سلام. دیشب با شوهرم دعوام شد. دست و پام لرزید حالم بد شد. اوردم بالا. صدای ضربان قلب بلند توی گوشم بود. بچمم انقدر طفلی تکون خورد که نگو.
خیلی زیاد.
حالا نگرانم اتفاقی براش نیفتاده باشه.اگر تجربه ای دارید بگید ممنون
پرسش (1399/02/10):
خانما دیشب با شوهرم دعوام شد
7005
128
1399/02/10
سوال کننده
0
1399/02/10
مژگان پارسا
یه چیز شیزین باید اون موقع میخوردی
0
1399/02/10
مژگان پارسا
تو این وضعیت همچین دعوایی اخه به نی نی هم یکم فک میوردی اون وسط
0
1399/02/10
سوال کننده
شربت شیرین شوهرم بهم داد
0
1399/02/10
سوال کننده
چکار کنم
0
1399/02/10
سوال کننده
تقصیر من نبود
0
1399/02/10
کاترین 😍
عزیزم اگه داره تکون میخوره ک خوبه حالش
0
1399/02/10
سوال کننده
شوهرم به خاطر دفاع از هم عروسم
0
1399/02/10
سوال کننده
فحش خانوادم داد
0
1399/02/10
کاترین 😍
فقط اونم فهمیده ک ناراحتی و استرس خوب نیس
0
1399/02/10
سوال کننده
من بشدت عصبی سدم
0
1399/02/10
سوال کننده
اخه تکوناش وحشتناک بود
0
1399/02/10
کاترین 😍
خب فهمیده دیگه
0
1399/02/10
سوال کننده
انگار داشت گریه میکرد دست و پا میزد
0
1399/02/10
سوال کننده
چیزیش نشه
0
1399/02/10
کاترین 😍
ن عزیزم از ایترسی ک گرفتی اونم فهمیده و عکس العمل نشون داده الان بهتره همش باش حرف بزنی
0
1399/02/10
سوال کننده
2 طرف شکمم ضربه های محکم زد
0
1399/02/10
کاترین 😍
نترس چیزیش نمیشه
0
1399/02/10
سوال کننده
میترسم عصبی بشه بیش فعال بشه
0
1399/02/10
کاترین 😍
ولی دیگه سعی کو همچی اتفاقی نیوفته
2
1399/02/10
zeinab tg

اینو ببین
0
1399/02/10
سوال کننده
اخی
0
1399/02/10
کاترین 😍
اگه زیاد پیش بیاد بله بیش فعال میشه و دنیا ک اومد اروم نداره
0
1399/02/10
zeinab tg
من هرموقع ناراحت یا عصبی میشم ی بار اینو میخونم
0
1399/02/10
کاترین 😍
پس سعی کو دیگه پیش نیاد
0
1399/02/10
سوال کننده
دلم برای نی نی خودم سوخت
0
1399/02/10
سوال کننده
دیشب شوهرم دست بردار نبود.
0
1399/02/10
سوال کننده
رو اعصابم تا میتونست راه رغت
0
1399/02/10
zeinab tg
تو میرفتی تو اتاقی جایی
0
1399/02/10
سوال کننده
رفت
0
1399/02/10
سوال کننده
دیر اومد خونه سر این بحثمون شد
0
1399/02/10
zara .b
بچه ها جدی پیش فعال میشه؟
0
1399/02/10
زهره میری 👨👩👦(ب امید تو ای امید نا امیدان)
سلام حالا شوهرت چرا موقعیته تو درک نکرد🤔🤔🤔
0
1399/02/10
zeinab tg
من این مواقع میرم دستشویی تا کسی نتونه بیاد
0
1399/02/10
کاترین 😍
من قبل بارداریم هفته ایی ی بار یا دوهفته ایی ی بار بر سر هر چی بحث میشد ولی وقتی باردار شدم فقط ی بار گریه کردم و بس با وجود اینکه خیلی چیزا پیش میمد ک همشم خانواده همسر بودن مشکل
0
1399/02/10
zara .b
من بخاطر کرونا خیلی حرص میخورم
0
1399/02/10
سوال کننده
از شعور زیادشه
0
1399/02/10
سوال کننده
چرا برای کرونا
0
1399/02/10
zeinab tg
ن ولی عصبی رو شنیدم میشه بیش فعال رو نمیدونم
0
1399/02/10
سوال کننده
خب خوابم میومد نمیذاشت بخابم
0
1399/02/10
زهره میری 👨👩👦(ب امید تو ای امید نا امیدان)
چقدر بد اینجوری .اون طفلک بچشه حداقل فکرتو نیس ب فکر ارامش اون باشه
0
1399/02/10
سوال کننده
متکا از زیر سرم میکشید
0
1399/02/10
zara .b
میترسم همش
0
1399/02/10
سوال کننده
. و...
0
1399/02/10
zara .b
آخی
0
1399/02/10
سوال کننده
خدا شاهده نمیدونی چقدر تکوناش وجشتناک بود.
0
1399/02/10
سوال کننده
شوهرم دست گذاشت رو شکمم
0
1399/02/10
سوال کننده
وقتی دید چقد تکون میخوره از عذاب وجدان حالش بد شد
0
1399/02/10
سوال کننده
تا صبح درست نخوابید
0
1399/02/10
سوال کننده
امروزم خیلی ناراحت بود
0
1399/02/10
لعیا gh
عزیزم بمیرم برابچت ناراحت شده جواب باباشوداده
0
1399/02/10
سوال کننده
چشمام مث خون شده بود
0
1399/02/10
سوال کننده
از استرس داشتم میلرزیدم
0
1399/02/10
لعیا gh
اخی عزیزم بهش فکرنکک
0
1399/02/10
سوال کننده
شوهرم فکر مرد سردمه
0
1399/02/10
سوال کننده
کرد
0
1399/02/10
سوال کننده
اره لعیا
0
1399/02/10
سوال کننده
خیلی ناراحت شد بچم
0
1399/02/10
سوال کننده
گناه داشت
0
1399/02/10
سوال کننده
ترسیده بود
0
1399/02/10
لعیا gh
عیب نداره توروخدابفکربچتون باشید.توروخدامراقب خودتون باشین.
0
1399/02/10
لعیا gh
بچت چیه؟
0
1399/02/10
سوال کننده
دختر
0
1399/02/10
پریا❤🌹 🦋
من از اول حاملگیم گریه میکنم تا خود دیروز گریه میکردم 😂
0
1399/02/10
سوال کننده
خیلی گناه داشت
0
1399/02/10
سوال کننده
ترسیده بود
1
1399/02/10
Zahra😍 *
ای وای😣
هر وقت خدایی نکرده بحثتون شد همیشه ب اون تو دلی فکر کن ..
و یجایی برو ک بحث ادامه پیدا نکنه..
هر وقت خدایی نکرده بحثتون شد همیشه ب اون تو دلی فکر کن ..
و یجایی برو ک بحث ادامه پیدا نکنه..
0
1399/02/10
پریا❤🌹 🦋
اونقد گریه میکنم دیگه چشام پوف میه چیزی نمیبینم
0
1399/02/10
لعیا gh
عزیزدلم.عیب نداره غصه نخوردیگه
0
1399/02/10
سوال کننده
چرا پریا
0
1399/02/10
سوال کننده
حالا نگرانشم
0
1399/02/10
پریا❤🌹 🦋
همش با شوهرم دعوا میکنیم
0
1399/02/10
سوال کننده
میگم عصبی میشه پرخاشگر مبسه
0
1399/02/10
لعیا gh
نترس
0
1399/02/10
لعیا gh
اون قوی ترازتوئه
0
1399/02/10
سوال کننده
👏👏👏👏👏👏🙏
0
1399/02/10
لعیا gh
والا
0
1399/02/10
سوال کننده
خدا کنه
0
1399/02/10
سوال کننده
رو من نره
0
1399/02/10
لعیا gh
کاش منم بچم میموندمنم تنهانبودم.کاش بود
0
1399/02/10
لعیا gh
😭😭😭
0
1399/02/10
سوال کننده
اخی
0
1399/02/10
سوال کننده
چش شده
0
1399/02/10
لعیا gh
الانکه خداروصدهزارمرتبه شمادارینش مراقب باشیدتوروخدااصلاهیچی ارزش نداره
0
1399/02/10
لعیا gh
توقف رشدداشت
0
1399/02/10
سوال کننده
ممنون
0
1399/02/10
سوال کننده
اخی
0
1399/02/10
سوال کننده
چند ماهگی فهمیدی
0
1399/02/10
لعیا gh
نزدیک۳
0
1399/02/10
سوال کننده
ایسالا زودی جاش پر بشه
0
1399/02/10
لعیا gh
الهی امین
0
1399/02/10
سوال کننده
🙏🙏🙏🙏
0
1399/02/10
سوال کننده
کی سقط کردی
0
1399/02/10
لعیا gh
امروزرفتم دکترم برام ازمایش چیزنوشت.فرشته جون به فرشته کوچولوی تودلت بگوبراحال دلم دعاکنه.۲ماه پیش سقط کردم
0
1399/02/10
سوال کننده
ایشالا
0
1399/02/10
سوال کننده
توکل بع خدا
0
1399/02/10
سوال کننده
مشکل چی بوده
0
1399/02/10
سوال کننده
که توقف رشد داشته
0
1399/02/10
لعیا gh
گفتن بیشترکروموزونیه وممکنه ازاسپرم باشه
0
1399/02/10
سوال کننده
اسپرم شوهرت ضعیفه؟
0
1399/02/10
سوال کننده
کدوم شهر
0
1399/02/10
لعیا gh
ولی خودم امروزرفتم دکترگفتم برام ازمایش بنویسه
0
1399/02/10
سوال کننده
ی
0
1399/02/10
لعیا gh
کرمانشاه
0
1399/02/10
لعیا gh
نه باباضعیف نیست ماه دوم باردارشدم
0
1399/02/10
سوال کننده
ایشالا زود جاش پر بسه
0
1399/02/10
سوال کننده
ش
0
1399/02/10
سوال کننده
غصه نخور گلم
0
1399/02/10
لعیا gh
ولی دکترم براش ازمایش اسپرم نوشته
0
1399/02/10
لعیا gh
فداتشم
0
1399/02/10
سوال کننده
🤗🤗🤗
0
1399/02/10
لعیا gh
😍😍😍😍
0
1399/02/10
سوال کننده
امیدت فقط به خدا
0
1399/02/10
لعیا gh
امیدم فقط بخداس.توام دیگه حرص نخور🌹🌹🌹🌹
0
1399/02/10
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون اروم شدم
0
1399/02/10
سوال کننده
🌹🌹🌹💖💖💖
2
1399/02/10
لعیا gh
خداروشکر.بعداحساب شوهرتوبرس الان ولش کن.مرداخل شدن همه.رددادن
0
1399/02/10
لعیا gh
❤🌹❤🌹❤🌹❤
0
1399/02/10
سوال کننده
😁😁😁😁👏👏👏👏
0
1399/02/10
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
تو بارداری استرس نگیر و زیاد دامن نزدن ب گریه و استرس و دعوا..خودم اینجو بودم حالا بچه م یکم عصبیه احساس میکنم..چون تا یکم شیر دیر میدم خیلی جیغ میزنه و باحرص سینمو میگیره
0
1399/02/10
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
یا تو خواب اگ یکی یکم اذیتش کنه فوری بهم میریزه
0
1399/02/10
حورا جانان💏👼👼
عاخی عزیزم درکت میکنم الهی
0
1399/02/10
حورا جانان💏👼👼
الان بهتری؟
0
1399/02/10
حورا جانان💏👼👼
عاخی عزیزم از دست این مردای بی فکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




