سلام حرکت اسپرمو توی ترشحات واژن نشون میده انجام میدم ببینن حرکت اسپرم توی رحم و واژن چجوریه
ولی من شنیدم واس اینه که اگه دهانه رحمت ترشحاتی که اسپرم کش باشه روداشته باشه نشون میده
سلام منم این ماه باید این تست رو انجام بدم
برای اینه ک ببینن ترشحات داخل رحم اسپرم رو از بین میبره یا نه
من دکترم خودش انجام میده توی مطبش.
ولی بمن گفت pct ات خوب نیست. ولی آنالیز خاصی بهم نشون نداد
سلام تست pct برای بررسی و ارزیابی مخاط و ترشحات دهانه رحم از نظر وجود اسپرم و میزان تحرک آن است ، اگر آزمایش نشان دهد که آنتی بادی های از بدن خانم باعث نابودی اسپرم میشود ، روش های ای یو ای و ای وی اف پیشنهاد میشود.
ببخشید دکتر بمن فقط گفت ترشحاتت کمه و اگر ترشح کم باشه اسپرم میمیره. آیا این همون قضیه انتی بادی هست یا فرق میکنه؟