Ooma
پرسش (1399/02/18):

عرق نعناع درد بارداری

سلام اومایی هایی عزیزم
من چند وقتیه دل درد و دل پیچه و نفخ دارم آیا بنظرتون عرق نعناع ضرر داره بخورم؟؟؟؟

والا من از اول بارداریم دارم‌میخورم
من ک میخورم
عرق کاسنی هم میخورم
نه طوری نمیشه
زایمان زودرس نگیری با کاسنی! 😐
کاسنی میگن ماه هشت خوبه ک هم زایمان راحت شه
هم اینکه بچه زردی نگیره
نعنا کم بخورین
نعنا زیاد خوب نیست میگن باعث اگزما بچه میشه
ن هیچی نمیشه وقتایی ک خیلی اذیت میشم میخورم😐
چی😐
من عرق نعنا میخورم
اگزما، یعنی بچه گرمیش میشه
مخصوصا اگر پسر باشه
منم میخوردم گاهی برای همین دلپیچه و نفخ...زیاده روی نشه مشکلی نداره
ن بابا چ ضرری من تو بارداری بطری بطری عرق نعنا میخوردم
سلام خیر مصرف عرق نعنا در بارداری مشکلی ندارد حتی میتونید از قرص های مینت نعنا استفاده کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.