوال کننده
آها مرسی عزیزم
1
1399/07/10
مهسا ,😉
خواهش میکنم عزیزم
0
1399/07/10
رز آبی
من شنبهiui باید انجام بدم..
0
1399/07/10
رز آبی
iui ی سری قرص و امپول قبل عمل هست
روز عمل هم اسپرم همسرو میگیرن.....بعد شما دراز میکشی اسپرم شسته شدرو ک اسمرم های خوب و فعال رو میزارن تو رحم اسپکلومو میزارن تو واژن و بعد با ی لوله اسپرم وارد میشه هزینش یک تومن با تعینن جنسیت ۱۸۰۰ ...۲۰ دقیقه دراز میکشی و تمام همین....نه بیهوشی داره نه درد عجیب غریبی ...
روز عمل هم اسپرم همسرو میگیرن.....بعد شما دراز میکشی اسپرم شسته شدرو ک اسمرم های خوب و فعال رو میزارن تو رحم اسپکلومو میزارن تو واژن و بعد با ی لوله اسپرم وارد میشه هزینش یک تومن با تعینن جنسیت ۱۸۰۰ ...۲۰ دقیقه دراز میکشی و تمام همین....نه بیهوشی داره نه درد عجیب غریبی ...
0
1399/07/10
سوال کننده
واقعااا خب خداروشکر انشاالله بخیر بگذره
0
1399/07/11
پزشک اوما
سلام قند ناشتا لب مرز است کم خونی هم دارید ،ویتامین دی هم پایین است ، هورمون های تخمدان هم بالاست تنبلی تخمدان دارید
0
1399/07/11
سوال کننده
سلام دکتر من سقط داشتم وقبلش تنبلی نداشتم واینکه روز 10 پریودی آزمایشات رو انجام دادم ممکنه بخاطر این هورمونم بالا باشه؟
0
1399/07/12
پزشک اوما
آزمایش هورمونی را بهتره روز سوم پریودی انجام دهید ، ممکنه بعلت سقط جنین هم باشه ، یکی دو ماه دیگه مجدد تکرار کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ✅✅✅✅🔴🔴🔴عفونت گوش و مشکلات وابسته😭😔
- دوستان یه نظر سنجی دارم ممنون میشم هرکسی دوس داره ج بده🌹🌿
- 💕💕💕💕💕دوستای گلمم یلحظه ☺️☺️☺️☺️ استخاره فوری ☹️☹️☹️☹️☹️☹️
- لیلا خانم وکیلی عزیزم میشه بیای سوال دارم ازت😘
- کبودی بدون علت پااااا ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
- دوستان یه لحظه بیاین
- نگه داشتن گردن توسط نوزاد ۴ماه ونیم
- 11mozhgan بارداری میشه یه لحظه بیای عزیزم
- 🌹🌹🌹خدایا...... محتاج لطف ورحمتت هستیم...
- ❤️❤️❤️دوستای گلم یه لحظه بیاین اینجااااااا😔😔😔😔😔



440

