سلام
من دوماهه که دوبار پریود میشم در ماه نمیدونم دلیلش چیه
مثلا این سری ۱۷ روز از پریودم میگذره باز پریود شدم و اینکه پریودهام به شدت بی نظم هس
کسی اینجوری بوده؟
باید برم سونو؟یا ازمایش چیزی؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



449
1399/06/01




