سلام من الان تو هفته 29 بار داری هستم بهم گفتند اب دور جنینم زیاده واسه همین باید تحت نظر باشم و مرتب برم سنو گرافی. میخواستم بدونم اینک اب جنین زیاده مشکل بزرگی هست یا نه؟؟؟ واسه جنینم ضرری نداره؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



274
1399/06/13





