سلام بچه ها اگه میدونید راهنماییم کنید ..امروز ظهر ناهار باقالی پلو بود سعی کردم باقله هاشو جدا کنم و نخورم ولی نمیدونم کار درستی کردم که خوردم یا نه ..آخه هنوز جواب غربالگری پسرمو نگرفتم ..میترسم نکنه خدایی نکرده اتفاقی بیفته ..بنظرتون اشکالی داشته که خوردم؟
پزشک اوما لطفا جوابمو بدین ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



593
1399/04/24







