سلام خانومی ان شاطءالله که به حق همین ماه عزیزخداشفاش میده،دلتون گرم بخداباشه همیشه
دوست من هم توی کلیه غده داشت حتی نزدیک بود کلیه رو بردارن اما خداروشکر خوب شد
نگران نباشید
توی درمان سرطان روحیه از دکتر و دارو مهم تره
عزیزدلم ... ناراحت شدم ... به حق همین شب قدر براشون دعا میکنم که زود خوب بشن... بعدشم انشالله که عده هارو بر میدارن و خوب میشن اگه هم نشد فوقش کلیه شونو بر میدارن که با یه کلیه هم میشه زندگی کرد فقط چند تا قرص باید بخوره... ولی حتما حتما توی این عصر پیشرفت پزشکی غده ها رو فقط بر میدارن و راحت میشن مطمئن باش دکترای الان خیلی کاراشون پیشرفت کرده
سلام غزل جان انشالله که بحق همین ماه عزیز خدا کمکش کنه
ایشالا به زودی بهبود پیدا میکنن
خیلیا درگیر شدن و با طی مسیر درمان حاشون خوب شد
خدا پشت و پناهش انشالله🌹🌹
سلام غزلی انشاالله که به حق این شبای عزیز شفا پیدا کنه 💖
سلام غزل جون اصلااا نگران نباشین خییلی زود خوب میشه..من هم پدرشوهرم و هم خواهر شوهرم و هم برادرشوهرم عمل کردن و خوووب شدن..توکل کنین به خدا