صداش رو که فک نکنم خوب باشه بشنوی . فقط ببین ضربان داره یان
عزیزم صبر کن ۸ هفته ت ک کامل شد برو
دوستمون درست میگن شما صبر کن ۸ هفته ات تموم بشه بعد برو که خیالت راحت بشه
من ک طبق اوما ۸ هفته بودم دیروز رفتم گفت ۶ هفتته لقاح دیر تشکیل شده و سی ام میخوام برم باز
من 8هفته و 4روز بود رفتم شنیدم
😍😍😍😍ایشالله منم اینسری برم بشنوم
عزیزم هنوز نرو منم طبق اوما این اندازه بود رفتم گفت لقاحت دیر تشکیل گرفته دوهفته بعد بیا یک هفته عقب بودم
اره برو من ۶ هفته رفتم میزد قلبش
عزیزم بصبر تپوم شه ۸هفته ات برو من خودمم ۷ هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود ولی برا اینکه استرس نگیری بصبر قشنگ ۸ هفته کامل شی برو
عزیزم تو هشت هفته بری بهتره
عزیزم😍😍😍بزار ۸هفته کامل شد برو
ممنون از همگی عزیزان .صبر میکنم😊
سلام تشکیل شدن قلب جنین اغلب در اواسط هفته هشتم بارداری است
احساس میکنی تپش قلبت بیشتر شدع