ببخشید دکتر اوما و خانومایی که تجربه دارن جواب بدن خواهشا
از اول بارداریم در طول شب بینیم میگرفت خصوصا از چند هفته اخیر که بینیم کلا کیپ میشه و چندین بار از خواب بیدار میشم چون فقط باید از دهن نفس بکشم، وقتی بلند بشم بشینم یکیش باز میشه!
ولی در طول روز که نمیخوابم خوبم!
با توجه به بارداریم دکتر متخصص گوش و حلق و بینیم این تجویزو برام کرد:
▪️اسپری رینوکورت ۶۴ هر ۱۲ ساعت یک پاف
▪️یه ربع بعد شستشوی بینی با سرم
▪️قرص لتیزن هر شب یک عدد
📌تا دو هفته گفتن استفاده کنم و بهشون اطلاع بدم
بازم میترسم از دارو استفاده کنم دسترسی به دکتر بارداریم ندارمخواستم ببینم دکتر متخصص زنان تایید میکنه این دارو ها رو توو هفته ۱۶ بارداری مصرف کنم؟
در ضمن بخور گرم با روغن اسطوخودوس یا روغن سیاه دونه کسی تجربه ای داره که ضرر داره یا نه؟
شستشو با آب نمک و بخور آب گرم انجام دادم ولی نتیجه نداد بازم میخوام بیشتر انجام بدم شاید باید مدام تکرار کنم میخوام تا اونجایی که میشه بدون دارو بتونم این مشکل رو حل کنم😔🤧
پرسش (1399/06/24):
گرفتگی و کیپ شدن شبانه بینی و تجویز دکتر متخصص گوش و حلق و بینی
592
85
1399/06/24
سوال کننده
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
سلام عزیزم منم از اول باردداریم اینمشکل رو دارم
الان که ماه آخرم بدترم شده چون نفستنگی هم اضافه شده
من بخور میدم قبل خواب با تخم گشنیز و بینیمو شستشو میدم
با روغن سیاهدونه بینیمو داخل سوراخهای بینیم رو چرب میکنم
بالشت زیر سرم رو هم بلند تر میکنم
الان که ماه آخرم بدترم شده چون نفستنگی هم اضافه شده
من بخور میدم قبل خواب با تخم گشنیز و بینیمو شستشو میدم
با روغن سیاهدونه بینیمو داخل سوراخهای بینیم رو چرب میکنم
بالشت زیر سرم رو هم بلند تر میکنم
0
1399/06/24
سوال کننده
تخم گشنیز رو پودر میکنی داخل آب؟
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
نه
0
1399/06/24
سوال کننده
و بخور گرم میدی شما ؟
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
همین طور میریزم
0
1399/06/24
سوال کننده
آهان
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
آره من از هفته اول بارداریم بخور دادم
0
1399/06/24
سوال کننده
شستشو با سرم میدی؟
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
بله
سرم نمکی
سرم نمکی
0
1399/06/24
سوال کننده
روغن سیاهدونه از کی شروع کردی شما؟
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
۳ماهم ک تموم شد
0
1399/06/24
سوال کننده
به چرب کردن بینی با روغن سیاه دونه؟
0
1399/06/24
سوال کننده
آهان.واقعا جواب داد برای شما ،یعنی شبا دیگه نمیگیره؟
0
1399/06/24
سوال کننده
من الانم بینیم یکیش بازه یکیش بسته
جا عوضی میکنن گاهی اون میگیره گاهی این🤣
ولی در روز مشکل ندارم شبا اذیتم
جا عوضی میکنن گاهی اون میگیره گاهی این🤣
ولی در روز مشکل ندارم شبا اذیتم
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
خیلیبی راحت میخوابم
0
1399/06/24
سوال کننده
خدا رو شکر
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
باز شما از دهان الان نفس مبکشی
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
من نفس تنگیم گرفتم
حس مرگ بهم دست میده
حس مرگ بهم دست میده
0
1399/06/24
سوال کننده
آره از دهن نفس میکشم الانم
0
1399/06/24
سوال کننده
آخی الهی
0
1399/06/24
سوال کننده
خیلی سخته میدونم آدم زجر کش میشه
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
بالشتتم با ارتفاع باشه
0
1399/06/24
سوال کننده
خب شنیدم هر چه هفته های بارداری بالاتر بره بدتر میشه
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
زیر سرت بلند تر باشه بینیت کمتر کیپ میشه
0
1399/06/24
سوال کننده
تا صبح که راه رفتم دیگه ساعت ۶:۳۰ صبح نشسته خوابیدم تا ۱۰
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
الهی
0
1399/06/24
سوال کننده
چون خوابیده حس خفگی دست میده
0
1399/06/24
سوال کننده
تخم گشتیز با روغن سیاه دونه بگیرم
0
1399/06/24
سوال کننده
بعد با روغن سیاه چند بار چرب میکنید؟
0
1399/06/24
سوال کننده
سیاه دونه
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
شبا قبل خواب
0
1399/06/24
سوال کننده
بچتون دختره یا پسر؟
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
بخور هم قبل خواب بده حتمااااا
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
دختر
شما چی؟
شما چی؟
0
1399/06/24
سوال کننده
👍در طول روز نیاز نیست بخور بدم دیگه؟
0
1399/06/24
دریا وخورشید
من عین شما هستم دکتر ماما خودش بهم اسپری بینی با لوراتادین داد مصرف میکنم شبا هم که ببینیم کیپ میشه ماسک میزنم که با دهن نفس میکشم خشک نشه آب هم کنارم میزارم دستمال هم میزارم هر چند ساعت بیدار میشم بینیمو تمیز میکنم.
0
1399/06/24
فاطمه 👩👧❤
اگه حوصلشو داری بده
ولی با آب خالی
یکبار با گشنیز کافیه
ولی با آب خالی
یکبار با گشنیز کافیه
0
1399/06/24
دریا وخورشید
عزیزم من همه چیو امتحان کردم هیچ کدوم فایده نداره
0
1399/06/24
سوال کننده
عزیزم خدا حفظش کنه من هنوز نمیدونم قطعی توو آنومالی میفهمم😉 nt گفت یه کم شبیه دختره حالا تا ببینم چیه که اینقدر حساسیت بهم داد🤣
0
1399/06/24
سوال کننده
مرسی عزیزم حتما این تجربیاتتو عمل میکنم ان شالله برای منم جواب بده😉
0
1399/06/24
سوال کننده
اسپری بینی چی استفاده میکنی؟
0
1399/06/24
دریا وخورشید
Normonix سدیم کلراید ۶۵ درصد
0
1399/06/24
aram ❤❤
سلام عزیزم من از قبل الرژی داشتم بارداری تشدیدش کرد بطوری که شبا نشسته میخابم رفتم پیش فوق تخصص الرژی بهم قرص لتیزن داد و اسپری بودنیکس ۶۴ میکروگرم ، از اول بارداریم استفاده میکنم
0
1399/06/24
دریا وخورشید
هر سال آمپولشو میزدم ولی امسال که باردارم آمپولش ممنوعه،🙃🙃
0
1399/06/24
aram ❤❤
این داروها جزوه گروه B هستن و تا ۹۰ درصد میشه گفت بی تاثیرن
0
1399/06/24
سوال کننده
قرص لورتادین رو دکترت هم تایید کرد؟ خواب آور نبود برات؟
0
1399/06/24
دریا وخورشید
هر دوازده ساعت میخورم
0
1399/06/24
سوال کننده
آره توو اینترنت هم نگاه کردم جرو گروه b هستن
0
1399/06/24
سوال کننده
به من گفت لتیزن هر شب یکی
0
1399/06/24
سوال کننده
شما لتیزن رو هر شب یکی مصرف میکنی دیگه درسته؟
0
1399/06/24
سوال کننده
منم آلرژی داشتم گرفتگی بینی گهگاه داشتم
در طول روز و خصوصا صبح ها عطسه میکردم
ولی توو این بارداری پدرم دراومد از بس تشدید شده
در طول روز و خصوصا صبح ها عطسه میکردم
ولی توو این بارداری پدرم دراومد از بس تشدید شده
0
1399/06/24
دریا وخورشید
لتیزن هم خوردم همه رو امتحان کردم
0
1399/06/24
سوال کننده
یعنی آمپول لوراتادین هر چند وقت میزدی قبل بارداری؟
0
1399/06/24
سوال کننده
اثر نداشت؟
0
1399/06/24
دریا وخورشید
تازه با این اسپری و قرصی که داده بعد سه هفته تازه یکی از سوراخ ببینیم باز شده اونم نصف و نیمه
0
1399/06/24
سوال کننده
وای
0
1399/06/24
سوال کننده
در طول روز هم شما گرفتگی بینی داری؟
0
1399/06/24
دریا وخورشید
هر سال چهار تا آمپول میزدم دیگه نیازی به قرص نبود تا سال دیگه
0
1399/06/24
سوال کننده
فکر کنم بعد بارداری منم باید برم سمت همچین آمپولایی
0
1399/06/24
دریا وخورشید
منکه آره روزا هم گرفته ولی نمیدونم چرا بو ها رو خوب احساس میکنم
0
1399/06/24
سوال کننده
ادویه جات میگن مصرف نکنید
0
1399/06/24
دریا وخورشید
ادویه جات ترشیجات بستنی یخ سرخ کردنی
0
1399/06/24
سوال کننده
من دیشب که اینقدر شدید بود یه تیکه چوب دارچین انداخته بودم توو غذام
زنجبیل هم بو کردم ببینم خودشه
زنجبیل هم بو کردم ببینم خودشه
0
1399/06/24
سوال کننده
بو سرخ کردنی هم خیلی بده شدیدش میکنه
0
1399/06/24
سوال کننده
دیشب من سیب زمینی هم سرخ کردم
0
1399/06/24
سوال کننده
کلا بوهای تند سرخ کردنی، بوی رنگ،بوی سیگار، بوی عطر های شدید بدترش میکنه
0
1399/06/24
سوال کننده
من قبل بارداریم اومدم پامو بذارم دم یه مغازه ، نمیدونم از آدمایی که داخلش بودن کی چه عطری زده بود که دماغ و گلوم سوخت شروع کردم به سرفه شدید و بینیم گرفت اصلا یه وضعی فرار کردم جالبیش این بود هنوز پامو نذاشته بودم توو مغازه !
0
1399/06/24
سوال کننده
عزیزم برای شما اثر داشته کاملا یعنی راحت بودی گرفتگی سراغت نیومده دیگه با مصرف اینا؟
1
1399/06/24
aram ❤❤
اره من روزا یه دونه میخورم ، تازه بمن گفت اگه خیلی شدید شدید دوزشون رو دوبرابر کن
0
1399/06/24
aram ❤❤
دقیقا منم همینطور ، بارداری قبلیم اینقدر زور میزدم دماغمو خالی کنم یا عطسم میگرفت هیچ دارویی هم نخوررم بچم تو هفته ۱۰ سقط شد ولی مطمئنم خیلی به شکمم فشاراومد
1
1399/06/24
aram ❤❤
خیییلی بهترم ولی کامل خوب نشدم بعضی شبا یکی از سوراخها کیپ میشه چندساعت بیخوابم ولی باز نسبت به قبل زمین تا اسمونم خداروشکر
1
1399/06/24
سمیرا ........
اسپری بینی سدیم کلراید خیلی عالیه خیلی به من کمک کرد اصلا هم ضرر نداره چون آب نمکه تند تند هم فین کنید بینی تمیز بشه😜😜😜😜😜
0
1399/06/24
khatoon mahdavi
دوسه شبه منم اینجوریم روز خوبم شبا اینجوری میشم حالت تهوع سردرد شب دارم 😞
1
1399/06/25
پزشک اوما
سلام مشکلی ندارد داروها را استفاده کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




