یکی از علائم بارداریم همین بود
اینا طبیعیه هم تو بارداری برامن هس
هم قبلش که باردار نبودم
جای نگرانی نیس
اخه نزدیک یکسال اقدامم اینجور ترشحی نداشتم
من هر ماه دارم و پریود میشم عزیزم😐
منم ترشح بی رنگ و بو داشتم هفته های اول اما سفت نبود آبکی بود الانم همون آبکیه
اما میدونم ترشح بی رنگ و بو از علائم میتونه باشه
سلام کلا این ترشحات واژن طبیعی است حالا گاهی نشانه بارداری باشه و گاهی علت خاصی ندارد