سلام اومایی های عزیز . طاعاتتون قبول .
این داروها برای تقویت اسپرم و تخمدان و درمان تنبلی و کیست تاثیر داره ؟
شوهرم مشکل اسپرم نداره . آزمایش داده.
از داروخانه پرسیدم گفتن برای مکمل باشگاهی هست به خاطر این دو دل شدم و ازتون راهنمایی خواستم.
دکترم گفت با این داروها احتمال چندقلویی هست .
نظر شما چیه ؟
ضرر نداشته باشه برای خودم و شوهرم و احتمال چندقلویی هست ؟
ممنون میشم دکتر اوما هم جواب بدن 💙
پرسش (1399/02/19):
داروهای تقویت تخمدان و اسپرم
613
58
1399/02/19
سوال کننده
0
1399/02/19
سوال کننده

0
1399/02/19
سوال کننده

0
1399/02/19
سوال کننده
این داروهاست
0
1399/02/19
Love ❤️😍
وقتی دکترت گفته حتما هست دیگه
0
1399/02/19
Love ❤️😍
دکتر من به همسرم برای اسپرمش سلن پلاس،
ویتامین سی و ویتامین E داده بود
ویتامین سی و ویتامین E داده بود
0
1399/02/19
سوال کننده
اخه داروخانه گفت مکمل باشگاهی
یه موقع ضررش بیشتر نباشه
بابت اون ترسیدم
یه موقع ضررش بیشتر نباشه
بابت اون ترسیدم
0
1399/02/19
Love ❤️😍
واینکه هر شب معجون درست میکردم
0
1399/02/19
سوال کننده
ضعیف بود؟
با چی معجون درست میکردی؟
با چی معجون درست میکردی؟
0
1399/02/19
Love ❤️😍
آره کم تحرک بود
0
1399/02/19
Love ❤️😍
شیر و موز و مغزیجات و عسل خرما
0
1399/02/19
Love ❤️😍
که ماه دوم اقدامم باردار شدم
0
1399/02/19
سوال کننده
ممنونم
ما الان مشکل اسپرم نداریم
فقط من پلی کیستیکم و تنبلی داشتم
لتروزول و متفورمین خوردم هنوز تاثیر نداشته
ما الان مشکل اسپرم نداریم
فقط من پلی کیستیکم و تنبلی داشتم
لتروزول و متفورمین خوردم هنوز تاثیر نداشته
0
1399/02/19
Love ❤️😍
بهش فکر نکن اصلا
0
1399/02/19
Love ❤️😍
منتظر باشی دیرار میگیره
0
1399/02/19
سوال کننده
به سلامتی
بخاطر گرمی و داروها بچت پسر شده پس
تاثیر داره
بخاطر گرمی و داروها بچت پسر شده پس
تاثیر داره
0
1399/02/19
سوال کننده
استرس ندارم
اما دنبال درمانم
اما دنبال درمانم
0
1399/02/19
Love ❤️😍
فکر کنم،
خیلی گرمی میخوردیم ما و اینکه روز تخمک گذاریم اقدام داشتم
خیلی گرمی میخوردیم ما و اینکه روز تخمک گذاریم اقدام داشتم
0
1399/02/19
سوال کننده
من نامنظمم
نمیدونم تخمک گذاری چه موقع هست
نمیدونم تخمک گذاری چه موقع هست
0
1399/02/19
Love ❤️😍
منظورم روز شماری نکن تا پریودت ببینی بارداری یا نه
0
1399/02/19
Love ❤️😍
از کیت استفاده نکن
0
1399/02/19
Love ❤️😍
استاده کن
0
1399/02/19
Love ❤️😍
اشتباه تایپ کردم
0
1399/02/19
سوال کننده
نه اینجوری نیستم
0
1399/02/19
Love ❤️😍
خب خیلی خوبه امیدوارم که هر چی زودتر جواب بگیری
0
1399/02/19
سوال کننده
ماه اول استفاده کردم دو خط شد
رفتم سونو اصلا فولی نداشتم
به کیت اعتماد ندارم
رفتم سونو اصلا فولی نداشتم
به کیت اعتماد ندارم
0
1399/02/19
سوال کننده
ممنون گلی وقت گذاشتی جواب دادی😘😘
0
1399/02/19
Love ❤️😍
ولی کیت مکس ۱۴ خوبه که
0
1399/02/19
Love ❤️😍
فدات عزیزم ایشالا زودتر بیای اینجا خبر بارداریتو بدی
1
1399/02/19
سوال کننده
فداتشم انشاءالله
خدا گل پسرتو براتون نگه داره
التماس دعا
خدا گل پسرتو براتون نگه داره
التماس دعا
0
1399/02/19
zizi fathi
گلم ببخشید منم همسرم کم تحرکی داره یعنی انگار خیلیم زیاد میشه بیشترتوضیح بدید ماتعدادشم کم بود 'معجون همینو بهش میدادی هرروز ؟؟؟
0
1399/02/19
Love ❤️😍
آره عزیزم همینو که فرستادم،
هر شب درست میکردم هم خودم میخوردن هم همسرم،
البته همسرم صبحا ناشتا هم میخورد
هر شب درست میکردم هم خودم میخوردن هم همسرم،
البته همسرم صبحا ناشتا هم میخورد
0
1399/02/19
mina 😍
سلام خانما
0
1399/02/19
mina 😍
کسی هست میخوام یه سوال بپرسم
0
1399/02/19
zizi fathi
سلام بفرما
0
1399/02/19
mina 😍
البته بااجازه ازفاطمه خانم
0
1399/02/19
zizi fathi
سلن پلاس و ازادم میفروشن؟ویتامین ای و سی و هرروز میخوردین ؟
0
1399/02/19
Love ❤️😍
آره عزیزم سلن پلاس همون سلنیوم
1
1399/02/19
Love ❤️😍
هر کدومش روزی یه دونه
0
1399/02/19
zizi fathi
قربونت برم مرسی انشااله ماهم استفاده کنیم ببینیم چی میشه۳ماه دیگه باید ازمایش و تکرارکنه بازم
0
1399/02/19
zizi fathi
بنظرتون من اقدامم وادامه بدم همچنان
0
1399/02/19
Love ❤️😍
انشالله توکل به خدا که شما هم نتیجه بگیرید
0
1399/02/19
Love ❤️😍
آره چرا که نه
0
1399/02/19
Love ❤️😍
گرمیجات بدن و تقویت میکنه
0
1399/02/19
mina 😍
من این ماه لتروزول وامپول سینال اف زدم
دکترم گفت نوزدهم بیا که امروز بود وقراره فردا برم
بهم گفته بود رابطه نداشته باشیم والان نزدیک ده روزه نداریم
سوالم اینه
دلیل اینکه بهم میگ رابطه نداشته باشیدچیه
واینکه امپول hcgبخواد بزنه
بهتره نداشته باشیم یانه میتونیم داشته باشیم
امروز روز پونزده پریمه
شوهرمم راستش خیلی بخاطر رابطه ازم ناراحت شده
چیکارکنم من توروخدا راهنماییم کنید
دکترم گفت نوزدهم بیا که امروز بود وقراره فردا برم
بهم گفته بود رابطه نداشته باشیم والان نزدیک ده روزه نداریم
سوالم اینه
دلیل اینکه بهم میگ رابطه نداشته باشیدچیه
واینکه امپول hcgبخواد بزنه
بهتره نداشته باشیم یانه میتونیم داشته باشیم
امروز روز پونزده پریمه
شوهرمم راستش خیلی بخاطر رابطه ازم ناراحت شده
چیکارکنم من توروخدا راهنماییم کنید
0
1399/02/19
zizi fathi
انشااله
0
1399/02/19
Love ❤️😍
اون ماهی که جواب گرفتیم من هر شب شکممو با روغن سیاهدونه ماساژ میدادم و میبستم
0
1399/02/19
Love ❤️😍
اونم میگفتن واسه تقویت رحم و تخمدان خوبه
0
1399/02/19
Love ❤️😍
به نظرم سوالتو تو تاپیک جدا بذار،
کسایی که اطلاعات دارن بیان حواب بدن
کسایی که اطلاعات دارن بیان حواب بدن
1
1399/02/19
mina 😍
باش عزیزم
0
1399/02/20
zizi fathi
دراین رابطه من نمیدونم
0
1399/02/20
پزشک اوما
سلام اگر پزشک معالج تجویز کرده مصرف کنید ، مکمل های تقویتی همه شانس بارداری را زیاد میکنند ،
0
1399/02/20
پزشک اوما
اما احتمال دوقلوزایی بعید است
1
1399/02/28
سوال کننده
ممنونم عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




