بچه ها سلام
توی ان تی بهم گفتن پسره
توی آنومالی دکتر گفت اندام تناسلی سه خطه مونث
البته نیم ساعتی درگیر بود هی شکممو تکون داد هی دستگاه رو خاموش روشن کرد اصلا یه وضعی
بعدم گفت دختره گفت بنویس female
منشی هم نوشت female
این سونو که میرم یک از عالی ترین و حرفه ای ترین های شهرمونه دکتر اسلامی چالوسی ها میشناسنش رد خورد نداره
اون وقت هر کی منو میبینه میگه پسر داری
از چشات معلومه
میگم نه دختره
یه خانمه تو فایملمون خیلی حرفه ایه میگه پسر داری از حرکات و شکمت معلومه فعلا چیزی براش نخر برو یه بار دیگه چک کن 😁 ینی اعتماد به نفسش سمی بود
نمیدونم والا
ینی اشتباه شده
یا من اشتباه میکنم
پرسش (1399/06/11):
چرا هر کی منو میبینه میگه بچه ات پسره؟ 🙂
3280
119
1399/06/11
سوال کننده
0
1399/06/11
الناز مامان ارتین
انشاله هر چی سالم یاش
0
1399/06/11
الناز مامان ارتین
منم آن تی نگفت چیه انومالی گفت پسر
6
1399/06/11
nafas gare
😁😁😁😁بچت دختره برو حالشو ببر
0
1399/06/11
الناز مامان ارتین
دکتر اومد
0
1399/06/11
سوال کننده
از وقتی فهمیدم دختره باهاش حرف میزنم براش اسمم انتخاب کردیم الهی قربونش برم من حتی صورتشم تجسم کردم فداش بشم
6
1399/06/11
samira ...
اصلا از رو ویار حرکت و شکم و اینا نیست منم همه میگن پسره ولی دخمل
0
1399/06/11
nafas gare
ای جونم
پس با بقیه چ کار داری
ب زندگیت برس و دختر خوشگلت
پس با بقیه چ کار داری
ب زندگیت برس و دختر خوشگلت
0
1399/06/11
سوال کننده
آره بابا ... ایشالله چشم به هم بزنی میان بغلمون کل زندیگمون تغییر میکنه 😍
0
1399/06/11
سوال کننده
آخ از این لباس نوزادیا یه سره هست دست و پاپوش داره رنگ های مات گلبهی و طوسی و نخدی براش گرفتم
اوخودااااا
اوخودااااا
0
1399/06/11
nafas gare
😍😍
4
1399/06/11
سوال کننده

0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
سلام به من سر پسرم همه میگفتن پسره و پسر شد
2
1399/06/11
سوال کننده

0
1399/06/11
سوال کننده
الهی..... زیر سایه ی پدر و مادرش باشه لیشالله
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
سلام یه سوال داشتم تا بندناف نیفتاده میشه زیر دکمه ای پوشید یا نه رکابی
0
1399/06/11
پریناز 😍
سلام
0
1399/06/11
پریناز 😍
من ک سونو نرفتم برا جنسیت
0
1399/06/11
پریناز 😍
ولی یه عده رو حالتام میگن دختر
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
ممنونم گلم
0
1399/06/11
پریناز 😍
ی عده میگن پسر😂
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
یا دختر میشه یا پسر غیر از این که دیگه چیزی نیست
0
1399/06/11
سوال کننده
حرف مردم و حالت هاتو فراموش کن.... علم دقیق میگه چیه ایشالله اونی که خدا برات انتخاب کرده بشه
انتخاب خدا ینی بهترین چیز دنیا
انتخاب خدا ینی بهترین چیز دنیا
0
1399/06/11
زیبا🎀 👧👶👩👯 👨
سلام عزیزم.منم سر بارداری اولم همه سونو سرخود بودن میگفتن پسره ولی حس خودم این بود که دختره و دخترم بود.سر دومی هم خودم حس میکردم پسره پسر بود.ببین حس خودت چیه.
0
1399/06/11
پریناز 😍
ایشالله والا برام مهم نیست دوست دارم دختر باشه ها ولی پسرم رو تخم چشامه بالاخره بعد از مدت ها انتظار بوده حرفی نیست
0
1399/06/11
پریناز 😍
من حسم میگ دختر حتی اسمم همش دخترونه وقتیم میخوام باهاش حرف بزنم یهو میگم دخترم 🤣
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
من سر اولی همون اول که باردار شدم حسم گفت پسره ولی این یکی نمیدونم گیجم
0
1399/06/11
زیبا🎀 👧👶👩👯 👨
ای جانم ان شاءالله اولا سالم باشه بعدم هرچی دلته بشه اگر به صلاحتونه
0
1399/06/11
پریناز 😍
ان شالله
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
همش ولی چیزایه دخترونه تو ذهنمه
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
دوست دارم یه بار برم خرید سیسمونی دخترونه
0
1399/06/11
سوال کننده
والا حس خودم ۱۰۰ درصد و حس همسرم ۱۲۰ درصد پسر بود و هست ولی به همسرم بعد آنومالی چیزی نگفتم که دلش نلرزه
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
اره سالم و صالح بودنش از همه چی مهمتره
0
1399/06/11
زیبا🎀 👧👶👩👯 👨
من علامتهای خودمو میگم.شاید بدردت بخوره.سردخترم ویارم وحشتناک بود میل به شیرینی جات داشتم.تکوناش ازهفته۱۸به بعد شروع شد خوم پخش شده بودمو اضافه وزن وحشتناک.سر پسرم ویارم برا۳ماه بود ترشیجات دوسداشتم از۱۳هفته توکنشو حس کروم شکمم تیز بود و سبک و ترو فرز بودم.
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
سونو رو هردو یکجا رفتی
0
1399/06/11
پریناز 😍
من هردو علامتارو دارم هم برا دختر هم برا پسر🤣 ن رو ترشی ویار دارم ن رو شیرینی🤣 شکممم تیز اومده و پهن شدم🤣حوصله هم ندارم
0
1399/06/11
زیبا🎀 👧👶👩👯 👨
من سردخترم فقط یبار جنسیتشوگفت تو سونوهای بعدی نشون نداد.من بر اساس همون یبار خرید کردم ولی تا موقع زایمان همش میگفت اگه پسر باشه چی من اینهمه خرید کردمجوری که تو اتاق عمل از پرستاره پرسیدم دختره یا پسر😅
0
1399/06/11
سوال کننده
حالا من:
اصلا حالت تهوع نداشتم تا الان
ویار شدید ترشی
۸۰ کیلو بودم قبل بارداری الان ۷۳ کیلوم خاک بر سرم 😁
از دیوار بالا میرم
همه کار میکنم
اصلا شکمم انگار توش خالیه سبکه
بچه تو معدمه انگار
لگداشم از ۱۲ هفته حس کردم
اصلا حالت تهوع نداشتم تا الان
ویار شدید ترشی
۸۰ کیلو بودم قبل بارداری الان ۷۳ کیلوم خاک بر سرم 😁
از دیوار بالا میرم
همه کار میکنم
اصلا شکمم انگار توش خالیه سبکه
بچه تو معدمه انگار
لگداشم از ۱۲ هفته حس کردم
0
1399/06/11
زیبا🎀 👧👶👩👯 👨
پسر😅
0
1399/06/11
سوال کننده
بله
0
1399/06/11
پریناز 😍
من که قشنگ حالات دوجنس رو دارم موندم چیه بالاخره🤣
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
اخه چرا پس تو ان تی گفته پسر تا یه چیزی نبینه که نیاید بگه
0
1399/06/11
زیبا🎀 👧👶👩👯 👨
این حالتها نسبیه من خلافشم دیدم.
0
1399/06/11
زیبا🎀 👧👶👩👯 👨
من تو ۱۳هفته گف احتمالا دختر دخترم بود.براپسرمم همینطور از۱۳هفته جنسیتشو گف.کدوم شهرین؟
0
1399/06/11
زیبا🎀 👧👶👩👯 👨
من سردخترم بارداری داغونی داشتم زایمان راحت ولی سر پسرم بارداری خوبی داشتم زایمان سخت.
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
من سر پسرم بارداریم سخت تر بود تا الان که پیش اومدم و زایمانم راحت
ولی اینو نمیدونم چی بشه
ولی اینو نمیدونم چی بشه
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
من دوازده هفته سر پسرم گفت پسره
ولی اینو سیزده هفته نگفت
ولی اینو سیزده هفته نگفت
0
1399/06/11
پسرم و دخترم عشقای مامان ******
فکرکنم واسه آریانا هم پسر باشه
0
1399/06/11
سوال کننده
نه عزیزم احساسم فقط میگه پسره ولی اندام تناسلیشو دیدم سه تا خط بود
نمیدونم چی بگم والا
نمیدونم چی بگم والا
0
1399/06/11
خانم گل .
عزیزم خودت میگی دکتر گفته تازه خیلی ام ماهره
پس بیخیال حرف بقیه
پس بیخیال حرف بقیه
0
1399/06/11
fatemeh ش
ب منم همه میگفتن پسره ولی دختر بود. ول حرف مردم بکن. سونو مهمه. بازم شک داری برو سونو. تعیین جنسیت
1
1399/06/11
fatemeh ش
تو ان تی اصلا اندام تناسلی تشکیل نشده ک بخاد چیزی بگه. حدسی ازروی ستون فقرات میگن.
0
1399/06/11
fatemeh ش
آخه دختر حیا داره پاهاش جمع میکنه براهمین بیشتر دقت میکنن ک مطمعن بشن. واسه دخترمن ک یه با رفتم شیرینی خوردم ک پاش باز کرد.
2
1399/06/11
💮maral💮 .
میخوای مطمئن بشی یه سونو دیگ برو خب
0
1399/06/11
💮maral💮 .
بچه ها اوما واسم زده هفته ۱۳ ولی من ۱۰ هستم هنو چجوری تغییرش بدم
0
1399/06/11
مرضیه معصومی
سلام من خیلیارو دیدم که دختر دارن پهلو دراوردن
0
1399/06/11
مرضیه معصومی
تاریخ پریودت تغییر بده
0
1399/06/11
massti. mamy of labkhand😍💋
به منم همه میگفتن پسر ولی سونو ان تی گفت احتمال 90درصد به بالا دختره .کارشم خیلی خوبه همه قبولش دارن . حالا برا من شاید تو انومالی تغییر کنه ولی برا شما احتمالش کمه
به نظرم سونو خیلی دقیق تر از نظر اطرافیانه
به نظرم سونو خیلی دقیق تر از نظر اطرافیانه
0
1399/06/11
zahra❤️🍄 😊
سلام خوبی اریانا مبارکه بارداریت
0
1399/06/11
zahra❤️🍄 😊
خیلی وقته ندیدمت
0
1399/06/11
.... .
افرین واقعا به طرز تفکرت 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
0
1399/06/11
هدا :
عزیزم ان شاالله سالم و سلامت باشه .اگه هنوز شک داری برای جنسیتش فعلا خرید نکن یکی دو هفته دیگه برو سونو تا مطمءن بشی
0
1399/06/11
سوال کننده
ندارم
0
1399/06/11
سوال کننده
فداتشم زهرا جان خوبی شما؟
0
1399/06/11
ریحانه 💕
جووونم😍
اینترنتی گرفتی اینا رو؟
اینترنتی گرفتی اینا رو؟
0
1399/06/11
💞سپید💕💗💗 💞
دقیقا این حرف درسته. منم نگاه صورتم میکرذن میگفتن چقد جوش زدی بچت دختره🤣🤣. جالبه دگتا سونوم هنو کارشون شروع نکرده فوری اولین چیز گفتن پسر.خودمم همیشه حس میکردم پسره. اصلا تو اینستا یا رفتم سیسمونی ها نگاه لباس دخترونه نمیکردم شوهرم میگفت ی نگاهی ب اینا هم بنداز. میگفتم نه بچه من پسره. حس مادر درسته واقعا
0
1399/06/11
مریم محمدی
من شنیدم اگه اوایل بارداری وزن کم کنی بچت دختره.
0
1399/06/11
ملی 99
لطفا به منم بگید
خیلی تنبل شدم صبحها نمیتونم بیدار بشم
حالت تهوع شدید دارم عاشق شیرینی جاتم موهام خشک شده تکون هم هنوز حس نمیکنم
خیلی تنبل شدم صبحها نمیتونم بیدار بشم
حالت تهوع شدید دارم عاشق شیرینی جاتم موهام خشک شده تکون هم هنوز حس نمیکنم
0
1399/06/11
سوال کننده
منم کلی جوش زده بودم دکترم گفت احتمالا پسر داری گرمی زده بهت جوش زدی
ولی نبود
ولی نبود
2
1399/06/11
leyli... گل رز 😍
منم هر کی میبینه میگه بچت پسره اما دخمله 😍 هیچ حالت تهوعی هم نداشتم در کل بارداری خیلی راحتی داشتم خدا رو شکر
0
1399/06/11
سوال کننده
خدارو شکر خداروشکر خداردشکر دقیقا منم
واسه همین همسرم گفت یکی دیگه هم زود اقدام کنیم
بعضیا یا با لوس کردن یا به صورت واقعی خیلی اذیت میکنن همسرشون میگه دومی رو غلط بکنم اقدام کنم 🤣
من دردم زیاد نباشه حتی به روی خودم نمیارم که همسرم دوران بارداری من رو مغزش نباشه و خیالش جمع باشه
بخدا
واسه همین همسرم گفت یکی دیگه هم زود اقدام کنیم
بعضیا یا با لوس کردن یا به صورت واقعی خیلی اذیت میکنن همسرشون میگه دومی رو غلط بکنم اقدام کنم 🤣
من دردم زیاد نباشه حتی به روی خودم نمیارم که همسرم دوران بارداری من رو مغزش نباشه و خیالش جمع باشه
بخدا
0
1399/06/11
leyli... گل رز 😍
اره دقیقا همسر منم میگه حالا که حاملگی اذیتت نکرد یکی دیگه هم زود بیاریم 😏😁 اخه گاهی اصلا یادم میره حاملم چون زیاد سنگین نشدم
1
1399/06/11
leyli... گل رز 😍
قلبون دخملامون مامانشونو اذیت نکردن ❤😍
0
1399/06/11
سوال کننده
فدا بشم منننننننن 😍
0
1399/06/11
leyli... گل رز 😍
انشالله همگیمون به سلامتی جوجه هامون بغل بگیریم 😘
0
1399/06/11
باران م
عکس nt شو نداری؟
0
1399/06/11
باران م
اینا رو از کجا خریدی دوسشون دارم😍😍😍
0
1399/06/11
باران م
اینترنتی خریدی اسم پیحشو بگو😉
0
1399/06/11
مامان سامین .
والا منم سونو گفت دختر این زنا میرسن میگن پسره
0
1399/06/11
مامان سامین .
حالا پسر بود میگفتن دختره
0
1399/06/11
مامان سامین .
ول کن بابا حس خودت چی میگه من که از اول مطمعنم دختره
0
1399/06/11
پریا 🤱🧿
شکمت تو پهنه یا رو به جلو ؟
0
1399/06/11
پریا 🤱🧿
میگن دختر خوشگلیو از مادرش میگیره مثلا مامان موقع حامگلی زشت میشه ولی تو پسر خوشگل میشه 😍
0
1399/06/11
پریا 🤱🧿
دختر از اول حسوده 😂
0
1399/06/12
زیبا🎀 👧👶👩👯 👨
سونوگرافی من میگه دختر دارین😃
1
1399/06/12
سوال کننده
گرده کلا رو به جلو ولی تیز نیست
0
1399/06/12
پزشک اوما
سلام سونو آنومالی دقیق است و علایم دقیق نیست اما باز دو هفته دیگر مجدد سونو بده که سونوگرافیست بدون شک جنسیت را اعلام کند
0
1399/06/12
سوال کننده
سپاس فراوان
0
1399/06/14
باران م
من خوشگل تر شدم مامان و خواهرم میگن خوشگل تر شدی شوهرمم میگه خوشگل تر شدی ،(نه اینکه سر جنسیت سوال کرده باشما خودش چند باری از زبونش شنیدم چون اصلا بدحال نیستم صورتمم شفافه )ولی توو nt گفت احتمالا دختر 😉😍
0
1399/06/14
باران م
من فقط انگار ضربان حس میکنم لگد حس نمیکنم
0
1399/06/14
باران م
شکم من رو به جلو
آنومالی دقیق میگه میام تاپیک میزنم جنسیتو قطعی میگم😂
آنومالی دقیق میگه میام تاپیک میزنم جنسیتو قطعی میگم😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




