سلام مامانا و دکتر عزیز میشه لطفا راهنماییم کنید ممنونم
من ۴ ماهه که زایمان کردم تو دوره بارداریم موهام خیلی خیلی پرپشت شد و حتی یدونه هم نمیریخت بعد از زایمان هم همینطور ولی الان یک ماهه که موهام خیلی شدید میریزه یعنی یجوری که کل زندگیم شده مو میخوام بدونم چیکار کنم که نریزه البته قرص آهن و مولتی ویتامین بعد از بارداری هم استفاده میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



505
1399/02/11










