عشقا من با پریودم ۱۲ هفته و چهار. روز هستم ولی موقع سونو قلب بهم گفتن یک هفته دقیقا عقبی با تاریخ پریود ولی دیروز موقع إن تی دقیقا براساس پریودم بود
همه چی شکر خدا اوکی بود هم سونو هم آزمایش انشالله شماهم خوش خبر برگردین
جای معتبری رفته بودم ولی دکتر تشخیص نداد چیه یا نمیدونم تشخیص داد.و نگفت چون گفت هنوز کامل نشده
میشه برام با عکس سونو حدس بزنین😍
ببینم گل دختر دارم یا شازده پسر 🙈❤️❤️❤️😍از کنجکاوی مردم
845
107
1399/03/08
سوال کننده
0
1399/03/08
سوال کننده

0
1399/03/08
mozhgan سام
به من سونو ان تی گفتن احتمالا.سونو انومالی هم همون شد که گفته بودن
0
1399/03/08
سوال کننده
برامن احتمال هم نداد
0
1399/03/08
mozhgan سام
از نیم رخ جمجمه پسر حدس میزنم.ولی از قسمت لگن دختر😁
0
1399/03/08
mozhgan سام
تا ببینیم بقیه دوستان چی میگن
0
1399/03/08
سوال کننده
😂😂😂😂شاید باورت نشه حتی ویارمم هم دختر میخوره هم پسر اصلا نمیتونم تشخیص بدم
0
1399/03/08
mozhgan سام
😂😂
0
1399/03/08
star ka
پسره فک کنم
0
1399/03/08
mozhgan سام
چهرتون اطرافیان میگن قشنگ شده یا نه؟
0
1399/03/08
سوال کننده
از کجا میگین پسر 😂خداییش به منم یاد بدین
0
1399/03/08
star ka
برا من ان تی نوشت پسر انقدر مطمئن بود
0
1399/03/08
mozhgan سام
تهوع و اذیت شدن دارید؟
0
1399/03/08
سوال کننده
همه میگن به پسر میخوری ولی واقعا خیلی زشت شدم صورتم ورم کرده و شدیدا جوش زدم
0
1399/03/08
star ka
من حدس زدم تجربه ندارم
0
1399/03/08
سوال کننده
اره داشتم ولی الان خیلی کم شده حتی تا جاییکه غذا نمیخوردم
0
1399/03/08
سوال کننده
الان باز بهترم نسبتا
0
1399/03/08
mozhgan سام
اگه قشنگ شده باشید پسره .اگه تهوع نداشته باشید و جنین اذیتتون نکنه پسره
0
1399/03/08
سوال کننده
نه خیلی زشت شدم انشالله دختره 😅البته سالم و سلامت باشه برام دنیاست هاااا ولی خواهر ندارم دلم دختر میخواد
0
1399/03/08
mozhgan سام
عزیییییزم
0
1399/03/08
mozhgan سام
تنش صحیح و سلامت باشه و انشالله هرچی دلتون میخواد باشه
2
1399/03/08
سوال کننده
الهی آمین چه دختر چه پسر فرقی ندارن نوبرونه است وقتی بذارن تو بغلمون میذاریم روچشمامون
0
1399/03/08
mozhgan سام
😍😊افرین
0
1399/03/08
mozhgan سام
اقدامتونم مهمه
0
1399/03/08
mozhgan سام
اگه بلافاصله بعد از پریودی اقدام کردید دختره
0
1399/03/08
سوال کننده
با آمپول حامله شدم ولی دیگه نمیدونم روز تخمک گذاری گرفته یا یکی دو روز بعدش
0
1399/03/08
سوال کننده
هرچی خدا صلاح بدونه انشالله اون بشه هیچی رو به زور نمیخوام ولی الان فقط کنجکاوم دلمنمیخواد براش لباس بخرم ذوق کنم
0
1399/03/08
mozhgan سام
با حرفاتون من حس ششمم میگه دختره
0
1399/03/08
mozhgan سام
من خودم چند روزه فهمیدم.واقعا ادم کنجکاو میشه
0
1399/03/08
سوال کننده
براشما چیه جنسیت
0
1399/03/08
سوال کننده
من از بچگی رویای دختر دار شدن دارم
0
1399/03/08
سوال کننده
😂😂😂
1
1399/03/08
💕narsis 💞fl
اصلا به علائم نیس
1
1399/03/08
سوال کننده
نمیدونم وقتی بشنوم که پسره عکس العملم چی میشه صد درصد خوشحال میشم ها مطمعنم ولی واقعا نمیدونم دنیای پسرونه چجوریه😍ولی پسر داشتن هم خودش شیرینه وای مخصوصا که بزرگ بشه قد بلند تر از خودت کنارت راه بره
0
1399/03/08
سوال کننده
آدم حس غرور بهش دست میده
1
1399/03/08
💕narsis 💞fl
من برا دخترام خیلی قشنگ شده بودم ولی برای این نی نی زشت شدم جوش میزنم
0
1399/03/08
💃ثمین بیات🕺
ایناعلائم دختره
0
1399/03/08
💃ثمین بیات🕺
وای عکس پروفایلت چه باحاله🥰🥰
یعنی دوتا دختر داری و سومی ک توراهه پسره؟؟؟
یعنی دوتا دختر داری و سومی ک توراهه پسره؟؟؟
0
1399/03/08
roz ♥️
دحتره
0
1399/03/08
سوال کننده
واقعاااا
0
1399/03/08
سوال کننده
توروخدا از کجا میگین دختره 😍
0
1399/03/08
خانم گل .
من ک اخرشم نفهمیدم چجوری از رو عکس جنسیتو میگن😂😂😂
0
1399/03/08
سوال کننده
منم همینطور
0
1399/03/08
الناز مامان ارتین
سلیوم
1
1399/03/08
الناز مامان ارتین
شومبول نداره حتما دختره😂😂😂😂😂
1
1399/03/08
خانم گل .
وای دقیقا مث من
تو خانواده منو همسرم همه نوه ها دخترن منم ی جورایی مطمئن بودم ک بچه ماهم دختره اما وقتی دکتر سونو گفت پسره جا خوردم گفتم دکتر مطمئنی؟ گفت اره چرا تعجب کردی😅
تو بارداریم همش با خودم فک میکردم ینی پسر داشتن چ جوریه
الان ک دنیا اومده خییییلی حس شیرینیه اخه پسرا مامانی میشن😍
تو خانواده منو همسرم همه نوه ها دخترن منم ی جورایی مطمئن بودم ک بچه ماهم دختره اما وقتی دکتر سونو گفت پسره جا خوردم گفتم دکتر مطمئنی؟ گفت اره چرا تعجب کردی😅
تو بارداریم همش با خودم فک میکردم ینی پسر داشتن چ جوریه
الان ک دنیا اومده خییییلی حس شیرینیه اخه پسرا مامانی میشن😍
0
1399/03/08
سوال کننده
الی😂😂😂😂😂اظهار نظرتو قربون
0
1399/03/08
الناز مامان ارتین
😋😋😋😋
0
1399/03/08
سوال کننده
ای جان چه دردونه ای شده الان پسر شما
0
1399/03/08
سوال کننده
خانواده همسر منم ژنشون پسره 😏
0
1399/03/08
سوال کننده
برعکس مادرشوهرم خیلی دلش میخواد دختر بشه ولی پسر هم بشه نهایتا پز میده که پنج تا نوه پسر دارم😂😂😂😂
0
1399/03/08
خانم گل .
اره چون اولین پسره تو خانواده هامون خیلی دوسش دارن مخصوصا خواهرشوهرم
0
1399/03/08
خانم گل .
خب دوس دارن ی نوه دخترم داشته باشن دیگه
خانواده همسر منم خیلی دوس داشتن ی نوه پسر داشته باشن
قبل من جاریم باردار شد برادر شوهرم میپرسید بچه چیه گفتن دختر میگفت حیف شد ی پسرم میخوایم خب همش دختر😅😅
خانواده همسر منم خیلی دوس داشتن ی نوه پسر داشته باشن
قبل من جاریم باردار شد برادر شوهرم میپرسید بچه چیه گفتن دختر میگفت حیف شد ی پسرم میخوایم خب همش دختر😅😅
0
1399/03/08
نسترن قندو نبات👶👶
والا دکتر تشخیص نداده ما چجوری بگیم😂انشالله سالم باشه بعدشم هرجنسی دوست داری باشه
0
1399/03/08
mozhgan khoshnoud
عزیزم من همه علایم دخترونه رو داشتم همه جز شوهرم میگفتن دختره البته قیافم تغییر نکرده اصلا وقتی دکتر بهم گفت پسره شوکه شدم چون از بچگی همش دختر دوست داشتم اصلا نمیدونستم چکار کنم و چه جور میشه با یه پسر ارتباط گرفت شروع کردم هر روز باهاش حرف زدن قربون صدقه اش رفتن خاطره مینویسم براش الان آنقدر وابسته اش شدم انگار نه انگار داخل شکمم فقط دعا دعا میکنم زودتر به دنیا بیاد انشاءالله نی نی شما هم هر چی هست صحیح و سالم باشه و زایمان خوبی داشته باشی 😘😘
0
1399/03/08
mozhgan khoshnoud
نسرین جون دوقلوهای شما چین؟
0
1399/03/08
roz ♥️
یه پسرو ی دختره😁
0
1399/03/08
roz ♥️
احتمال ۷۰ درصد دختره چون پایینش چسبیده ب زمین پسر بود رو ب هوا بود
0
1399/03/08
mozhgan khoshnoud
ایول خدا حفظشون کنه
0
1399/03/08
Amal V
بنظر من پسره
0
1399/03/08
mina kat
سلام
0
1399/03/08
mina kat
سولماز جان آزمایشت عددش چند بود
0
1399/03/08
mina kat
ان تی چند بود
0
1399/03/08
سوال کننده
سلام ان تی ۱/۲ بود
0
1399/03/08
mina kat
آزمایش چی
0
1399/03/08
سوال کننده
آزمایشم نمیدونم عددشو ولی رنج نرمال بود
0
1399/03/08
mina kat
عکس شو داری بفرستی
0
1399/03/08
سوال کننده
صبرکت
0
1399/03/08
mina kat
نه این نه
0
1399/03/08
سوال کننده
پس چی
0
1399/03/08
mina kat
چند برگ دیگه هم باید باشه
0
1399/03/08
سوال کننده
اون یکی صفحش
0
1399/03/08
mina kat
اره
0
1399/03/08
سوال کننده
مینا دیدی
0
1399/03/08
mina kat
اره نرمال خدا رو شکر
0
1399/03/08
mina kat
فک کنم یک به ۱۴۰۰
0
1399/03/08
سوال کننده
اره دادی تو هم آزمایشاتو
0
1399/03/08
mina kat
اره
0
1399/03/08
سوال کننده
نرمال بود؟
0
1399/03/08
mina kat
برا من ۱ به ۷۱۱ ولی زده ریسک کم.
0
1399/03/08
سوال کننده
برامنوذکترم دید گفت اوکی
0
1399/03/08
mina kat
بازم نمیدونم
0
1399/03/08
mina kat
شاید رنج آزمایشگاه با هم فرق داره
0
1399/03/08
سوال کننده
نگران نباش ریسکا الکیه مگر اینکه هم سونو هم آز مشکل داشته باشه
0
1399/03/08
pegi ف
منم عین توام همه رویاهام رویای دختر دار شدنه ۱۰۰نفرم خواب دیدن دختره من ویارم داشتم خیلی ۳ هفته الان خوبم آن تی برام حدسم نزد ولی من پوست خیلی صاف شده قشنگتر شدم
2
1399/03/08
سوال کننده
من نه پوستم افتضاح شده
1
1399/03/08
سوال کننده
لکه قرمز افتاده زیر ابروهام پوست پوست میشه و دور دهنم
1
1399/03/08
سوال کننده
کلی جووووش زدم
1
1399/03/08
سوال کننده
صورتم بدنم
1
1399/03/08
سوال کننده
افتضاحم
0
1399/03/08
زی زی 😇😇
ثیمین جون رفتم ان تی گفت احتمال ۹۰ درصد پسره عشقم بنظرت درسته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- گیفت سیسمونی، گیفت تعیین جنسیت تابلوهای دکوراتیو مشخصات نوزاد
- طبع بدن مادر در تعیین جنسیت جنین
- iui و هزینه آن
- تعیین جنسیت در غربالگري اول صارم
- خیلی ناراحتم دارم از سر درد میمیرم
- یخ کردن پاها و تعیین جنسیت
- تعیین جنسیت هفته پونزده
- تعیین جنسیت بچه چپ وراست بودن شکم
- تعیین جنسیت وعلایم قبل ازتعیین جنسیت
- تعیین جنسیت بچه قبل اقدام😂😂




