سلام دوستان عکس رنگی رحم انجام دادید؟
با بیهوشی یا بدون بیهوشی
من خیلی استرس و نگرانی دارم ایا درد داره؟
پرسش (1399/06/15):
عکس رنگی رحم انجام دادید
601
31
1399/06/15
سوال کننده
0
1399/06/15
s ..
سلام لطفا تحقیق نکن برو من میخواستم برم مزدمو زنده شدم تا صب بیدار بودم انگار زایمان میخواستم بکنم
0
1399/06/15
s ..
رفتم هیچی نبود بدون بیهوشی رفتم
0
1399/06/15
s ..
شیاف داد قبلش قرص مسکن هم خوردم
0
1399/06/15
سوال کننده
درد نداره؟ واقعا شب و روز ندارم
0
1399/06/15
m sh
سلام منم بدون بیهوشی انجام دادم.
0
1399/06/15
m sh
قبلش شیاف دیکلوفناک ۱۰۰و ژلوفن خوردم.
0
1399/06/15
m sh
کدوم شهر میخواین انجام بدین.من اصفهان مرکزی انجام دادم خیلی خوب بود
0
1399/06/15
m sh
من دوبار رفتم عکس رنگی.😂
0
1399/06/15
🤱 Hani Joonii💜
من ک ن بعدش ن قبلش هیچی نخوردم درده خاصی هم نداشت برو بسلامت
0
1399/06/15
🤱 Hani Joonii💜
چرا دوبار
0
1399/06/15
m sh
به فاصله ۳ سال.دکتر هم ک عوض کردم گفت باید بری ببینیم ک چسبندگی داری یا نه.و گفتن ببینم لوله هات بازه
0
1399/06/15
m sh
هر دوبار هم لوله ها باز بود.
0
1399/06/15
سوال کننده
تهران میخوام انجام بدم
0
1399/06/15
m sh
فکر کنم صارم خوب باشه.
0
1399/06/15
یکتا (مامان نلین ❤️)
سلام من اسفند انجام دادم که فروردین باردار شدم اما متاسفانه خرداد سقط شد حالارفتم دکتر میگه باز عکس بگیر😖😖
0
1399/06/15
یکتا (مامان نلین ❤️)
من بیمارستان دی انجام داد بد نبود دکترش خوب بود
0
1399/06/15
sunsy 💜💜
منم انجام دادم
0
1399/06/15
sunsy 💜💜
درد نداش
0
1399/06/15
sunsy 💜💜
لوله هامم باز بودم
0
1399/06/15
mohiiii ❤️❤️❤️
سلام من با بیهوشی انجام دادم خیلی عالی بود،مرکز ابن سینا انجام دادم
0
1399/06/15
مریم محمدی
من رفتم اصلا درد نداشتم
0
1399/06/15
😊 فاطمه😊
نه خانومی نگران نباش درد چندانی نداره همون لحظه کمی درد داره مثلا من ازیک تا ده سه یا چهارمیدم بعدشم دردش خییییلی کمه تا یکی دوساعت.البته بستگی ب بدن و بازیابسته بودن لوله هم داره
0
1399/06/16
لیلا .
سلام خیلیییییییییییی زیااااااااد درد داره البته برا من اینجور بود ولی تحمل کن نیم ساعت طول میکشه البته قبلش ی امپول ضد درد میزنن ولی بسیار درد داره. ولی بیهوشی نکن چون ضرر داره
0
1399/06/16
فاطمه بانو👨👩👧👦
درد نداره بابا
من ی لولم بسته بود
انگار ک پریود شدم
همین ک کار دکتر تموم شد همونجا ی پروفن خوردم تمام
من ی لولم بسته بود
انگار ک پریود شدم
همین ک کار دکتر تموم شد همونجا ی پروفن خوردم تمام
0
1399/06/16
لیلا .
خوشبحالت من بعد سقطم چون خونریزیم طولانی شد رفتم عکس گرفتم اخرت اومد جلو چشمم
0
1399/06/16
سارا مامان بهنیا 🤰
بیهوش چرا اونقدر درد نداره نهایت ۲ دقیقه دردش شبیه پریودی قابل تحمله،قبلش شیاف اینا بزاری کمتر درد داره ولی واقعا خوبه بارداری رو خیلی نزدیک میکنه
0
1399/06/16
marjan m
اصلا استرس نداشته باش من یک هفته پیش انجام دادم دردش مثل روز اول پریودی هست، تازه من قبل از عکس تو خونه یک مفنامیک اسید خوردم و اونجا هم بهم فقط یک ژلوفن دادن. یک لوله باز بود و یک لوله کاملا بسته
0
1399/06/17
fri d
من انجام دادم درد نداره البته من جایی که انجام دادم بدون درد بود
0
1399/06/17
سوال کننده
کجا انجام دادید
0
1399/06/17
fri d
تهران سید خندان دکتر صدری
0
1400/03/02
fatemeh gh
سلام کسی هست مال اصفهان باشه
پیش خانم دکتر روشن رفته باشه برا عکس رنگی
پیش خانم دکتر روشن رفته باشه برا عکس رنگی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




