ی سونو هفته 18 انجام دادم، همون آنومالی باید باشه فکر کنم
عزیزم بعده انومالی .سونوی سی هفتگی هست برای وزن و رشد جنین و وضعیت جفت
ازمایش هم ازمایش دیابت که از هفته ۲۴ فک کنم تا ۲۸ وقت داری
وای یعنی تا سی هفتگی از بچه بیخبریم؟
نه خب هرموقع بری دکتر یا بهداشت صدای قلبشو میزارن
سونو زودتر هم میشه بری مثلا ۲۸ هفته ولی سونوی زیادی ضرر داره
بعدشم از این هفته ها به بعد حرکاتش میفهمی خیالت راحت میشه که حالش خوبه
من که هیچی نمیفهمم، جفتم قدامیه
منم قدامیه تازه یه هفتس میفهمم..ایقده وول میخوره😍
توهم خیلی راهی نمونده که حسشون کنی عزیزم💋
اون وقت باید لگد هاشو بشماری؟ از چند هفتگی باید این کارو بکنیم؟
نمیدونم دقیقن...ولی فکر کنم ماله دوماه اخر باشه .
من ی وقتایی شکمم سفت میشد حس میکردم بچه ست و چند روزه دیگه اون طوری نمیشه
مرسی ازت، تو بچه ت چیه؟ بچه چندمته؟
یکم که بگذره کلا همه حرکاتش حس میکنی.لگداش .جابجا شدناش😃
من بچه اولمه...دخمل خانمی دالم😍
الهی ی ی... خدا نگه دارش باشه